Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er greia med at jenter som har ONS ikke er kjærestemateriale? Må det ikke to til for å ha sex? Da er ikke gutten kjærestemateriale heller da :)

btw, så synes jeg den "filosofien" er teit... man har sex fordi man er tiltrukket til hverandre, og det er jo som regel der det starter

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

er nok mange tråder om dette her. Enig med deg jeg.

Regler i menns hode:
- Dess fler menn puler, dess mer status får han
- Dess fler en dame puler, dess mindre verdt er hun.

Helt tragiskt rett og slett.

Anonymous poster hash: 6b478...137
  • Liker 3
Skrevet

Regler i menns hode:

Absolutt. Dette er jo en idé man har om at et menneske faller i verdi med antall sexpartnere. Det er jo fullstendig irrasjonelt, selvsagt. Andre kulturer har dog et mye strengere forhold til dette enn oss i sekulære Norge. Det er både barnslig og uetisk tankegang.

• Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

For min del så er ikke menn som har ons kjærestemateriale. Så jeg kan forstå menn som synes at kvinner som har ons ikke er kjærestemateriale.

Noen ons går greit selvsagt.. Min kjære har hatt 4 ons, så ja. Men jeg ville ikke vært sammen med en fyr som har hatt 20+- ons, fordi det viser at han har et veldig annet syn på sex enn det jeg har. For min del er sex noe jeg kun deler med kjæreste eller noen jeg i alle fall har datet noen ganger, og da vil jeg også at en person jeg skal være sammen med skal ha litt samme syn som meg på det.

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men jeg slenger i alle fall ikke dritt om verken jenter eller gutter som har ons. Det er selvsagt helt opp til dem og ingenting jeg bryr meg om, men jeg personlig kunne ikke vært sammen med en sånn fyr da. Det finnes helt sikkert mer enn nok av mennesker som kunne vært sammen med en mann(eller kvinne) med en del ons

• Liker 3
Skrevet

Samfunn har forsøkt å kontrollere kvinners seksualitet siden tidenes morgen, særlig gjennom religion. Islam, kristendom.. svært katolske land har jonfru maria som ideal. En kvinne som ble gravid til tross for at hun var jomfru og bar frem selve jesus...

Anonymous poster hash: 05f70...7a6

• Liker 3
Skrevet

Puler hvem jeg vil når jeg vil. Og får skryt for at jeg er så god i senga............. :fnise:

Anonymous poster hash: d7c83...cdb
  • Liker 2
Skrevet
"Jenter som har ONS er ikke kjærestemateriale"

Den her diskusjonen igjen? :daane:

Skrevet

Regler i menns hode:

Denne regelen er først og fremst i kvinners hoder.

Anonymous poster hash: a7c24...5e8

• Liker 2
Skrevet

Haha, jeg er gift med han jeg hadde ONS med...

Anonymous poster hash: c5ffa...406
  • Liker 1
Skrevet

Denne regelen er først og fremst i kvinners hoder.

Anonymous poster hash: a7c24...5e8

Hehe, det er det ikke nei. Den er i menns;)

• Liker 1
Gjest Snoken-
Skrevet (endret)

Hva er greia med at jenter som har ONS ikke er kjærestemateriale? Må det ikke to til for å ha sex? Da er ikke gutten kjærestemateriale heller da :)

btw, så synes jeg den "filosofien" er teit... man har sex fordi man er tiltrukket til hverandre, og det er jo som regel der det starter

Det er jo også kvinner som synes at menn som har kjøpt sex ikke er kjærestemateriale.

Regler i menns hode:

Ikke helt riktig, i min omgangskrets vil ikke de som har hatt mange sexpartnere nevne det til noen. Jo færre som vet jo bedre er det, fordi det faller ikke i god jord hos dere jenter. De får seg lettere dame om de ikke vet antallet deres.

Endret av Snoken-
Skrevet

Jeg er kjæreste med ONS'en min på åttende året. Før ham hadde jeg hatt ca 10 ONS'er, så mange her vil nok kalle meg lett på tråden, men jammen meg var jeg kjærestemateriale like vel.. ;)

Anonymous poster hash: 91093...3b8
  • Liker 1
Skrevet

Menn som har ons er ikke kjærestemateriale for meg.

Anonymous poster hash: c0029...e5f
  • Liker 3
Gjest Snoken-
Skrevet

Menn som har ons er ikke kjærestemateriale for meg.

Anonymous poster hash: c0029...e5f

Fair enough.

Skrevet

Hva er greia med at jenter som har ONS ikke er kjærestemateriale?

Noen gutter vil ha jenter som har samme syn på sex som dem, og jenter som knuller på fremmed kjøtt legger jo ikke akkurat mye i sex...

Anonymous poster hash: fa778...090

• Liker 1
Skrevet

Noen gutter vil ha jenter som har samme syn på sex som dem, og jenter som knuller på fremmed kjøtt legger jo ikke akkurat mye i sex...

For menn er jo kjent for å ville vente.

Må vi alltid legge så mye i sex da? Er det ikke bare utrolig deilig å av og til hive all sunn fornuft til side? Å ligge med en fremmed mann gjør en ikke til et dårlig menneske uten moral og selvkontroll, det må være utrolig slitsom å ha et slikt syn på mennesker og sex generelt.

Skrevet

For menn er jo kjent for å ville vente.

Må vi alltid legge så mye i sex da?

Jeg sa noen, ikke alle.

Du MÅ ikke legge noe i sex, men hvis du ikke legger noe i det så kan du ikke forvente at menn som legger noe i det vil anse deg som kjærestemateriale. Burde ikke være så vanskelig å forstå.

• Liker 4
Skrevet

Å ligge med en fremmed mann gjør en ikke til et dårlig menneske uten moral og selvkontroll

Men det gjør deg til en ikke upartner for enkelte menn.

• Liker 1
Skrevet

Eneste klare forskjellen jeg ser er at menn er mer altetende. Jeg må i hvertfall være sterkt tiltrekket, men det å gå til segs betyr ikke at jeg nødvendigvis vil noe mer. Mange vrangforestillinger rundt omkring.

Anonymous poster hash: 05f70...7a6

Skrevet

Eneste klare forskjellen jeg ser er at menn er mer altetende. Jeg må i hvertfall være sterkt tiltrekket

Menn er mer interessert i ONS enn kvinner. Derfor kan kvinner tillate seg å være mer kresne på kjøttmarkedet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...