AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 Hei! Jeg er så matlei. Kan noen hjelpe meg med enkle, kreative måltider? Har en datter på 3 år og en sønn på 6 mnd som også må medreknes Føler det går i det samme hele tiden.Anonymous poster hash: 0db3f...522
Gjest Superwoman! Skrevet 6. desember 2013 #2 Skrevet 6. desember 2013 -fiskekaker med 80% fisk, blomkålstappe og fet saus -pasta bolognese (med kjøttdeig) og squash spaghetti -baconsurret kylling med grønnsaker Skal se om jeg kommer på mer. Du kan jo sjekke ut noen blogger?
Supraspinatus Skrevet 6. desember 2013 #3 Skrevet 6. desember 2013 Lag ruller av hvitost og kjøttpålegg sammen med urter og feks en stav paprika. En annen rett jeg lager når jeg har tid er 2-3 hardkokte egg som jeg deler opp i biter/skiver. Opp det tar jeg røkt skinke i terninger, og så et par spiseskjeer med saus som jeg lager av en klunk med fløte som får koke seg tykk. Tar den bort fra varmen og pisker inn kaldt smør i terninger. Krydre med urter og ta i litt sitronsaft eller hvitvinseddik. Det er som en slags jukse-hollandaise. Du kan selvsagt flotte deg til og lage hele retten som ekte eggs benedict: Røkt skinke med posjert egg og hollandaise. (Bollen dropper du).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå