Gå til innhold

:-)))))))))))) Milano

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Silje

*Silje er så glad!!!!!!!*

REiser til Mialno i morgen, gleder meg kjempe masse!! Fikk vite det for 30 minutter siden, åhhh.. gleder meg!!! Blir bare et par dager, men uansett så er det mye bedre enn å sitte å se på snøværet fra en leilighet midt i Trondheim.. *gleder meg masse*

Her skal det shoppes (sko og vesker *sss')

Noen som har noen tips om hva jeg må få med meg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååååh, heldiggris!

Var en tur i Milano i september, men vi var der bare noen timer. Så jeg kan ikke gi noe særlig nyttig info, tror jeg.

Vi fant et kjøpesenter, hvor de hadde klær av den litt finere typen. Det var bl.a. en undertøysbutikk som var STOOR! I kjøpesenteret fant man Prada, Dolce & Gabbana, Timberland, Diesel etc. Litt designer, litt av "hippe" int. merker. Men jeg husker ikke hva det het, eller hvor det lå... Det lå ved en stor, åpen plass i hvertfall.

Vi ruslet også langs handlegaten som gikk forbi dette magasinet. Den ene veien fant en butikk med Bluemarinklær og investerte i en kjole. (Retro svarthvit 60-tallskjole med lavt liv og hundetannsmønster. Har brukt den masse.) Den andre veien fant vi div. andre designerbutikker + en haug med skobutikker. Likte veldig godt et merke som heter "List", butikken lå ved siden av Max Mara-butikken. Hadde flaks og kom midt i salgssessongen da, så prisene i en del av butikkene var noe redusert. Designerklær er vel litt billigere enn i Norge, men ikke veldig.

Catzy

*misunnelig*12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...