AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #1 Skrevet 7. desember 2013 Den siste tiden har vært tung. Har savnet han så enormt mye. Vi var sammen i 8 år og gikk hver for oss for 1 år siden. Har ikke pratet med han på to måneder, hilser av og til på hverandre, men nå vil jeg bare ringe han og be han om å prøve igjen. Vet at han savner meg og er glad i meg der ute et sted. Men nå som julen nærmer seg er det ekstra tungt, merker jeg. Har hørt på denne sangen i hele dag mens jeg har handlet julegaver.... når jeg kom hjem begynte jeg å gråte. Han er så vakker, kjekk..god og snill...."i dag" føler jeg at jeg aldri kommer over han. I feel like walkingDo you feel like coming?I feel like talking causeIt's been a long timeNow your hair is longAnd you look so thinYou're always so paleBut something has changedYou're almost a manFour years and I still cry sometimesFirst love never dieFour years and I still cry sometimesFirst love never dieLong time no seeLong time wonderingWhat you were doingWho you were seeingI wish I could go back to itI feel like walkingDo you feel like coming?I feel like crying causeIt's been a long timeFour years and I still cry sometimesFirst love never dieFour years and I still cry sometimesFirst love never dieCan you feel the same?I will never love againCan you feel the same?I will never love againCan you feel the same?I will never love againCan you feel the same?I will never love againI will never love againCan you feel the same?(Can you feel the same?)I will never love againI will never love againCan you feel the same?(Can you feel the same?)I will never love againI will never love again Soko - First Love Never Die Flere som føler det sånn nå for tiden? Anonymous poster hash: d2acb...b23
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #2 Skrevet 7. desember 2013 Ja, har det sånn innimellom. Savner ikke han på den måten, men savner kjærligheten og det som er rundt. For eksempel når jeg sto ute i snøstormen og ventet på bussen i dag Anonymous poster hash: 4818a...2f8
Fråde Skrevet 7. desember 2013 #3 Skrevet 7. desember 2013 (endret) Ja.. Har også kjærlighets sorg... Kjæresten min som har vært borte i over tre måneder.. Jeg vil bare ha hun hjem. Jeg savner hun så enormt... Vi slo opp da, men jeg tenker på hun hver bidige dag. Det gjør vondt fordi jeg vet og jeg tør ikke ta kontakt med hun, det er nok for det beste. Alle stundene vi hadde sammen... De småe øyeblikkene. Lukten av håret hennes, parfymen... Hennes latter og perlevite tenner. Jeg elsker hun virkelig over alt på jord... Selv etter all denne tid har ikke mine følelser for henne falmet... Det gjør så vondt. No clouds in my storms Let it rain, I hydroplane into fame Comin' down like the Dow Jones When the clouds come, we gone We Roc-A-Fellas We fly higher than weather And she flies it better You know me, in anticipation for precipitation Stack chips for the rainy day Jay, Rain Man is back with Little Miss Sunshine Rihanna, where you at? You had my heart, and we'll never be worlds apart Maybe in magazines, but you'll still be my star Baby 'cause in the dark, you can't see shiny cars And that's when you need me there With you, I'll always share Because when the sun shines, we'll shine together Told you I'll be here forever Said I'll always be your friend Took an oath, I'ma stick it out to the end Now that it's raining more than ever Know that we'll still have each other You can stand under my umbrella You can stand under my umbrella Read more: Rihanna - Umbrella Lyrics | MetroLyrics http://www.youtube.com/watch?v=CvBfHwUxHIk Endret 7. desember 2013 av PenestiVerden
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #4 Skrevet 7. desember 2013 Nååh...Anonymous poster hash: 7778d...554
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #5 Skrevet 7. desember 2013 Den siste tiden har vært tung. Har savnet han så enormt mye. Vi var sammen i 8 år og gikk hver for oss for 1 år siden. Har ikke pratet med han på to måneder, hilser av og til på hverandre, men nå vil jeg bare ringe han og be han om å prøve igjen. Vet at han savner meg og er glad i meg der ute et sted. Men nå som julen nærmer seg er det ekstra tungt, merker jeg. Har hørt på denne sangen i hele dag mens jeg har handlet julegaver.... når jeg kom hjem begynte jeg å gråte. Han er så vakker, kjekk..god og snill...."i dag" føler jeg at jeg aldri kommer over han. I feel like walkingDo you feel like coming?I feel like talking causeIt's been a long timeNow your hair is longAnd you look so thinYou're always so paleBut something has changedYou're almost a manFour years and I still cry sometimesFirst love never dieFour years and I still cry sometimesFirst love never dieLong time no seeLong time wonderingWhat you were doingWho you were seeingI wish I could go back to itI feel like walkingDo you feel like coming?I feel like crying causeIt's been a long timeFour years and I still cry sometimesFirst love never dieFour years and I still cry sometimesFirst love never dieCan you feel the same?I will never love againCan you feel the same?I will never love againCan you feel the same?I will never love againCan you feel the same?I will never love againI will never love againCan you feel the same?(Can you feel the same?)I will never love againI will never love againCan you feel the same?(Can you feel the same?)I will never love againI will never love again Soko - First Love Never Die Flere som føler det sånn nå for tiden? Anonymous poster hash: d2acb...b23 Ta kontakt med ham! Hadde jeg visst at min x hadde savnet meg og fortsatt vært glad i meg, så ville jeg blitt særdeles glad hvis hun hadde tatt kontakt. For hva har du egentlig å tape?! Lykke til Anonymous poster hash: 808dc...e11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå