Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, har en sak gående hos et forsikringsselskap. Etter mye dårlig kommunikasjon fikk jeg gitt beskjed om at jeg ønsket forsikringspengene utbetalt. Hadde tidligere fått valg mellom utbetaling i henhold til takst eller fikse bilen.

Hadde sendt inn kopi av takst fra godkjent verksted. Så etter en stund uten å hørt noe tar jeg kontakt på ny - da skal plutselig en av selskapets takstmann komme for å se. Dette ble senere avlyst, da avstanden mellom oss og takstmann plutselig var for stor. Takstmann tok så kontakt med verkstedet jeg var hos, og sa det hadde ordnet seg og pengene ville snart komme på konto.

Når jeg mottar utbetalingen er den på

flere tusen mindre enn taksten jeg fikk oppgitt. Forsikringsselskapet mener jeg har fått utbetalt i henhold til takst - men den summen stemmer jo ikke overens.

De mener også at det var summen deres takstmann kom frem til - som da aldri har sett bilen.

Vet ikke hva jeg kan gjøre nå? Eller om det i det hele tatt er noe å gjøre.

Anonymous poster hash: 5232e...138

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet noe?

Skrevet

Dersom forsikringsoppgjøret er avsluttet uten at du har fått det du mener du skal ha så får du sende en klage da. Og evt til Forsikringsklagenemnda dersom det ikke funker.

Skrevet

Klaget, fikk svar med mange faktafeil så tok kontakt på nytt for ny gjennomgang. Uten direkte svar på mine spørsmål var jeg like langt. Forsikringsklagenemda er kanskje neste steg da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...