AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #61 Skrevet 16. desember 2013 Har hatt 3 kontoer her så langt, og hver gang finner samboeren min meg. Ikke det at jeg skriver ting som hun ikke bør vite, men jeg liker å kunne kommentere uten at hun vet det. Nå har hun oppdaget denne kontoen også, så jeg skriver som AB Anonymous poster hash: 30902...88d
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2013 #62 Skrevet 16. desember 2013 Har hatt 3 kontoer her så langt, og hver gang finner samboeren min meg. Ikke det at jeg skriver ting som hun ikke bør vite, men jeg liker å kunne kommentere uten at hun vet det. Nå har hun oppdaget denne kontoen også, så jeg skriver som AB Anonymous poster hash: 30902...88d Jeg kjenner deg Anonymous poster hash: 23a9e...63f
Gjest Kv84 Skrevet 16. desember 2013 #64 Skrevet 16. desember 2013 Ja, greit nok at man blir kjent igjen, men hva så videre etter det egentlig?!
Gjest Kv84 Skrevet 16. desember 2013 #65 Skrevet 16. desember 2013 Man kunne kommet til å snakke med den man liker, og levd lykkelig eller i det minste fått en ny og god venn.
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2013 #66 Skrevet 20. desember 2013 Jeg har kjent igjen tre stykker. De to første er så lenge siden og jeg kjente dem via nettet, så det brydde jeg meg ikke særlig om - jeg regnet nesten med å støte på noen her da det gamle forumet vi hang på ble nedlagt - men den siste er mer nylig. La bare merke til skrivestilen, så jeg klikket meg inn på profilen hennes, og joda, det var henne. Fant ut at hun var gravid, hva hun liker seksuelt, hvor mange hun har ligget med, og mye annet jeg egentlig ikke hadde noe behov for å vite. Vi går på samme skole sammen og hun er virkelig ikke vanskelig å kjenne igjen, så jeg har lurt litt på om jeg skal ymte litt frempå at hun kanskje burde anonymisere seg litt mer, særlig fordi hun er under 18 og f.eks graviditeten er ikke noe man vil skal komme ut når man går på vgs i en sladrebygd... Men vi går ikke godt overens så jeg har bare latt det være. Får være hennes problem. Men jeg skriver iallefall som AB for å ikke bli oppdaget. Anonymous poster hash: a70a2...554
militærjenta Skrevet 20. desember 2013 #67 Skrevet 20. desember 2013 Deler vel ikke store hemmeligheter her inne, uten å poste det som anonym
strawberry Skrevet 20. desember 2013 #68 Skrevet 20. desember 2013 Jeg tenker veldig over det. Men så skriver jeg nesten aldri innlegg da
absinthia Skrevet 20. desember 2013 #69 Skrevet 20. desember 2013 Kan godt hende at jeg blir gjenkjent, men jeg skriver bare ting jeg ikke har problemer med å stå for, eller som er såpass allment kjent at det ikke akkurat er noen pinlige avsløringer/ detaljer fra livet som kan skape et annet syn på meg blant folk jeg er interessert i å ha noe med å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå