Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2004 #1 Skrevet 11. mai 2004 Jeg er relativt nyinnflyttet i Oslo, og er på leting etter en okay gynekolog. Helst på Majorstua eller i området rundt der. Det er en fordel om det er en kvinne, og det er også fint hvis det er et sted hvor man kan få time på ettermiddag/kveldstid....Men det viktigste er selvfølgelig at det er en behagelig person som er fin å prate med om "delikate" problemstillinger. Takknemlig for tips!
Missy-M Skrevet 12. mai 2004 #2 Skrevet 12. mai 2004 Gynekologisk legekontor. Holder til i Jacob Aalls gate.
Sandra Skrevet 12. mai 2004 #3 Skrevet 12. mai 2004 Dybwadsgate legekontor Holder til i Dybwadsgate, en liten tverrgate til majorstuveien.
14062003 Skrevet 12. mai 2004 #4 Skrevet 12. mai 2004 Et par t-banestopp unna, men veldig hyggelige! Smestadgynekologene!!
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2004 #5 Skrevet 13. mai 2004 Gynekolog Merete Blakstad i Majorstuhuset, utrolig flink og hyggelige. Dessuten er det veldig enkelt å få tid hos dem på kort varsel. Mange gynekologer i Oslo har lang ventetid.... Ta en titt på gule sider de har egen hjemeside. Lykke til!
Junebug Skrevet 14. mai 2004 #6 Skrevet 14. mai 2004 Gynekolog Merete Blakstad i Majorstuhuset, utrolig flink og hyggelige. Dessuten er det veldig enkelt å få tid hos dem på kort varsel. Mange gynekologer i Oslo har lang ventetid.... Ta en titt på gule sider de har egen hjemeside. Lykke til! Går også til Merete Blakstad men må si jeg har helt andre erfaringer enn de du nevner. Jeg er på utkikk etter en annen lege. Er lei av å måtte vente på venterommet i minst 40 min (rekorden er en time) for å komme inn til bestilte timer. Hun er stresset og jeg synes det er vanskelig å få svar fra henne på spørsmål jeg har.
Colargol Skrevet 15. mai 2004 #7 Skrevet 15. mai 2004 Kurbadet legesenter på St.Hanshaugen. Generellt et veldig behagelig sted,ikke kjempelang ventetid heller. Nå vet ikke jeg hva du skal bruke denne gynekologen til, men om det er for kjønnsykdommer (ja..det er jo en normal ting nå til dags!!) og andre underlivsspørsmål ol., så kan du også bruke Olafia. Olafia-klinikken ligger i Grensen like ved Stortorvet i sentrum og er et sted hvor du ikke bestiller time. Man må bare dukke opp (så tidlig som mulig) og så får man behandling rimelig raskt, alt etter hvor stor kø det er. Det fine med Olafia er at det er gratis!! Jeg har ofte fått satt p-sprøyten min der. Lykke til med letingen :blomst_opp:
Gjest Gjest_BB_* Skrevet 24. april 2008 #8 Skrevet 24. april 2008 Går også til Merete Blakstad men må si jeg har helt andre erfaringer enn de du nevner. Jeg er på utkikk etter en annen lege. Er lei av å måtte vente på venterommet i minst 40 min (rekorden er en time) for å komme inn til bestilte timer. Hun er stresset og jeg synes det er vanskelig å få svar fra henne på spørsmål jeg har. Det er nå gått fire år siden dette innlegget ble skrevet men jeg har akkurat samme oppfatning av denne legen. Ble henvist av henne pga barnløshet men lurer på om jeg skal skifte til den legen jeg hadde ved mitt første svangerskap. Men hun skal nå være spesialist på området da, selv om jeg har mine tvil. Føler jeg må finne ut mye selv. Hun er så rotete også og gjør ingen research i forkant av en time. Bruker hele tiden på å gå igjennom hele historien om meg fra gang til gang. Er det ikke å kreve at en lege iallefall har tittet på journalen før pasienten dukker opp? Og hun alltid er over en halv time eller mer forsinket skulle man iallefall tro at hun kunne ha gjort det. Nei, mangler totalt respekt for meg og min tid. Puh! Godt å få det ut. Håper iallefall hun klarer å gjøre meg gravid da så er det verdt det.
Gjest Sisu Skrevet 24. april 2008 #9 Skrevet 24. april 2008 For dere som har mulighet til å reise ut av byen, vil jeg anbefale www.spesialistsenteretforkvinner.no, skal visst være veldig bra har jeg hørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå