Gå til innhold

Daten tror ikke det vil funke mellom oss...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...og det gjør litt mer vondt enn jeg trodde det ville gjøre! Vi hadde hatt noen utfordringer hvis det skulle bli noe mellom oss, men jeg har visst sett litt annerledes på det enn han. Han har også sine ting han sliter med, men jeg har heller ikke sett på det som et problem. Det er tydeligvis et større problem for ham.

Han har ikke gjort meg noe vondt, og det hadde kanskje vært litt enklere å komme over ham hvis jeg "hatet" ham. Jeg synes også det er bra at han sa fra mens "leken er god". Jeg er bare litt irritert over at han ikke ser at vi egentlig passer veldig godt sammen ;)

Noen tips til hvordan jeg kan komme over ham og gå videre?

Anonymous poster hash: 755bf...be2
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finner du ut av noe skal jeg ta lærdom av det selv, sliter med det samme. GAL etter en mann jeg har truffet litt men som ikke blir noe av... jeg bryter sammen innvendig her

Anonymous poster hash: 5aad8...22d
Gjest Linneah2013
Skrevet

...og det gjør litt mer vondt enn jeg trodde det ville gjøre! Vi hadde hatt noen utfordringer hvis det skulle bli noe mellom oss, men jeg har visst sett litt annerledes på det enn han. Han har også sine ting han sliter med, men jeg har heller ikke sett på det som et problem. Det er tydeligvis et større problem for ham.

Han har ikke gjort meg noe vondt, og det hadde kanskje vært litt enklere å komme over ham hvis jeg "hatet" ham. Jeg synes også det er bra at han sa fra mens "leken er god". Jeg er bare litt irritert over at han ikke ser at vi egentlig passer veldig godt sammen ;)

Noen tips til hvordan jeg kan komme over ham og gå videre?

Anonymous poster hash: 755bf...be2

Du mener dere passer sammen, han mener tydeligvis ikke det, så det er nok bare å se dette som en erfaring og gå videre.

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Marsipan og en god film hjelper fint mot sånt.

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for utestengt bruker.

Daenerys, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...