AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 Jeg har møtt en mann som jeg er utrolig forelsket i og han er forelsket i meg også... Vi jobber sammen og har en helt fantastisk kjemi! Vi snakker godt sammen om absolutt alt og ser veldig likt på hvordan vi vil ha det i et forhold... Han har to barn og jeg har et barn. Han har møtt mitt barn flere ganger og jeg har møtt barna hans et par ganger (som kollegaer vel og merke. Barna vet ikke noe om vårt forhold enda). Ingen av oss ser på dette at vi har barn på hver vår kant som et problem. Det som er problemet er at han har en eks som nekter å innse at det er slutt mellom dem. Hun ringer og sender meldinger til han i ett sett for å kjefte i ene sekundet og være kjempe hyggelig i andre sekundet. HUN har fortalt barna hans at det er noe mellom han og meg, dette gjør hun ikke på en spesiell fin måte. Hun sier mye stygt om meg og legger ikke akkurat til rette for at jeg skal få et godt forhold til dem da den tid kommer. Nå har hun begynt å true han med at hvis han ikke bryter kontakten med meg tar hun med seg barna og flytter langt vekk slik at han ikke får sett barna sine. Hva skal vi gjøre?! Skal vi kjempe sammen MOT henne? (Det vil ikke bli lett selvfølgelig...) Skal vi bryte kontakten og la henne vinne? Han og jeg tenker så godt vi kan på barna midt oppi dette, men det føles som om hun ser på det hele som et spill hun vil vinne og barna er to brikker hun bruker for å vinne.... Er det flere som har vært i samme situasjon? Er alt håp ute for at han og jeg kan få et forhold som fungerer eller går dette rett til h*****? Anonymous poster hash: 3eec0...370
Testosteron Skrevet 6. desember 2013 #2 Skrevet 6. desember 2013 Det er ikke sikkert at hun flytter selv om hun truer med det. Det er jo ikke bare bare å bryte opp fra der man bor og har venner og familie og jobb for å flytte til en annen kant av landet hvor man ikke kjenner noen og ikke har jobb.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #3 Skrevet 6. desember 2013 Det er ikke sikkert at hun flytter selv om hun truer med det. Det er jo ikke bare bare å bryte opp fra der man bor og har venner og familie og jobb for å flytte til en annen kant av landet hvor man ikke kjenner noen og ikke har jobb. TS her... Hun truer med å flytte der hennes familie bor... Det som er "problemet" er at hun ikke er en spesielt tilstedeværende mamma for barna sine og hun har ikke vist så mye interesse for barna før de gikk fra hverandre og hun bruker de til å få det som hun vil.... Det er han som er med barna på alt av fritidsaktiviteter, som møter opp på foreldremøter og foreldresamtaler, som gir de en helt del kjærlighet og omsorg... Jeg sitter å føler på at hvis hun tar med seg barna og flytter fra han må han velge mellom sine egne barn og meg, og det er et valg han ikke skal måtte ta... Men er det riktig å gi opp kjærligheten i mellom oss for at hun skal vinne?! Jeg er så forvirret av alle tanker og følelser som surrer oppi hodet mitt... Anonymous poster hash: 3eec0...370
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #4 Skrevet 6. desember 2013 Er du sikker på at det er slutt mellom dem? En dame som nekter eksen sin å ha kontakt med en annen dame? Anonymous poster hash: f3431...8ee 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #5 Skrevet 6. desember 2013 Er du sikker på at det er slutt mellom dem? En dame som nekter eksen sin å ha kontakt med en annen dame? Anonymous poster hash: f3431...8ee TS her... Ja det er slutt mellom dem... Jeg har vært der da han har snakket med henne på telefonen og sett meldinger han har sendt med henne der det står klart og tydelig at det er slutt... Hun klarer rett og slett ikke å akseptere det... Og ja, hun nekter tydeligvis eksen sin å ha kontakt med andre damer. Hun vil helst kontrollere han og bestemme hva han skal gjøre til enhver tid. Det har hun gjort i de siste årene da de har vært sammen også.... Anonymous poster hash: 3eec0...370
Suss81 Skrevet 6. desember 2013 #6 Skrevet 6. desember 2013 Hvor lenge har det vært slutt da? Om det er ett nylig brudd så burde dere vente en stund synes jeg og gi henne tid til å bearbeide sorgen. 1
Missy1 Skrevet 6. desember 2013 #7 Skrevet 6. desember 2013 Er du sikker på at det er slutt mellom dem?En dame som nekter eksen sin å ha kontakt med en annen dame? Anonymous poster hash: f3431...8ee Er det så rart? Eksen til broren min er også sånn og det har vært slutt mellom de i 3år :-/
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #8 Skrevet 6. desember 2013 Er det så rart? Eksen til broren min er også sånn og det har vært slutt mellom de i 3år :-/ Ja, det er ekstremt rart. Det skjer sikkert, men er fortsatt like rart. Men siden det faktisk er slutt, så skjønner jeg at hun sliter veldig. Lett å kalle henne psyko eks, men det hjelper ikke og vi vet ikke hva hun har opplevd. Men, han burde absolutt sjekke hva slags rettigheter han har i forhold til barna sine og om hun kan flytte med dem pga dette. Vil tro at flytting er mulig hvis man har fått jobb i en annen by, men fordi eksen går videre? Næh. Anonymous poster hash: f3431...8ee 1
Britt Banditt Skrevet 6. desember 2013 #9 Skrevet 6. desember 2013 Om hun flytter til andre siden av landet og tar med seg barna og han går til retten for å kreve hovedomsorgen så stiller hun rimelig dårlig.. 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #10 Skrevet 6. desember 2013 Jef hadde ikke barn. Han hadde barn. Jeg forsto ikke at han skånet eksen fordi han ikke gjorde det ordentlig slutt med eksen. Holdt meg hemmelig for eks og barn til alt slo sprekker. Til slutt ble det han og meg og intet barn. Hun holdt barnet fra han i lang tid. Jeg utviklet så mange negative følelser rundt eksen at jeg fortengte alt sammen. Typen var mye trist pga alt kaoset og at forholdet til barnet var skadet. Da barnet dukket opp etter 1, 5 år ble ikke ting bedre. Han var glad, men alt det fortrengte kom tilbake og forurenset følelsene mine. Barnet hatet meg uten å kjenne meg, typen kronisk dårlig samvittighet og eksen elsket å lage problemer. Typen valgte fortsatt å skåbe eksen Anonymous poster hash: 42074...c7a 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #11 Skrevet 7. desember 2013 Jef hadde ikke barn. Han hadde barn. Jeg forsto ikke at han skånet eksen fordi han ikke gjorde det ordentlig slutt med eksen. Holdt meg hemmelig for eks og barn til alt slo sprekker. Til slutt ble det han og meg og intet barn. Hun holdt barnet fra han i lang tid. Jeg utviklet så mange negative følelser rundt eksen at jeg fortengte alt sammen. Typen var mye trist pga alt kaoset og at forholdet til barnet var skadet. Da barnet dukket opp etter 1, 5 år ble ikke ting bedre. Han var glad, men alt det fortrengte kom tilbake og forurenset følelsene mine. Barnet hatet meg uten å kjenne meg, typen kronisk dårlig samvittighet og eksen elsket å lage problemer. Typen valgte fortsatt å skåbe eksenAnonymous poster hash: 42074...c7a Er dere fortsatt sammen? Har dere klart dere gjennom det? Anonymous poster hash: 3eec0...370
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #12 Skrevet 7. desember 2013 Ja, det er ekstremt rart. Det skjer sikkert, men er fortsatt like rart. Men siden det faktisk er slutt, så skjønner jeg at hun sliter veldig. Lett å kalle henne psyko eks, men det hjelper ikke og vi vet ikke hva hun har opplevd. Men, han burde absolutt sjekke hva slags rettigheter han har i forhold til barna sine og om hun kan flytte med dem pga dette. Vil tro at flytting er mulig hvis man har fått jobb i en annen by, men fordi eksen går videre? Næh. Anonymous poster hash: f3431...8ee Jeg har vel aldri kalt henne en psyko eks? Og jeg har full forståelse for at hun har det vondt fordi det er slutt...jeg har vært gjennom et samlivsbrudd selv jeg, og vet hvordan det kjennes! Men jeg nektet da ikke eksen min å gå videre... Er det riktig at vi skal vente med vår kjærlighet fordi hun sier at det ikke er greit? En ting er barna....jeg har IKKE tenkt å komme inn i livene til barna før de er klar for det..... Men jeg har ikke lyst til at hun skal bestemme hva han og jeg skal gjøre.... Anonymous poster hash: 3eec0...370
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #13 Skrevet 7. desember 2013 vi er av og på. Ble slutt i juli. Jeg flyttet ut og på en hybel midlertidig. Mulig vi blir sammen igjen. Det ble litt for vanskelig å takle at eksen skulle styre så mye. Typen min med barnet i helga også ble jeg alene, gang etter gang sånn at eksen ikke skulle gjøre noe dumt. Mye styr. Hadde nok ikke gjort alt dette igjen. Er mannen verdt det og følelsene veldig sterke, mye kjærlighet. Da ville jeg gjort det igjen. Er dere fortsatt sammen? Har dere klart dere gjennom det?Anonymous poster hash: 3eec0...370 Anonymous poster hash: 42074...c7a
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #14 Skrevet 7. desember 2013 Du har barn selv og det hjelper litt. Uansett så er min historie min. Min type en annen. Han jeg var sammen med var ikke ærlig fra dag en og vaglet mellom familie vs. meg. Hadde jeg visst at han ikke hadde forlatt familien slik han sa i lang tid hadde jeg aldri viklet meg inn. Uansett, år etter har eksen mye makt. Nesten så jeg må styre meg fra ikke å si noe stygt om barnet, for det er ikke barnets feil, men barnet blir brukt som et våpen i tide og utide. Så er barnet sykt og trenger noe...også er det bare sterk overdrivelse for at typen skal få herpet ferien sin. Det verste var da de som familie gjorde ting uten meg i juli fordi eksen sa de begge måtte være sammen da det var et ønske barnet hadde. De sammen to sændager på rad...Da reiste jeg. Anonymous poster hash: 42074...c7a
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #15 Skrevet 7. desember 2013 Når eksen hans får kjæreste vil alt bli lettere. Får håpe dette skjer:) Anonymous poster hash: 42074...c7a
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #16 Skrevet 7. desember 2013 Når eksen hans får kjæreste vil alt bli lettere. Får håpe dette skjer:)Anonymous poster hash: 42074...c7a TS her... Da her jeg virkelig det skjer snart! Anonymous poster hash: 3eec0...370
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #17 Skrevet 7. desember 2013 Er du sikker på at han har gjort det skikkelig slutt med eksen? Vær våken oppi dette. Av egen erfaring vet jeg godt at de har en tendens til å skylde på eksen når det er de selv som ikke våger å handle. Han er nok livredd for å bryte helt..men om det virkelig skyldes trusselen fra eksen hadde jeg vært usikker på. Hvorfor skulle hun si at han må kutte all kontakt med deg...du har ikke fått møte barna. Er han sammen med familien i helgene? Svarer han når du ringer? Vet du om han har flyttrt ut? Har du møtt andre i familien hans? Har du snakket med eksen?Anonymous poster hash: 42074...c7a 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #18 Skrevet 7. desember 2013 Kan være lurt å ta vare på alle meldinger og sms. Min søster sin kjæreste sliter litt med det samme, og mor vil ta med barna til sitt hjemsted. Barna blir brukt brikker i moren sitt spill. Eldste barnet sier at de ikke vil flytte fra der de nå bor. Mor truer med rettsak. Anonymous poster hash: f74b3...53e
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #19 Skrevet 7. desember 2013 Han vil helt klart være med deg, men så lenge han har en unnskyldning kan det ta år for han å ta et valg. Han kan si en versjon til deg og en annen til eksen. Vær våken på hva unnskyldningene hans er... gir de mening. Jeg hadde det helt jævlig over ett år fordi jeg ventet og ventet og skjønte at jeg ble lurt. Han reserverte meg slik at han kunne leve to parallelle liv og jeg hadde intet liv. Fikk beskjed om å ikke kontakte eksen for alt i verden..da jeg møtte barnet fikk jeg ikke si navnet mitt men ble kalt det samme som tanten hans. Alt for at eksen iikke skulle vite noe. Jeg fortalte til slutt eksen alt da jeg skjønte at dette hadde gått for langt. Hun visste ikke halvparten av det som foregikk til tross forst typen min på den tida sa hun visste om meg og at han ville være sammen med meg. Din historie virker mer normal. Jeg var veldig umoden og naiv den gangen. 22 og stolte på alt som ble sagt. Anonymous poster hash: 42074...c7a 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #20 Skrevet 7. desember 2013 Han vil helt klart være med deg, men så lenge han har en unnskyldning kan det ta år for han å ta et valg. Han kan si en versjon til deg og en annen til eksen. Vær våken på hva unnskyldningene hans er... gir de mening. Jeg hadde det helt jævlig over ett år fordi jeg ventet og ventet og skjønte at jeg ble lurt. Han reserverte meg slik at han kunne leve to parallelle liv og jeg hadde intet liv. Fikk beskjed om å ikke kontakte eksen for alt i verden..da jeg møtte barnet fikk jeg ikke si navnet mitt men ble kalt det samme som tanten hans. Alt for at eksen iikke skulle vite noe. Jeg fortalte til slutt eksen alt da jeg skjønte at dette hadde gått for langt. Hun visste ikke halvparten av det som foregikk til tross forst typen min på den tida sa hun visste om meg og at han ville være sammen med meg. Din historie virker mer normal. Jeg var veldig umoden og naiv den gangen. 22 og stolte på alt som ble sagt.Anonymous poster hash: 42074...c7a Jeg vet, som jeg skrev over, at det er slutt mellom dem. Jeg har sett sms'er og hørt telefonsamtaler mellom dem slik at dette vet jeg er helt sant... Han prøver så godt han kan at de skal få til et godt samarbeid for barna sin skyld, men dette er jo noe hun ødelegger med den oppførselen hun viser.... Jeg hører også fra andre som kjenner dem begge at det er slutt.... Anonymous poster hash: 3eec0...370
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå