Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal lage kalkun og invitere familie/venner. Blir vel en god dessert også. :laugh:

Kan ikke gå ut da vi har hund og katt vi må passe på.

Hva skal dere gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi feirer hjemme pga hund og katter, av og til har vi venner på besøk:) Familie bor langt unna, så de er aldri her.

Jeg er vant med kalkun til nyttårsaftenmiddag, men mannen min er vant med pinnekjøtt, så vi veksler litt mellom de rettene fra år til år.

Her vi bor er det fakkeltog kl 17, med barnas fyrverkeri etterpå kl 18, som kommunen arrangerer, så da bruker vi å ta med vofsen og barna og gå i fakkeltog og se på fyrverkeri etterpå (en av oss går hjem med bikkja).

• Liker 1
Skrevet

Vi feirer faktisk ikke nyttårsaften. Dette er ikke pga religion, men fordi vi er lei av både mat og helgedager når det kommer så langt. I tillegg blir jeg veldig nedstemt den dagen fordi jeg tenker på alle de glade menneskene som feirer nyttårsaften dette året, men som ikke får feiret neste fordi de ikke kommer til å være blant oss lengre.

Jeg skulle ønske jeg kunne være glad for nyttårsaften, men jeg klarer det bare ikke (jeg lider ikke av depresjon, men blir bare trist ved tanken på denne kvelden)

• Liker 1
Gjest Mary Quant
Skrevet

Vi feirer hjemme med hele familien på besøk.

Jeg skal lage kalkun-middag, et eller annet til dessert og kaker til kaffen.

Klokken 24 er det fyrverkeri.

Skrevet

Pleier å feire hjemme med reinsdyrstek men i år skal jeg feire med en vennine som jobber nattevakt:)

Skrevet

Pleier å feire med en vennefamile. Datteren min og datteren dems er bestevenner. Og sønnen min på 15 er bestevenn med dems 15 åring. 17 åringen vår er også veldig god venn med datteren deres på 17 også kommer kjæresten til 19 åringen. Okei det ble litt komplisert... Uansett skal vi være på ett høyfjellet hotell i år. Vi blir der 4-5 dager ikke helt bestemt enda. Det er slalombakker, spa og skøytebane der. I fjor feiret vi hjemme hos dem. (Unnskyld att jeg skriver rotete)

Skrevet

Jeg skal som vanlig være alene. Lager meg litt ok mat, men pleier ikke å gå ut for å se fyrverkeriet.

Anonymous poster hash: 48075...2d0
  • Liker 1
Skrevet

I år som i fjor ble vi invitert til en fest med middag av vennegjengen til samboeren. Vi har sagt at vi blir med på festen men ikke middagen. Usikker på hvor vi skal spise. Ute på restaurant eller hjemme.

Skrevet

I år skal vi være en stor gjeng med familie, barn, ektefeller og venner i huset til foreldrene mine. Vi skal ha en skikkelig tante pose jul med nyttårsfest!

Anonymous poster hash: 3ea5d...3bb
Skrevet

Som vanlig er vi invitert på fest til vennegjengen til samboeren. Vi skal nok spise kalkun hos svigers før det.

Skrevet

Jeg og kjæresten er alltid hjemme denne kvelden og lager 6 retters middag med viner til for bare oss to. Det blir mange timers kokkelering og mye champagne. :hjerte:

Anonymous poster hash: 3279b...0e5

• Liker 3
Skrevet

Vi har hund, så vi holder oss alltid hjemme. De siste årene uten besøk, god mat og rolig stemning. I år blir det kalkun, tror jeg.

Skrevet

Vi pynter oss skikkelig, også spiser vi kalkun med masse waldorfsalat og rosenkål, omnomnom!!!! :danse: Deretter koser vi oss bare sammen til klokka er 24 også går vi ut og ser på rakettene så får jeg årets første kyss :hjerte: Deretter drar vi ut på fest, jeg og mannen altså :fnise:

Skrevet

feirer ikke nyttårsaften, liker ikke å feste den dagen, alt blir verre når man våkner fyllesjuk 1.januar, som i seg selv er en av de mest deprimerende dagene i året

Anonymous poster hash: 98392...8aa
Skrevet

Håper på å feire med venner, og å "slippe" å bli bedt til familie. Er det noen vi ser nok i jula så er det familien, har ikke behov for å tilbringe enda en kveld med dem når vi kommer til nyttår. Eventuelt reiser samboer og jeg på hytta og feirer bare oss to. Er høygravid når den tid kommer,så orker ikke noe store greier uansett.

Bare jeg som ikke vil feire med familie? Vi treffer dem gjerne helga to uker før jul, lille julaften, julaften, første dag til både frokost og middag, andre dag og muligens også helga i romjula. Da har jeg fått min dose!

Anonymous poster hash: 40532...c8e

Gjest bustyvel
Skrevet

Jobbe på dagen, og dersom samboer er hjemme, så håper jeg vi skal kose oss med god middag og noe artig på tv e.l., før vi ser på fyrverkeriet over byen dersom det er klarvær. Dersom jeg er alene på kvelden blir det noe det samme, blir uansett hjemme / evt hos familie siden vi har en liten valpis som skal ha sin første nyttårsaften :)

Skrevet

Håper på å feire med venner, og å "slippe" å bli bedt til familie. Er det noen vi ser nok i jula så er det familien, har ikke behov for å tilbringe enda en kveld med dem når vi kommer til nyttår. Eventuelt reiser samboer og jeg på hytta og feirer bare oss to. Er høygravid når den tid kommer,så orker ikke noe store greier uansett.

Bare jeg som ikke vil feire med familie? Vi treffer dem gjerne helga to uker før jul, lille julaften, julaften, første dag til både frokost og middag, andre dag og muligens også helga i romjula. Da har jeg fått min dose! Anonymous poster hash: 40532...c8e

Jeg har også fått min dose familie gjennom juledagene. I min familie feirer vi nyttårsaften med venner, og har gjort det bestandig. Både mine foreldre og søsken har egne nyttårstradisjoner.
Skrevet

Slapper av, spiser kanskje litt god mat. Feirer egentlig ikke nyttårsaften. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Pleier å feire hos svigers med barna og samboer og innimellom blir også mine foreldre med. I år har jeg derimot lyst til å finne på noe annet, ta med samboer og barna og reise ett sted, ett høyfjellshotell eventuelt nyttårscruise med Color Line til Kiel eller noe lignende. Gjelder bare å få overtalt samboer.

Anonymous poster hash: 62b39...3be
Skrevet

Alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...