AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #1 Skrevet 7. desember 2013 Moren min røyker inne på kjøkkenet hele tiden. Selv om jeg er i et annet rom merkes det og det gir svak hodepine, kløe, og hindrer meg fra å fokusere på det jeg leser. Hver gang jeg ber henne slutte kaller hun meg enten pyse, masete eller påstår at jeg lager så mye styr ut av en bagatell. Prøver jeg å få henne til å forstå hvordan dette påvirker meg så avbryter hun bare med at det er hennes hus. Har lenge mast om at hun må slutte noe hun hevder at hun må gjøre (i forbindelse med et medisinsk inngrep) men hun flytter hele tiden datoen, noe som resulterte i at hun reagerte med sinne på at jeg brydde meg mer om min egen helse enn hennes egen. Hun puffer forresten på røyken, som betyr at hun ikke inhalerer mesteparten av den selv, men går utover meg i høyere grad som er i bedre form og har kraftigere lungekapasitet. Er ikke dette egoistisk av henne? Anonymous poster hash: d69d4...c5f
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #2 Skrevet 7. desember 2013 Ja, det er egoistisk av henne og feil av henne. Vet ikke hva du tenkte på, da? Anonymous poster hash: 76a4c...737 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #3 Skrevet 7. desember 2013 Flytt ut og slutt å gnål. Anonymous poster hash: 4a46f...f7e 8
Gjest Elseby13 Skrevet 7. desember 2013 #4 Skrevet 7. desember 2013 Å røyke inne er ufattelig harry. Liker hun Mot i brøstet, Vikingarna og Charterfeber også?
Gjest Badebuksa Skrevet 7. desember 2013 #5 Skrevet 7. desember 2013 Å røyke inne er ufattelig harry. Liker hun Mot i brøstet, Vikingarna og Charterfeber også? Skam deg 9
Gjest Blondie65 Skrevet 7. desember 2013 #7 Skrevet 7. desember 2013 (endret) Å røyke inne på 70-tallet var vanlig og man var den gangen noe mindre opplyst. Å røyke inne med barn tilstede i 2013 vitner om en egoisme som hopper bukk over all tilgjengelig informasjon om hvor skadelig og plagsomt dette er. Men det er lite du får gjort med dette siden det er hennes hus. Det er riktignok ditt hjem også, men med mindre du er så ung at du hører inn under barnevernet så er det lite annet du kan gjøre enn å holde ut til du kan flytte. Hva sier de andre familiemedlemmene da? Endret 7. desember 2013 av Blondie65
Gjest Malanthor Skrevet 7. desember 2013 #8 Skrevet 7. desember 2013 Å røyke inne er ufattelig harry. Liker hun Mot i brøstet, Vikingarna og Charterfeber også? Om det er harry eller ikke skal jeg ikke uttale meg om. Men det er ihvertfall både dumt og egoistisk. 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #9 Skrevet 7. desember 2013 Å røyke inne er ufattelig harry. Liker hun Mot i brøstet, Vikingarna og Charterfeber også? Mot i brøstet?? :OAnonymous poster hash: 40138...133
Gjest Heartbeat Skrevet 7. desember 2013 #10 Skrevet 7. desember 2013 Det er rett og slett barnemishandling når du utsetter ungene dine for røyk som er skadelig for lungene og helsen deres. Da setter du dine egne unger i fare! Ikke for ingenting at regjeringen vurderte å forby røyking i bil med unger tilstedet! Hun burde skamme seg og gå ut å røyke! 1
Gjest Lincoln Skrevet 7. desember 2013 #11 Skrevet 7. desember 2013 Barn har en lovfestet rett til et røykfritt hjemmemiljø. 3
Gjest Evans Skrevet 7. desember 2013 #12 Skrevet 7. desember 2013 Det er greit å røyke inne om man ikke bor sammen med noen som kan ta skade av det, eller bor sammen med noen som også røyker. Bor man sammen med barn og eller andre som ikke røyker syns jeg man få gå ut.
Gjest Heartbeat Skrevet 7. desember 2013 #14 Skrevet 7. desember 2013 Buhu, flytt ut. Så om hun er 13 år, skal hun flytte ut???????
neon_sun Skrevet 7. desember 2013 #15 Skrevet 7. desember 2013 Mamma røyker i hele huset og jeg blir dårlig av det. Til slutt sa jeg at jeg ikke kom på besøk lenger om hun ikke gikk ut når jeg var der. Det funker til en viss grad, men hun lager somregel et lite nummer av det. Jeg er helt enig med ts og de fleste her, det er egoistisk. Blir dårligere av pasdsiv røyk enn å ta en røyk selv (festrøykte en periode, noe hun selvsagt har brukt som argument).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå