Gjest Janna Skrevet 13. juni 2002 #1 Del Skrevet 13. juni 2002 Ai æm bakk! Orket ikke lenger å være fra mine kjære englevenner så jeg bestemte meg for å følge med over til det ny-nye forumet Hurra! *klemmer alle englene*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 13. juni 2002 #2 Del Skrevet 13. juni 2002 Godt å se deg, Vinga! *klemmer masse*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 13. juni 2002 #3 Del Skrevet 13. juni 2002 Hei og hopp Vinga! Så flott for oss at du ikke ville være borte lengre! JIPPI!!!!!!!! Skal vi ta en pærebrus??? Pliiiis, pliiiiis!! Jeg er såååå selskapsyk!! Alle andre engler er også velkommne! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 14. juni 2002 #4 Del Skrevet 14. juni 2002 Har du en glass flaske til meg?? Jeg har blitt allergisk mot plast Utvikler grønne blemmer på tærne av det. Hi hi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 14. juni 2002 #5 Del Skrevet 14. juni 2002 Grønne blemmer på tærne??? :o Iiiiiiiiiiiiiiik !!!!!!!!!!! Skal helle over på en glass flaske til deg jeg. Men jeg tror kanskje du må be Tusenfryd om å starte produksjonen av pærbrus på glass flasker, for dette gidder jeg ikke flere ganger asså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 14. juni 2002 #6 Del Skrevet 14. juni 2002 Ok, det skal jeg! Tusenfrrryd? Fikk du med deg det? Ah, takk Tuva! SKÅL FOR DET NYE FORUMET!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 14. juni 2002 #7 Del Skrevet 14. juni 2002 Heeeeeeeereeeeee aiiii kåmmmmmm tuuuuu :D Har rota noe helt usannsynlig med smilefjes, avatar og u name it. Men er tilbake ,stronger than ever fremdeles like gul og blå,men pytt pytt. :D Skållllll :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 14. juni 2002 #8 Del Skrevet 14. juni 2002 Hei Thea hva skjedde på sjætten nettopp? Plutselig var du borte?!?!? SKÅÅÅÅL FOR OSS ENGLER TUVA, STILL AWAKE? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 14. juni 2002 #9 Del Skrevet 14. juni 2002 Driver på å rydder i In-boksen min jeg da serru.Var såååå mye å ta av der,men det vet jo ikke Vinga noenting om hun? :D Chatten er avklart vettu snuppa,datt med brask og bram,igjen :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 14. juni 2002 #10 Del Skrevet 14. juni 2002 Der ble jeg endelig ferdig,klar for påfyll Vinga :D Men nå er det sengetid her asså,har virkelig overgått meg selv i kveld og alt blodet ligger i foten min.Tror jaggu hjertet mitt har sunket ned i foten å jeg,det dunker som om den skulle være kjempe forelska.Kanskje stor tærne har fått øyne på hverandre?? :-? Nææææææiiiiiii,folkens.Nå er humpor nivået sunket på null så nå gir jeg meg Ha en god natt Vinga og god morgen til Tuva sleep well Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 15. juni 2002 #11 Del Skrevet 15. juni 2002 HALLO!! Er dere våkne eller??? "Sitter her på en palmestol og ser utover bassenget. En solskinnsdag i ferien min. " *Nynner for meg selv* Aahh, jeg er i et nyyyyydelig humør i dag. :D Skal på ordentlig resturang i dag. Tenk på det! Mmmmmmmmmmm.........bare tanken på en deilig mør biff, får tennene til å løpe i vann. Yummi *spretter en pærebrus* Noen som vil ha??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 15. juni 2002 #12 Del Skrevet 15. juni 2002 Yes, please! *takker pent* Hjelper pærebrus for etterdønninger av for mye rødvin? Er så fryktelig tørst i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå