Gå til innhold

Gi meg gode grunner til å ikke spise sjokoladen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en stor melkesjokolade plate forran meg nå og har såå lyst på den, gi meh gode grunner til å ikke spise den!

Anonymous poster hash: c4e57...e09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den må du ikke spise, for den skal du gi i julegave til [postmannen, nabodama, hundelufteren, en kollega]

Pakk den inn med en gang ;)

Skrevet

Du blir feit av det.

Anonymous poster hash: a41e4...e19
Gjest Runforit
Skrevet

I got nothing. Spiser på mørk nøttesjokolade mens jeg leser dette.... :P

Skrevet

Min beste grunn: Mørk sjokolade er 100 ganger bedre.

• Liker 1
Skrevet

Fordi sjokolade gjør at du craver enda mer....og da klarer du ikke å slutte før det er tomt. :P

Anonymous poster hash: 89bff...bf2
Skrevet

Kast den, så slipper du se mer på den :fnise:

Anonymous poster hash: c38aa...140
Skrevet

Ta 3 ruter, og så kaster du resten. Neste gang kjøper du en liten sjokolade om du skal ha den alene og ikke klarer å ta litt uten å spise resten. (går ut i fra at du er på slankeren siden du spør)

Gjest Summers
Skrevet

Har en stor melkesjokolade plate forran meg nå og har såå lyst på den, gi meh gode grunner til å ikke spise den!

Anonymous poster hash: c4e57...e09

Er egentlig sjokolade så godt eller bare noe du putter i deg?

Skrevet

Spis den, du kommer til og angre hvis du kaster den...Hilsen en som elsker sjokolade! hihi. :fnise: del gjerne litt med meg altsåå!

Gjest Heartbeat
Skrevet (endret)

Du kommer til å angre veldig mye ETTER at du har spist den. Vet alt om det :fnise::fnise:

Har forresten tre sjokoladenisser i kjøleskapet, is i fryseren og oreokjeks i skapene!!

Blir hardt å vente til neste lørdag, men skal klare det.

Selv bruker jeg å kaste smågodter og potetgull som blir igjen etter lørdagen, for å unngå og få lyst på det senere :laugh: Men sjokoladenissene og isen er uåpnet så da bruker det å gå greit og IKKE åpne dem.. hahahahahha :P

Endret av Heartbeat
Skrevet

Fins ingen gode grunner til å ikke kose seg med sjokolade i helgen !

• Liker 1
Skrevet

Kok sjokoladen med en halv smørpakke, da ser det ikke så delikat ut lengre, og du vil ha den halve fettpakken i hodet. Det man ikke ser, har man ikke godt av!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...