Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei!!!

Jeg rota med en fyr for hele 3 år siden som enda sender meg sms, hver eneste helg, stort sett bare hei og hallo, men likevel, det driver meg til vanvidd! Jeg ga beskjed for ett år siden at jeg ikke ville ha noe med han å gjøre og vennligst la meg være i fred. Siden har jeg ikke svart på en eneste melding.

Jeg vet jeg kan sperre han ved sms, men hva med apple messenger? Jeg foretrekker å bruke denne tjenesten og det er jo for galt å måtte koble den av kun fordi en gammel tabbe ikke lar meg være i fred? Finnes det ei løsning?

Hjelp?

Anonymous poster hash: b1e70...a18
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er Apple messenger? Mener du iMessage?

Anonymous poster hash: 42594...368

Skrevet

Hva er Apple messenger? Mener du iMessage?

Anonymous poster hash: 42594...368

JA, den heter vel det :) noen gode råd? Lar det seg gjøre?

Skrevet

Vet ikke hvilken versjon av iOS du har, men på iOS 7 kan man gå til innstillinger -> Meldinger ->Blokkert og legge til kontakter du vil blokkere. Har ikke prøvd denne funksjonen selv, så vet ikke om det faktisk blokkerer alt

Skrevet

Vet ikke hvilken versjon av iOS du har, men på iOS 7 kan man gå til innstillinger -> Meldinger ->Blokkert og legge til kontakter du vil blokkere. Har ikke prøvd denne funksjonen selv, så vet ikke om det faktisk blokkerer alt

Takk!!!!!!! Da blir det kanskje stille :)

Skrevet

Prøvde å blokkere et nummer nå, og ringte deretter til meg selv fra det nummeret, kom bare "nummeret du ringer er opptatt) prøvde så å sende en melding, har i alle fall ikke kommet frem ennå. Så da håper jeg det virker for deg også :)

Skrevet

Prøvde å blokkere et nummer nå, og ringte deretter til meg selv fra det nummeret, kom bare "nummeret du ringer er opptatt) prøvde så å sende en melding, har i alle fall ikke kommet frem ennå. Så da håper jeg det virker for deg også :)

Tusen takk fremmede kvinne, du gjorde livet mitt mer behagelig! Jeg håper det fungerer ja, det er bare å vente til neste helg, jeg har allerede fått helgas melding :D

Hva er det med sånne mannfolk? Ikke spesielt sjarmerende??!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...