Gå til innhold

Nyttårscruise med Color Line til Kiel..med barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er noen som kan fortelle meg om sine erfaringer med Nyttårscruise til Kiel.

Hvordan var det, var det barnevennlig osv.

Jeg og samboer tenker på å kanskje ta ett Nyttårscruise med våre to barn på henholdsvis 6 og 10 år, og også ha med andre familiemedlemmer.

Dere som har vært på cruise med Kiel, event Nyttårscruise tidligere, passer denne turen for to barn på 6 og 10 år, eller er det generelt en typisk fylle-tur som man ikke burde ta med barna på? Jeg har vært på båttur med DFDS og Stena Line tidligere, uten barn, og syns ikke det var så veldig barnevennlig på de båtene med tanke på hvor mye ungdommer drakk og festet osv.

Anonymous poster hash: f4e64...bb8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Denne båten er overhode ikke noe fylletur båt. Her er det lagt til rette for alle aldere.

Barnedisko, badeland for barn. Samt spisesteder hvor de vil like seg. Om kvelden er det underholdning av god kvalitet. Hvor alle kan være med.

Så ja dette er en båt for deg og din familie.

Skrevet

Det begynner og fylles opp dette cruiset så du bør kjappe deg skal du få plass.

Anonymous poster hash: 39b34...2e2
Skrevet

Så fint, takk for svar. Jeg har også fått inntrykket av at det kunne være ett barnevennlig cruise, men etter erfaringene jeg har hatt med DFDS og Stena Line fryktet jeg at det kunne være i nærheten av det, og selv om det helt sikkert er greit nok hvis man bare trenger transport ett sted, er det ikke akkuratt noe jeg kunne tenke meg å ta med barna på Nyttårsaften. Men hvis Color Line er såpass barnevennlig så kan det jo faktisk bli en ganske super tur. Tenkte på å ringe og bestille så snart som mulig, ville bare sjekke litt erfaringer først.

Anonymous poster hash: f4e64...bb8
Gjest Solsmil
Skrevet

Jeg har vært på nyttårscruiset deres, og det er på ingen måte barnevennlig. Nyttårsaften var det ingenting av disse barnegreiene de vanligvis har (ikke som jeg kan huske ihvertfall), det var fri flyt av alkohol og fyllefest fra ende til annen. Jeg tror jeg så ett barn der, når jeg var på det for noen år siden.

Gjest Solsmil
Skrevet

Hei

Denne båten er overhode ikke noe fylletur båt. Her er det lagt til rette for alle aldere.

Barnedisko, badeland for barn. Samt spisesteder hvor de vil like seg. Om kvelden er det underholdning av god kvalitet. Hvor alle kan være med.

Så ja dette er en båt for deg og din familie.

Har du vært på nyttårscruiset deres? For det er ikke det samme som de andre turene her, som du beskriver

Skrevet

Jeg har ikke hvert på nyttårscruiset, men et helt vanlig helgecruise og ja det er fyll på disse båtene også... Men med barn kjører man jo kanskje et eget opplegg og søker til lugaren i ni-ti tiden. For det er mange tilbud for barn også (iallefall normalt).

Men ser for meg at cruiser før jul og nyttår har en dose fyll, ikke ungdommer, men voksne folk i 30- 60 års alderen, passe på snurr og ute på tur...

Anonymous poster hash: bb08e...a4d

Skrevet

Jeg har ikke vært på nyttårscruiset, men har vært med en gang.

Nå hadde det seg sånn at jeg selvfølgelig var skikkelig syk, så jeg fikk ikke sett så mye mer enn lugaren :fnise:

Vi hadde lugar med vindu ned mot "handlegaten", og det var ikke noe bråk så jeg sov så godt jeg kunne med 38,5 i feber :laugh:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...