Gå til innhold

Liker jenter veldig morsomme jenter?

Anbefalte innlegg

Gjest Summers
Skrevet

Har en jente i omgangskretsen min som alltid prøver å være morsom, det går omtrent 30 sekunder mellom hver gang hun må si noe, noen ganger er selvsagt kommentarene morsomme, men jeg synes det blir veldig fort slitsomt, det samme gjør vennene mine. Men noen må jo gi slike jenter vann på mølla, så synes dere jenter at slike jenter er morsomme eller synes dere også det fort blir slitsomt?

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Inggolf
Skrevet

Om det er merkbart at hun prøver hardt å være morsom, så synes jeg det blir slitsomt (og småpinlig) ja.

Det kan nesten virke litt som at denne jenta du beskriver er av denne typen?

• Liker 2
Skrevet

Ja, jeg liker morsomme jenter, men selvutnevnte klovner er slitsomme uansett kjønn.

• Liker 11
Skrevet

Liker veldig godt folk som er morsom, jenter som gutter, men det er klart, noen liker å tulle mye, og andre mindre, og da er det klart at sistnevnte kan synes det blir litt i det meste laget. Men folk er jo forskjellige, så jeg synes egentlig at når man er venner så kan man møtes litt på halvveien:)

Anonymous poster hash: f3b33...dc8
Skrevet

Kommer helt ann på om de faktisk er morsomme eller ikke. De som faktisk er veldig morsomme liker jeg å henge med selv om de naturlig nok tar temmelig stor plass.

• Liker 3
Skrevet

Kommer helt ann på om de faktisk er morsomme eller ikke. De som faktisk er veldig morsomme liker jeg å henge med selv om de naturlig nok tar temmelig stor plass.

Kvinner er særdeles sjelden morsomme.

Anonymous poster hash: a7377...763

• Liker 1
Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Helt sant.

Skrevet

Hos noen er det snakk om en klovnemaske. Egentlig er de veldig lei seg.

Anonymous poster hash: f16d4...861
  • Liker 1
Skrevet

Morsomme jenter som virkelig ER morsomme, er sjarmerende og bra. Ikke minst når det er flere til stede, så man kan bytte litt på å bekrefte vedkommende. Enkelte opplest og vedtatt morsomme personer har tillagt seg en evig morsom måte å kommunisere på, så det hender det blir slitsomt også. Ikke minst hvis man er alene med personen. Så alt til sin tid.

Anonymous poster hash: 262f5...4d9
Skrevet

Ja, liker morsomme jenter.

Problemet er at jenter ikke er morsomme.

Skrevet

Problemet er at jenter ikke er morsomme.

Jo flere ganger man sier noe, jo mer sant blir det – er det ikke slik det funker?

• Liker 8
Skrevet

Problemet er at jenter ikke er morsomme. Anonymous poster hash: a7377...763

Jo det er vi

• Liker 4
Skrevet

Har enda til gode å møte en dame som er morsom. Tror ikke de er lagd for å være morsomme, rett og slett. Du ser jo på de kvinnelige "komikerne". Lisa Tønne, Bonde Tusvik feks. Har ikke ledd en eneste gang av å høre på de! Blir bare trist av å se på de...mens på mannesiden har vi Harald Eia, Espen Eckbo og Atle antonsen for å nevne noen. DET er komikere det. Kvinner kan ikke være morsomme

Anonymous poster hash: d9ba3...28e
  • Liker 1
Skrevet

Har enda til gode å møte en dame som er morsom. Tror ikke de er lagd for å være morsomme, rett og slett. Du ser jo på de kvinnelige "komikerne". Lisa Tønne, Bonde Tusvik feks. Har ikke ledd en eneste gang av å høre på de! Blir bare trist av å se på de...mens på mannesiden har vi Harald Eia, Espen Eckbo og Atle antonsen for å nevne noen. DET er komikere det. Kvinner kan ikke være morsomme

Stemmer det. Kvinner prøver ofte å være morsomme, men det blir som regel bare flaut.

• Liker 2
Skrevet

Jeg har noen venninner som er virkelig morsomme. Bestevenninna mi er ustyrtelig morsomt, vi ler utrolig mye sammen. Hun sjarmerer også menn som bare det, så hun er faktisk genuint morsom. Kjappe kommentarer og morsomme historier. Hun er mye mer morsom enn meg.

Jeg tror jeg er morsom for noen mennesker. Jeg liker å omgås mennesker jeg kan være meg selv med, og dele min syke humor med. Jeg har noen få av dem, og herregud, vi har det helt fantastisk sammen. Når vi er sammen, er det omtrent latterkramper hele tiden.

Jeg prøver ikke hardt å være morsom. Jeg kommer med noen kommentarer som sikkert ikke er morsomme, og så glimter jeg til i blant. Jeg bare sier det jeg tenker på som regel, noen ganger er det morsomt, andre ganger ikke. Jeg er nok også til tider litt ufrivillig morsom :fnise:

Humor kommer jo også så veldig an på hvem det er. Alle er forskjellige, og ikke alle deler den samme humoren. Hvorfor skal noen bestemme hva som er morsomt? Finn heller de menneskene som deler samme humor som deg, det er jo det som er gøy!! Jeg deler ikke den oppfatningen at det kun er menn som er morsomme, det finnes mange damer som er det også.

Derimot har jeg også venninner som ikke eier humor (i mine øyne selvsagt) i det hele tatt :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Hva med deg, er du morsom? Jeg synes forøvrig ikke Harald Eia og Atle Antonsen er morsomme i det hele tatt. De færreste "komikere" er det.

Anonymous poster hash: c69b7...156

Skrevet

Jeg har en venninne som er litt sånn. Hun er som regel morsom og jeg liker henne kjempegodt, men føler av og til det er en slags maske og at man rett og slett virker litt falsk på en måte. Dette gjelder særlig hvis det er mange tilstede og ikke bare oss nærmeste venninnene. Jeg tenker av og til: kan du ikke bare slappe av!

Anonymous poster hash: c8daf...4a7
Gjest Inggolf
Skrevet

Pff...håpløs komiker hun der. Også har du Else kåss furuseth, hahaha, hun er tragisk hun. Skjønner ikke at de ansetter kvineelige komikere. Man ser jo hvor mye bedre de mannlige er...team antonsen!

aaah, så det er sånn at når det er noen som DU ikke finner morsomme, så er de rett og slett ikke morsomme i det hele tatt ja..... Logisk :roll:

Gjest Summers
Skrevet

Jeg har en venninne som er litt sånn. Hun er som regel morsom og jeg liker henne kjempegodt, men føler av og til det er en slags maske og at man rett og slett virker litt falsk på en måte. Dette gjelder særlig hvis det er mange tilstede og ikke bare oss nærmeste venninnene. Jeg tenker av og til: kan du ikke bare slappe av!

Anonymous poster hash: c8daf...4a7

Ja det er jo en mulighet, jeg kjenner henne jo ikke noe godt så kanskje hun roer mer ned når hun er med vennenne sine og bare dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...