FerihaYilmaz Skrevet 7. desember 2013 #1 Skrevet 7. desember 2013 Hei! Jeg går på allmenn siste år i vg3, og vi har nå i flere måneder hatt et egentreningsprosjekt med hoved vekt på utholdenhet og styrke. Vi skal nå skrive en oppsummerende rapport om hele perioden, og jeg trenger inspirasjon til hvordan jeg kan skrive en veldig god rapport. Dette er en stor del av læreplanen i vg3, og de aller fleste som har gått allmenn har hatt lignende prosjekter. Så jeg lurte på om dere hadde noen tips/erfaringer til meg? Takk på forhånd! )
Wiggins Skrevet 7. desember 2013 #2 Skrevet 7. desember 2013 Du sier at du skal skrive en rapport, men jeg antar at du har fått litt mer detaljerte retningslinjer enn at det bare skal være "en rapport". Selv elsker jeg å sykle og gå langrenn, utendørs vel å merke. Spinning innendørs i forhold til å sykle på landeveien er som billig frossenpizza versus et ordentlig restaurantmåltid. Jeg elsker å kjenne den friske utelufta, se på variert natur, hilse til andre som er ute og sykler eller går på ski, det er sånn at kroppen blir sliten før hodet har sett nok natur. En annen ting jeg liker med landeveissykling er at man kan få skikkelig fartsfølelse. Selv i de beskjedne bakkene vi har på småkupperte Østlandet kan jeg komme opp i 60-70 km/t på raceren. Selv om det ikke går like fort, får jeg nesten samme følelsen på ski også. Viktigst av alt er å kjenne at kroppen er i god form, at man er gjennomtrent og kan dra på litt. Når man er ung virker det ofte selvsagt at man er frisk, men også unge folk har opplevd å plutselig få en alvorlig sykdom. Jeg vet ikke om det hjalp deg noe særlig, det er litt vanskelig når jeg ikke vet hvilke retningslinjer du har fått. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå