Gjest Anastasia Skrevet 7. desember 2013 #1 Skrevet 7. desember 2013 Biffrestauranten på Grünerløkka altså. jeg skal visst på julebord der neste uke, men lurte på om det er bra der eller om Big Horn e.l er bedre?
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #2 Skrevet 7. desember 2013 Biffrestauranten på Grünerløkka altså. jeg skal visst på julebord der neste uke, men lurte på om det er bra der eller om Big Horn e.l er bedre? Nei! Big Horn er ræva, Trancher lager skikkelig mat. Anonymous poster hash: 218aa...3a1 9
Gjest Anastasia Skrevet 7. desember 2013 #4 Skrevet 7. desember 2013 Takker for svar En venninne av meg sa det var dyrt og at man ikke fikk tilbehør til biffen, men det hørtes jo rart ut. Er vel vanlig å få saus/grønnsaker etc.
MiniMjau Skrevet 7. desember 2013 #5 Skrevet 7. desember 2013 Husker bare jeg fikk en halvstekt ufattelig seig slintre av en biff, masse fett og slike seige greier.... De helsteker kjøttstykker og skjærer biffer av de i ettertid. Tror en må bestille tilbehøret i tillegg. Men mange er veldig fornøyd også da.
Anneline80 Skrevet 7. desember 2013 #6 Skrevet 7. desember 2013 Takker for svar En venninne av meg sa det var dyrt og at man ikke fikk tilbehør til biffen, men det hørtes jo rart ut. Er vel vanlig å få saus/grønnsaker etc. Du bestiller tilbehør og saus utenom. Godt kjøtt! 1
pippip Skrevet 8. desember 2013 #7 Skrevet 8. desember 2013 De har fantastisk godt kjøtt, og du kan velge mellom flere typer tilbehør.
Gjest Bolledeig Skrevet 10. desember 2013 #8 Skrevet 10. desember 2013 Jeg har vært på begge steder flere ganger og er veldig fornøyd med Trancher. Jeg synes heller ikke det er spesielt mye dyrere enn på big horn, og du slipper samlebåndsfølelsen. Skal du ha noe "ekstra" til biffen eller ikke den aller minste på Big Horn blir det fort ganske dyrt det også.
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2013 #9 Skrevet 10. desember 2013 Å sammenligne Trancher med Big Horn blir litt som å sammenligne det du kjøper på Pascal med First Price-rullekake. Anonymous poster hash: f9543...605 9
Singha Skrevet 10. desember 2013 #10 Skrevet 10. desember 2013 Var der for noen år siden. Var veldig bra da.
Amarone Skrevet 10. desember 2013 #11 Skrevet 10. desember 2013 Fantastisk bra mat, gled deg! Saus og tilbehør bestiller du ved siden av - sjekk menyen deres på nett. Veldig enig med kommentaren over om Pascal og First price. Trancher er gourmet, Big Horn er... ikke det.
lillemy01 Skrevet 11. desember 2013 #12 Skrevet 11. desember 2013 Elsker trancher. Sammenligne trancher og big horn er som å sammen ligne mac donalds og bagatelle
waco Skrevet 11. desember 2013 #13 Skrevet 11. desember 2013 er bearnaissausen de har der ekte laget med egg og smør eller er det posegreier?
Fresi Skrevet 12. desember 2013 #14 Skrevet 12. desember 2013 De lager selvsagt ikke posesaus. Gode restauranter gjør helst ikke det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå