AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 En uskreven regel sier at mannen skal betale første date. Men hvorfor? Dama har ikke gitt han fitte. Hvorfor skal han gi henne noe uten å ha fått noe tilbake? Anonymous poster hash: 325b8...c51 4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #2 Skrevet 6. desember 2013 Med den språkbruken og innstillingen din fortjener du å betale for samtlige treff, uten å få noe som helst igjen for det. Anonymous poster hash: ace1e...59f 19
AloeVera Skrevet 6. desember 2013 #3 Skrevet 6. desember 2013 Har aldri hørt den regelen jeg. På første date så betalte vi for hvert vårt. Men en uskreven regel er vel at den som inviterer forventes å betale. 5
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #4 Skrevet 6. desember 2013 Med den språkbruken og innstillingen din fortjener du å betale for samtlige treff, uten å få noe som helst igjen for det.Anonymous poster hash: ace1e...59f Sist jeg sjekket var ikke fitte et stygt ord. Jeg er glad i fitte og det bør du også være. Anonymous poster hash: 325b8...c51
Gjest avocadoen Skrevet 6. desember 2013 #5 Skrevet 6. desember 2013 Den som ber ut betaler. Min kjæreste ba meg ut på første date og da betalte han (var selvsagt ikke forventet sånn sett. Kunne gjerne betalt selv) og når jeg spør kjæresten om han vil være med ut og spise, så betaler jeg. Og jeg gir ikke sex uansett, som de fleste andre. For de aller fleste så er sex noe man har med hverandre, og ikke noe den ene gir til den andre. Kvinner får faktisk noe ut av sex de også, så det er ikke noe å gi. Du har et rart syn på sex. 7
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #6 Skrevet 6. desember 2013 Du "betaler" ikke for sex med en middag. Du betaler for sex med monogami - i hvert fall hvis hun er en selektiv kvinne (underforstått at hun også liker deg). Anonymous poster hash: 67af4...695 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #7 Skrevet 6. desember 2013 Synes det er lite mandig å dele på regningen når man tar en dame på date. Jeg er klar over alt det feminist-styret, men hadde insistert. Menn må ta styringen litt her. Anonymous poster hash: 42d0e...248 2
Gjest Teta Skrevet 6. desember 2013 #8 Skrevet 6. desember 2013 En uskreven regel sier at mannen skal betale første date. Men hvorfor? Dama har ikke gitt han fitte. Hvorfor skal han gi henne noe uten å ha fått noe tilbake? Anonymous poster hash: 325b8...c51 "..gitt han fitte".
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2013 #9 Skrevet 6. desember 2013 En uskreven regel sier at mannen skal betale første date. Men hvorfor? Dama har ikke gitt han fitte. Hvorfor skal han gi henne noe uten å ha fått noe tilbake? Anonymous poster hash: 325b8...c51 Hvorfor skal dama gi ham fitte? 2
Gjest .-L-. Skrevet 6. desember 2013 #10 Skrevet 6. desember 2013 (endret) Hvem vil ikke ha gratis middag? Endret 6. desember 2013 av .-L-.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #11 Skrevet 6. desember 2013 Den som ber ut betaler. Min kjæreste ba meg ut på første date og da betalte han (var selvsagt ikke forventet sånn sett. Kunne gjerne betalt selv) og når jeg spør kjæresten om han vil være med ut og spise, så betaler jeg. Og jeg gir ikke sex uansett, som de fleste andre. For de aller fleste så er sex noe man har med hverandre, og ikke noe den ene gir til den andre. Kvinner får faktisk noe ut av sex de også, så det er ikke noe å gi. Du har et rart syn på sex. Hvis kvinner får like mye ut av sex som menn, hvorfor er nesten alle horer kvinner? Anonymous poster hash: 325b8...c51
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #12 Skrevet 6. desember 2013 Synes det er lite mandig å dele på regningen når man tar en dame på date. Vet. Men hvorfor? Anonymous poster hash: 325b8...c51
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #13 Skrevet 6. desember 2013 Hvis kvinner får like mye ut av sex som menn, hvorfor er nesten alle horer kvinner? Anonymous poster hash: 325b8...c51 Fordi de fleste mannlige prostituerte selger til andre menn, å om du ikke er en mann som leter etter en annen mann så ser du ikke de. Dessuten er det enklere for kvinner å få sex enn det det er for menn, så vi behøver ikke å nedverdige oss selv til å gå til horer om vi er despo. Anonymous poster hash: 9cdb9...a15 1
Gjest avocadoen Skrevet 6. desember 2013 #14 Skrevet 6. desember 2013 Hvis kvinner får like mye ut av sex som menn, hvorfor er nesten alle horer kvinner? Anonymous poster hash: 325b8...c51 Stakkars deg som har så forvridd syn på sex og kvinner. Du skal få tro så mye du vil at kvinner ikke får like mye ut av sex som menn, men nå er jeg kvinne selv så derfor vet jeg kanskje dette litt bedre enn deg om at kvinner faktisk får like mye ut av sex som det menn gjør. Om jeg ikke hadde fått noe ut av sex: hvorfor er det da sånn at jeg nærmest maser på kjæresten for at vi skal ha sex hver dag? Om kvinner ikke hadde fått noe ut av sex, hadde menneskeheten vært utryddet for lenge siden. 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #15 Skrevet 6. desember 2013 Du "betaler" ikke for sex med en middag. Du betaler for sex med monogami - i hvert fall hvis hun er en selektiv kvinne (underforstått at hun også liker deg). Anonymous poster hash: 67af4...695 Riktig, en mann betaler for sex med kjedsomhet og tapt tid. Og som alle vet: Tid = Penger Anonymous poster hash: c1ea4...e2d
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #16 Skrevet 6. desember 2013 Den som ber ut betaler. Min kjæreste ba meg ut på første date og da betalte han (var selvsagt ikke forventet sånn sett. Kunne gjerne betalt selv) og når jeg spør kjæresten om han vil være med ut og spise, så betaler jeg. Hvor mange kvinner tror du ber med en mann ut på middag på 1. date? Anonymous poster hash: c1ea4...e2d 1
Gjest avocadoen Skrevet 6. desember 2013 #17 Skrevet 6. desember 2013 Hvor mange kvinner tror du ber med en mann ut på middag på 1. date? Anonymous poster hash: c1ea4...e2d Jeg har ikke statistikk på hvem som ber ut hvem. Men er det så farlig om det er 1 eller 3 date da? Jeg er ganske sikker på at det er jeg som har bedt min kjæreste ut mest ganger og da også den som har betalt mest ganger. Hvorfor skulle jeg vært bitter for at jeg har betalt mest?
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #18 Skrevet 6. desember 2013 Fordi de fleste mannlige prostituerte selger til andre menn Dessuten er det enklere for kvinner å få sex enn det det er for menn This answer is begging the question. Hvorfor er nesten alle horekunder menn, dersom menn får like mye ut av sex som kvinner? Anonymous poster hash: 325b8...c51
Gjest Seajewel Skrevet 6. desember 2013 #19 Skrevet 6. desember 2013 Sist jeg sjekket var ikke fitte et stygt ord. Jeg er glad i fitte og det bør du også være. Anonymous poster hash: 325b8...c51 Ufyselig i oppførselen som du er, forventer jeg ikke at du forstår uskrevne regler, eller at du i det hele tatt får kommet deg på noen date... 1
Gjest Whitestripes Skrevet 6. desember 2013 #20 Skrevet 6. desember 2013 Hvorfor havner alle desillusjonerte, forvaklede, bitre og trangsynte mannfolk på KG? Dette er så oppbrukt at det er ikke underholdende en gang. Hvem sier at mannen skal betale? Og er det underforstått at man må legge seg på rygg og skreve som takk for et påspandert måltid/kaffekopp/øl eller hva det måtte være? Det må være trist å være så snever i tankegangen. 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå