AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #1 Skrevet 7. desember 2013 Det er ikke så lenge siden jeg ble kjent med en fyr, men vi har blitt veldig nære på kort tid. Jeg føler allikevel ikke jeg har kjent han lenge nok og at jeg kjenner han godt nok i dybden til å vite hva han ville satt pris på å få i julegave. Men jeg vil gjerne gi han noe allikevel. Han har en hobby, men jeg kan ikke gi noe i den kategorien, av ulike årsaker. Så da vil jeg ha noen tips til hva jeg kan gi til en helt normal 22 år gammel gutt. Det virker som han har alt også. Filmer og tv-serier er ikke noe vits, da han har netflix og laster ned alt han vil se. Gavekort er for upersonlig. Har ikke peiling på hva jeg kan gi.. Trenger så mange forslag jeg kan få! Hva ville de fleste gutter på den alderen blitt glad for? Anonymous poster hash: d252c...8cd
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #2 Skrevet 7. desember 2013 En god bok! Anonymous poster hash: c9292...629
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #3 Skrevet 7. desember 2013 Han liker ikke å lese bøker. Og vi har vel nok med pensumbøkene våres. Ellers takk for tips:) -TS Anonymous poster hash: d252c...8cd
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #4 Skrevet 7. desember 2013 Litt vanskelig om du ikke opplyser hva slags hobbyer eller interesser han har.Anonymous poster hash: 64632...b27
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #5 Skrevet 7. desember 2013 Han har en hobby, men jeg har ikke mulighet til å betale for så kostbart utstyr, og ikke vet jeg hva slags utstyr som han liker og ikke innenfor den hobbyen. Så hobbyen er urelevant i forhold til hva jeg skal gi han. Dagene går for det meste til lesing av pensum, evt være sosiale på ettermiddag/kveld, se på tv, game, film, serie, høre musikk. Slik man vanligvis gjør når man kommer hjem fra skolen for å slappe av. Hadde jeg hatt noe mer og tilføye som kunne vært relevant for gavekjøp, så hadde jeg skrevet det. Men han har altså ikke så veldig mange spesielle interesser. -TS Anonymous poster hash: d252c...8cd
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #6 Skrevet 7. desember 2013 Trodde ikke at gutter ble så gamle... Fra spøk til revolver. Hva med klær, spill (brettspill eller tv-spill), parfyme, kjøkkenutstyr, en flaske vin eller annen alkohol, noe du kan lage, f.eks. karameller? Anonymous poster hash: 096e5...04f
Gjest Whitestripes Skrevet 7. desember 2013 #7 Skrevet 7. desember 2013 Klær, whiskey, cognac, godt øl, parfyme, spill, smykker (hvis han bruker det), Pondusboka, en tøff lue eller caps, hansker, sko...
solfaktor1 Skrevet 7. desember 2013 #8 Skrevet 7. desember 2013 Billetter til en konsert eller arrangement av noe slag som han kan like er alltid en vinner! Verdiløse menn spilles i nationaltheateret i januar. Skal se den selv og har hørt at dette er en utrolig bra forestilling så det kan jo kanskje være en mulighet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå