MissStiles Skrevet 7. desember 2013 #1 Skrevet 7. desember 2013 Jeg skal i Operaen med ei venninne ikveld og se Nøtteknekkeren. Vi er litt usikre på hva vi skal ha på oss. Tips?
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #2 Skrevet 7. desember 2013 Jeg pleier å gå i pentøy av typen kjole og pene støvletter. Aldri jeans.Anonymous poster hash: f347f...b90 3
Gjesten Skrevet 7. desember 2013 #3 Skrevet 7. desember 2013 Du kan egentlig gå i omtrent hva du vil, men jeg ville tatt noe enkelt og pent. Ikke slitte jeans og en t-skjorte, men pent hverdagstøy holder langt. 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #4 Skrevet 7. desember 2013 Om jeg er usikker går jeg alltid for den lille sorte:P Anonymous poster hash: 9ffde...b76
Gjest Gresshoppesang Skrevet 7. desember 2013 #5 Skrevet 7. desember 2013 Jeg har på meg kjole og støvletter.
MissStiles Skrevet 7. desember 2013 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2013 Takk for tips. Det ble en mørk bukse, pen topp og blazer. Pluss støvler.
Gjesten Skrevet 7. desember 2013 #7 Skrevet 7. desember 2013 Takk for tips. Det ble en mørk bukse, pen topp og blazer. Pluss støvler. Det er absolutt riktig
MissStiles Skrevet 8. desember 2013 Forfatter #8 Skrevet 8. desember 2013 Det er absolutt riktig Takk!! Litt artig å se hva andre hadde på seg. Mange var pent kledd men de som overrasket mest var de i skidressen. Sikkert turister. 2
Gjesten Skrevet 8. desember 2013 #9 Skrevet 8. desember 2013 Takk!! Litt artig å se hva andre hadde på seg. Mange var pent kledd men de som overrasket mest var de i skidressen. Sikkert turister. Hehe ja, folk kler seg veldig forskjellig der nå til dags. Det flaueste jeg har sett var en fjortis i skyhøye hæler og en sort, enskuldret partykjole som var så kort at hun måtte gå og dra den ned hele pausen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå