Gå til innhold

Flere som er helt elendige til å pakke inn gaver:( ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarer ikke å pakke inn gaver :kjefte: Det blir bare stygt. Det ser ut som en 6 åring har pakket de inn.

Jeg pleier alltid å få de i butikken til å pakke inn gavene for meg. Hvis de ikke gjør det i butikken, så får jeg mamma eller noen til å hjelpe meg. :sjenert: Bedre å få hjelp enn at jeg skal pakke de inn selv. Blir jo seende helt fælt ut. At det skal være så vanskelig!

Flere som sliter med dette eller er det bare meg?

Anonymous poster hash: 2648a...b5d
Videoannonse
Annonse
Gjest Funky Punk
Skrevet

Vanlige firkantede esker går greit, men alt annet blir seende helt for jævlig ut :ler:

Pleier å kjøpe slike gaveposer jeg da, også legger jeg gavene oppi dem

Skrevet

:fnise: Kjenner to som er HELT på jordet når de pakker inn, skjønner ikke åssende får det til:P Men er det det at du er usikker på HVORDAN du skal pakke inn, eller er det bare at du ikke klarer å holde papiret stramt mens du har på tapen, f.eks?:P

Kan jo prøve denne:

Anonymous poster hash: 06065...364
Skrevet

Mye lettere å pakke inn med tykt papir. Bruker f.eks tegnepapir fra ikea (hvitt papir på rull) eller gråpapir (kjøpes på matbutikk el.). Pakkene blir mye finere enn med vanlig tynt gavepapir. Så er det bare å pynte med pent bånd, kongler ol.

Anonymous poster hash: 5b24c...72a
Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg er ganske dårlig på det jeg å :fnise:

Jeg gjør som Funky Punk. Kjøper gavposer og legger bare gavene oppi der. Mye bedre synes jeg :)

Skrevet

Det er vel det at jeg ikke helt vet åssen det skal gjøres. Det blir liksom bare stygt uansett hva jeg gjør! De eneste pakkene jeg klarer å pakke inn er de som er harde og firkanta. Tror faktisk en 6 åring hadde gjort det bedre enn meg :ler:

Men så pakker de inn gaver i butikker da. Som regel. Takk og pris for det.

Skrevet

Det er vel det at jeg ikke helt vet åssen det skal gjøres. Det blir liksom bare stygt uansett hva jeg gjør! De eneste pakkene jeg klarer å pakke inn er de som er harde og firkanta. Tror faktisk en 6 åring hadde gjort det bedre enn meg :ler:

Men så pakker de inn gaver i butikker da. Som regel. Takk og pris for det.

Selv løste jeg det på samme måten som deg (med å få butikkene til å pakke inn), men de siste årene har jeg fått mer interesse av å gjøre gaven mer personlig også utenpå. :)

Er enig med eg i at pakker som ikke er harde og firkantet er vanskelig å få fine, men jeg lærte meg å bruke tomme esker (tatt vare på fra netthandel, men går også an å få gratis på butikker) og putter ting oppi de. Da får iallefall jeg til finere innpakning.

Anonymous poster hash: 528ee...7e4

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Tror du at du blir bedre på det om du ikke vil øve deg på å bli bedre?

Skrevet

Jeg er også helt elendig, og jeg jobber i butikk!

Heldigvis bruker vi gaveesker der. Jeg pleier å ta med meg endel av dem hjem, legge gavene oppi, og så pakke dem inn i papir. For som andre sier; enklere å pakke inn helt firkantede gaver!

Skrevet

Tror du at du blir bedre på det om du ikke vil øve deg på å bli bedre?

Eh jeg øver jo for harde livet, men får det bare ikke til

Skrevet

Et problem er ofte at man har for mye papir. Det er vanskelig å få brettene fine når det er for mye papir. Da blir det fort en krøllete "klump".

Skrevet

Jeg er ganske god på firkantede ting, men av en eller annen grunn har jeg fått for meg at det er en kjempeidé å kjøpe ting som på ingen som helst måte er firkantet :P Ikke er jeg smart nok til å skaffe esker heller. Så jeg sitter der med alle de åtteogtredve tommeltottene mine og plages hvert eneste år - lærer aldri :fnise: Har vurdert gaveposer, men det er litt koselig å pakke inn gaver også, og jeg tenker at om jeg bare gjør det mange nok ganger blir jeg sikkert flinkere etterhvert. (Vel...)

Pleier å kjøpe rosetter og fine bånd og div annen pynt, så til slutt ser det stort sett ikke ille ut ;)

• Liker 1
Skrevet

Haha, ja skjønner hva du mener! Liker bøker og dvd'er og slikt. Blir det mer komplisert enn det så ser det ut som en 6- åring her også. Men jeg pakker inn selv likevel. Tror på at øvelse gjør mester :fnise:

Anonymous poster hash: f87c7...e9d
Skrevet

Haha, ja skjønner hva du mener! Liker bøker og dvd'er og slikt. Blir det mer komplisert enn det så ser det ut som en 6- åring her også. Men jeg pakker inn selv likevel. Tror på at øvelse gjør mester :fnise:

Anonymous poster hash: f87c7...e9d

Det er litt som med juletrelysene. Hvert år når jeg pakker dem ned tenker jeg at neste år, da har de selvsagt ikke viklet seg sammen på mystisk vis i esken, og det er bare å sette dem rett på treet uten banning og sverting... :tree::glare:

Anonymous poster hash: 3041c...94b

• Liker 2
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Eh jeg øver jo for harde livet, men får det bare ikke til

Hmm. I hovedinnlegget skrev du at du alltid får butikkansatte eller din mor til å gjøre det for deg.

Skrevet

Hmm. I hovedinnlegget skrev du at du alltid får butikkansatte eller din mor til å gjøre det for deg.

Ja men det betyr ikke at jeg ikke øver da

Skrevet

Tror ikke så mange bryr seg om hvordan gaven er pakket inn, skal jo kastes uansett ;)

Anonymous poster hash: 95c0a...16d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...