AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #1 Skrevet 7. desember 2013 Vi skal se film og proppe oss feite av godis Ferdig med julebord for i årAnonymous poster hash: d4213...49c
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #2 Skrevet 7. desember 2013 Mannen skal på julebord, jeg skal ha besøk av ei venninne. Skal også være sjåfør for mannen og kompisene hans til julebordet, gruer meg siden det er snøstorm Anonymous poster hash: c7a1b...150
roberta Skrevet 7. desember 2013 #3 Skrevet 7. desember 2013 Vi skal ingenting ser det ut til. Dårlig stemning i hjemmet i dag
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #4 Skrevet 7. desember 2013 Skal ut på byen og finne ei deilig knull tenkte jeg. Får hvem jeg vil siden jeg har penger og er kjekk Anonymous poster hash: 309df...45b
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #5 Skrevet 7. desember 2013 Vi skal vel se film og kose oss med oreokake :D Anonymous poster hash: db0e9...0c7
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #6 Skrevet 7. desember 2013 jeg og kjæresten er nesten aldri sammen på lørdagskvelden, i dag skal han være sammen med en kamerat og jeg skal til en venninne og lage pepperkaker Anonymous poster hash: 6a735...fbc
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #7 Skrevet 7. desember 2013 Skal ut på byen og finne ei deilig knull tenkte jeg. Får hvem jeg vil siden jeg har penger og er kjekk Hvor kommer kjæresten inn i bildet..? Anonymous poster hash: 50d79...b79 1
FruHudson Skrevet 7. desember 2013 #8 Skrevet 7. desember 2013 Vi skal spise taco før vi skrur på en film og nyter den sammen med godteri og potetgull
miaw Skrevet 7. desember 2013 #9 Skrevet 7. desember 2013 Kjæresten jobber sent, selv skal jeg i bursdag
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #10 Skrevet 7. desember 2013 Hvor kommer kjæresten inn i bildet..? Anonymous poster hash: 50d79...b79 Det er min type kjærester, siden jeg ikke har behov for noen fast kjæreste. Hadde aldri klart å hatt bare en person som kjæreste..blir dere ikke lei hverandre??? Anonymous poster hash: 309df...45b
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 7. desember 2013 #11 Skrevet 7. desember 2013 (endret) Ingenting. Jeg er rasende på at kjæresten min ikke vekket meg i dag, så jeg våkna for en halvtime siden. Han har vært våken siden kl. 12. Hele dagen min er ødelagt! Så blir det garantert det tullet at jeg ikke sovner igjen i natt. Endret 7. desember 2013 av Lady.In.Heels
According To Skrevet 7. desember 2013 #12 Skrevet 7. desember 2013 Tacolørdag, sex og lese til eksamen...
Dagoberta Skrevet 7. desember 2013 #13 Skrevet 7. desember 2013 Til nå har jeg latt ham sove lenge, og dullet litt med ham siden han var ute halve natta etterpå skal vi vel ut og handle, så spise indisk i kveld, se en serie og kose oss.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #14 Skrevet 7. desember 2013 Det er min type kjærester, siden jeg ikke har behov for noen fast kjæreste. Hadde aldri klart å hatt bare en person som kjæreste..blir dere ikke lei hverandre??? Anonymous poster hash: 309df...45b Nei Anonymous poster hash: db0e9...0c7
Avalon Skrevet 7. desember 2013 #15 Skrevet 7. desember 2013 Han skal på julebord, og jeg skal late meg.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #16 Skrevet 7. desember 2013 Vi skal spise nachos, se film, spille, spise litt snop&snacks, og ha litt hankypanky;) Anonymous poster hash: 81d1f...e77
Gjest Whitestripes Skrevet 7. desember 2013 #17 Skrevet 7. desember 2013 Ingenting. Jeg er rasende på at kjæresten min ikke vekket meg i dag, så jeg våkna for en halvtime siden. Han har vært våken siden kl. 12. Hele dagen min er ødelagt! Så blir det garantert det tullet at jeg ikke sovner igjen i natt. Du er rasende på han fordi du ikke klarte å komme deg ut av senga i normal tid? Hvorfor er det hans ansvar? Sett på vekkeklokke. Kjæresten min jobber dessverre i kveld, så her blir det tv og pc i ensomheten, men det er helt ok. Skal se på håndball-VM 4
Gjest Linneah2013 Skrevet 7. desember 2013 #18 Skrevet 7. desember 2013 Ingenting. Jeg er rasende på at kjæresten min ikke vekket meg i dag, så jeg våkna for en halvtime siden. Han har vært våken siden kl. 12. Hele dagen min er ødelagt! Så blir det garantert det tullet at jeg ikke sovner igjen i natt. Og det er kjæresten din sin feil at du ikke våkna før? Stakkars mann, jeg håper han får ei god helg..
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #19 Skrevet 7. desember 2013 Mannen har vakt, så han slapper av i sofaen og håper ikke telefonen ringer. Jeg skal på julebord med jobben. Liker ikke å kjøre når det er glatt ute, men ser bra ut i hovedveien. Men håper at bakken opp til oss holder noen timer til, og at det ikke blir slaps der. Anonymous poster hash: 6b4f7...1e5
Gjest Lady.In.Heels Skrevet 7. desember 2013 #20 Skrevet 7. desember 2013 Og det er kjæresten din sin feil at du ikke våkna før? Stakkars mann, jeg håper han får ei god helg.. Du er rasende på han fordi du ikke klarte å komme deg ut av senga i normal tid? Hvorfor er det hans ansvar? Sett på vekkeklokke. Kjæresten min jobber dessverre i kveld, så her blir det tv og pc i ensomheten, men det er helt ok. Skal se på håndball-VM Vel, vi tok ikke på vekkerklokke da vi ville sove litt frempå. Han stod opp alene og lot meg sove. Han burde ha vekket meg også når klokka var 12. Ikke latt meg ligge til halv 4 på ettermiddagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå