AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #1 Skrevet 7. desember 2013 Jeg vet pudder og tørr hud ikke akkurat går hånd i hånd, men jeg spør likevel Finnes det en god presset pudderfoundation som dekker bra og som passer til ganske tørr hud over 30 år? Jeg er flink med eksfolieringen og fuktighetskremen, så det viktigste kriteriet er at pudderet ikke fjerner den tilførte fuktigheten fullstendig i løpet av dagen, men dekker rødhet og ikke fester seg så mye i fine linjer. Har ikke problemer med store porer. Er litt nysgjerrig på Ready foundation til bareMinerals, men kom gjerne med mange andre tips og tilbakemeldinger Anonymous poster hash: 7e2c4...064
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #2 Skrevet 7. desember 2013 Prøv Glo Minerals Pressed Base.. eneste pressede pudderfoundation som ikke gir meg tørre flekker, eller legger seg i linjene mine. Verdt ett forsøk, kanskje den fungerer for deg også. Uansett har den fantastisk dekkevne. Anonymous poster hash: bba60...152
Silfen Skrevet 7. desember 2013 #3 Skrevet 7. desember 2013 Jeg er ikke så inne på sminke. Og ikke er jeg inne på hva som heter hva. Men en ting har jeg oppdaget, etter å ha prøvd forskjellige puddersaker i trynet, uten at jeg helt vet hva som er hva og det er at Tromborg er en soleklar vinner. Jeg har tørre steder grunnet eksem og jeg er rød i kinnene, men fy fader, den er bra.
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #4 Skrevet 8. desember 2013 Takk for svar Jeg får snart en anledning til å prøve Ready Foundation fra bareMinerals, så jeg får se hvordan det går. Hvis den skulle være helt forferdelig, så får jeg ta en titt på glo minerals eller Tromborg. Forresten, noen som vet om glo minerals pressed base selges i butikk her i landet? Kunne jo vært greit å se på fargene sånn i virkeligheten. (Jeg er Light i bareminerals original foundation hvis noen skulle komme med fargetips i glo ) Anonymous poster hash: 7e2c4...064
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #5 Skrevet 8. desember 2013 Jeg vet at Hairport pleier å selge Glo Minerals, samt flere hudpleieforretninger og parfymerier. Så spørs vel helt hvor du bor. Men fullt mulig å kjøpe i butikk. Anonymous poster hash: bba60...152
Djungelvrål Skrevet 8. desember 2013 #6 Skrevet 8. desember 2013 Har du tørr hud så ligg unna tørr foundation. Det fremhever bare den tørre huden din mer, bruk heller flytende medium dekkende foundation.
Lady Skrevet 8. desember 2013 #7 Skrevet 8. desember 2013 Har du tørr hud så ligg unna tørr foundation. Det fremhever bare den tørre huden din mer, bruk heller flytende medium dekkende foundation. Jeg er ikke ts, men har samme "problem" som ts. Har selv tørr hud, og bruker pudderfoundation.. Har du noen tips til foundation for tørr hud? En som er snill mot huden, da jeg fort kan få uren hud.
Silfen Skrevet 8. desember 2013 #8 Skrevet 8. desember 2013 (endret) Jeg bruker som sagt Tromborg, fant ut at det var foundation (jada, jeg er clueless) og det er denne under her. Så lenge jeg bruker noe fuktig under, siden jeg er plaget av eksem rundt nese og øyebryn, så dekker den helt perfekt. Jeg har prøvd slike flytende også, men dårlig resultat, både på rødhet og tørrhet. Men denne er genial. http://www.afrodites.no/produkter/tromborg.html Endret 8. desember 2013 av Silfen
Silfen Skrevet 8. desember 2013 #9 Skrevet 8. desember 2013 Om den er snill for huden aner jeg ikke. Jeg har dog ingen urenheter og bruker stort sett bare vann i ansiktet. Men jeg tror jeg har bra hud når det gjelder sånne ting i utgangspunktet.
Lady Skrevet 8. desember 2013 #10 Skrevet 8. desember 2013 Jeg bruker som sagt Tromborg, fant ut at det var foundation (jada, jeg er clueless) og det er denne under her. Så lenge jeg bruker noe fuktig under, siden jeg er plaget av eksem rundt nese og øyebryn, så dekker den helt perfekt. Jeg har prøvd slike flytende også, men dårlig resultat, både på rødhet og tørrhet. Men denne er genial. Hva ligger den på i pris?
Djungelvrål Skrevet 8. desember 2013 #11 Skrevet 8. desember 2013 Jeg er ikke ts, men har samme "problem" som ts. Har selv tørr hud, og bruker pudderfoundation.. Har du noen tips til foundation for tørr hud? En som er snill mot huden, da jeg fort kan få uren hud. Har vært fornøyd med superbalansed fra clinique, den er jo uparfymert. Også denne, som er den beste jeg noensinne har prøvd og jeg har sikkert prøvd 100 stk oppigjennom. Den dekker perfekt, gir fantastisk glød, gir fukt og holder hele dagen. Fås billig på engelske nettbiutikker og amazon.uk, Jeg bruker fargen soft beige 200 og den er akkurat passe for halvblek vinterhud . http://uk.rimmellondon.com/products/face/wake-me-foundation
Silfen Skrevet 8. desember 2013 #12 Skrevet 8. desember 2013 Hva ligger den på i pris? Litt under 500, hehe. Altfor, altfor dyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå