AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #1 Skrevet 7. desember 2013 Hei Er ei jente som er singel med kjærlighetssorg over en mann som ikke ønsker et forhold. Er nå blitt klar for å slå meg til ro og få familie og vil øke min status på "sjekkemarkedet". Må selvfølgelig først jobbe med gjennom sorgen over han andre, men så ønsker jeg å flørte å se hva som finnes der ute. Har en som er kjempeinteressert i meg nå, men det er ikke rett tid og sted. Føler ikke det samme for han. Planen er å trene aktivt både ute og inne. Noen som har andre tips for å bli mer interessant og attraktiv? Anonymous poster hash: 2fa24...033
Registrert Skrevet 7. desember 2013 #2 Skrevet 7. desember 2013 <-Gutt på 31 år. Liker jenter med variasjon i hva de kan og holder på med. For eksempel jenter som kan et musikkinstrument godt, kan synge, fekte, danse, kite-boarding m.m., men dette er mindre viktige ting. Det som er det viktigste er at jenta er smart og kan utfordre mine ideer og syn på verden (en som er samfunnsengasjert), en som er komfortabel med seg selv og har glimt i øyet.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #3 Skrevet 7. desember 2013 Jeg er sånn som Gutt på 31 nevner og mer til, og får veldig mye oppmerksomhet selv om jeg ikke er særlig pen. Helt ærlig: Det tiltrekker ikke nødvendigvis de beste gutta, og status på sjekkemarkedet trenger ikke være en bra greie. De venninnene mine som er stille og kjedelige har gode, stabile menn som passer dem. Derfor: Vær deg selv, så tiltrekker du lettest en du er kompatibel med. Har lite tro på å fake en spennende personlighet. Det er ikke alle som vil ha det heller. Mange liker "kjedelige" jenter. Er forøvrig i samme situasjon som deg, og det hjelper å huske det negative med han, uansett hvor fine unnskyldningene hans er. Vi jenter kan alltid velge fra øverste hylle når det gjelder sex, og det hjelper å la seg varte opp av en som er dobbelt så kjekk som han, mye bedre utstyrt om du vil. Mindblowing sex hjelper. Anonymous poster hash: bdfbb...192
HandymanOslo Skrevet 7. desember 2013 #4 Skrevet 7. desember 2013 (endret) Må dessverre bare si det direkte først: Jenter som må jobbe for å bli interessante og attraktive er hverken interessante eller attraktive ... Men, dette vet du jo - så da er det spennende at du vil jobbe litt med det. Men du må aldri gå på akkord med deg selv; Du må ikke kjempe for å være noe du ikke er. Viktig også at du må tiltrekke deg enn type som matcher med den du virkelig er. Det som er viktig her er at du har ditt eget liv og dine egne interesser. Da har du mer å snakke om og mer å tilby. Topper du det med godt humør, kropp og stil er du langt på vei. Trening - inne og ute - er en god start. Det gir glede, overskudd, kropp, treningsvenner/bekjente, samtaletemaer Venninner - alltid viktig. Plei de gode/eksisterede du har, samt evnt 1-2 fra jobb/naboer .. Gutter liker jenter med venninner. Aviser/bøker - men ikke overdriv. Les det som interesserer deg; enten det er krim, nyheter, politikk, dokumentar, økonomi, utenriks, dikt etc. Musikk/film - som over ... finn ut hva du liker - og hør/se på det ... Nytt treningsutstyr - nye ski til vinteren? bruk også litt tid, sjekk i flere butikker og få råd fra flere ... da finner du noe du liker og du får også flere råd om hva du trenger til din bruk ... bra med jenter som kan litt Og kanskje aller viktigst: Glem ex'en :-) Endret 7. desember 2013 av HandymanOslo
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2013 #6 Skrevet 8. desember 2013 TS her: Er ikke kjedelig, er ei utadvent og normalt pen jente som gjerne kan ta av på fest. Men vil liksom ha noen egne ting, interesser. Skal kjøpe meg sykkel og begynne å sykle som trening for eksempel. Ønsker slike tips, rett og slett for å bygge opp mitt eget liv, selvtillit og dermed bli mer attraktiv Anonymous poster hash: 2fa24...033
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå