Gå til innhold

Slektsgranskning

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan oppbevarer dere informasjonen? Hittil har jeg bare brukt et dataprogram, men jeg har lyst til å ha alt på papir. Jeg finner ikke noen forslag til oppsett. Noen tips?

Anonymous poster hash: 55756...39b

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tja blir å printe ut informasjonen?

Noen programmer har innebygde oppsett,hvilket program bruker du?

Tror også du burde spørre på forumet til DIS
http://www.disnorge.no/slektsforum/

Endret av Kårky
Skrevet

Vi har slektshjul. Der er det 10 ledd, mitt er så og si helt utfylt. Noen ledd har vi kommet mye lenger på. Der vi ikke har kommet videre på er samme person på farmor, farfar og mormor sin side. Men nå har pappa letet og vi tror vi har funnet ut hvem foreldrene hans var.

Skrevet (endret)

Heter programmet slektshjul?

Jeg har My heritage family samt Legacy

Endret av Kårky
Gjest Evelynita
Skrevet

Er det fordi du vil ha backup av det eller fordi du faktisk vil ha det på papir? :)

Skrevet

Er det fordi du vil ha backup av det eller fordi du faktisk vil ha det på papir? :)

Fordi jeg er så gammeldags at jeg foretrekker papir.

Hva er slekshjul?

Jo, jeg kan jo bare printe ut alt, men jeg har lyst til å organisere det slik at det er enkelt å finne frem i bunken.

Skrevet

I mitt slektshjul så står min søster og jeg i midten. Så i neste ring, ett ledd ut står mamma og pappa, og i neste ledd står besteforeldre osv. Dette er på et stort papir ark som jeg har kjøpt på en bokbutikk.

Skrevet (endret)

Vet ikke om jeg får med et bilde her. Fikk det til, men det er dårlig. Men her får du en viss mening om hvordan det ser ut. Heter anesirkel.

2002-10-17-ARVID.JPG

Endret av meta2
Skrevet

Takk for svar! Smart sak det det, men den blir nok for liten for meg. Jeg har en del info om de forskjellige utover bare fødsels- og dødsdato.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...