spørsmålstegnet Skrevet 7. desember 2013 #1 Skrevet 7. desember 2013 Jeg tror artisten er fra England. Han høres ut som en fyllikk og synger sammen med ei dame. Ikke en typisk julelåt, men definitivt en julelåt
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #2 Skrevet 7. desember 2013 The Pogues - fairytale of New York? Anonymous poster hash: 7e43c...e51 3
spørsmålstegnet Skrevet 7. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2013 The Pogues - fairytale of New York? Anonymous poster hash: 7e43c...e51 Takk skal du ha for raskt svar.. Jeg huska bare: and the birds are singing in the christmas day Men så var teksten: And the bells were ringing out For christmas day. Nå skal jeg lytte ordentlig til teksten heretter
Gjest bustyvel Skrevet 8. desember 2013 #5 Skrevet 8. desember 2013 Jeg synes den sangen er kjempefin, får alltid heftug julestemning av den <3
Brunhilde Skrevet 8. desember 2013 #6 Skrevet 8. desember 2013 Den fineste julesangen!!! Det er ikke jul før jeg har hørt denne!
Gjest Lille-pus Skrevet 8. desember 2013 #7 Skrevet 8. desember 2013 Teksten er kullsvart humor, men den er svært god. Og det blir ikke helt jul uten The Pouges og Kirsty MacColl... http://www.youtube.com/watch?v=j9jbdgZidu8
Millykakao Skrevet 10. desember 2013 #8 Skrevet 10. desember 2013 Den fineste julesangen!!! Enig Kommer sikkelig i julestemning. Apropo julestemning, har dere sett denne filmen: Perfekte oppskrift for å komme i julestemning. Skulle ønske det var jeg som satt i den stolen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå