Gå til innhold

1. Date og hun nevner sin "ville fortid"...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde første date med en jente for to dager siden. Vi tok et glass vin sammen ute og hygget oss. Men det var én ting som virkelig overrasket meg. Hun hadde vært i et langt forhold inntil tre år siden. I ett år hadde hun visstnok "rast fra seg" som hun kalte det og "kun datet litt uforpliktende en en rekke menn".

Jeg reagerte ikke der og da. Latet som ingenting, lo og flørtet videre. Men hva slags kvinne nevner noe slikt på første date? Jeg ville ikke brenne noen bruer og vil gjerne ha sex med henne, men noe seriøst er selvfølgelig uaktuelt. For nå var hun visstnok "ordentlig jente" igjen. Hun sendte meg et par meldinger i ettertid og ville treffes igjen....

Anonymous poster hash: 5bcda...51a
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje hun er redd du skal få vite det fra andre? Altså dårlige kommentarer om henne og hennes fortid. Hun ville muligens at du skulle få vite det fra henne.

Anonymous poster hash: 4dc9c...d81

• Liker 2
Skrevet

hahaha, dette fikk meg til å tenke på da kjæresten min viste meg bilder av alle ex-kjærestene sine på første date :D

• Liker 1
Skrevet

hahaha, dette fikk meg til å tenke på da kjæresten min viste meg bilder av alle ex-kjærestene sine på første date :D

Er det galt også nå? Jeg pleier å troppe opp med fotoalbum og terning, sånn at jeg kan starte et nytt bekjentskap med å vise fram OG vurdere tidligere erobringer.

• Liker 2
Skrevet

Er det galt også nå? Jeg pleier å troppe opp med fotoalbum og terning, sånn at jeg kan starte et nytt bekjentskap med å vise fram OG vurdere tidligere erobringer.

Husk at du må trille terningen om igjen om den havner på 6. Alt over 3 er egentlig uakseptabelt :opplyser:

Skrevet

Hadde første date med en jente for to dager siden. Vi tok et glass vin sammen ute og hygget oss. Men det var én ting som virkelig overrasket meg. Hun hadde vært i et langt forhold inntil tre år siden. I ett år hadde hun visstnok "rast fra seg" som hun kalte det og "kun datet litt uforpliktende en en rekke menn".

Jeg reagerte ikke der og da. Latet som ingenting, lo og flørtet videre. Men hva slags kvinne nevner noe slikt på første date? Jeg ville ikke brenne noen bruer og vil gjerne ha sex med henne, men noe seriøst er selvfølgelig uaktuelt. For nå var hun visstnok "ordentlig jente" igjen. Hun sendte meg et par meldinger i ettertid og ville treffes igjen....

Anonymous poster hash: 5bcda...51a

Så hun har rast fra seg, blitt knullet i alle hull av det meste som går på to bein, gjort seg ferdig med den delen av livet og er nå ute etter en kjæreste å ha misjonær-sex, se på Frustrerte Fruer og spise taco med. Hva er problemet? Er ikke det godt nok for deg, kanskje?

• Liker 4
Skrevet

Jeg ser ikke problemet ditt.

Det gjør jeg. Tenk om du på første date hadde fått vite det av en mann :fnise:

Skrevet

Det gjør jeg. Tenk om du på første date hadde fått vite det av en mann :fnise:

Vært helt greit, hvis han dater uforpliktende bare og flere atpåtil, så er jo det bra at han er ærlig.

Skrevet

Vær glad for at du har møtt en så ærlig jente. Bedre det enn å høre rykter og bli usikker.

• Liker 1
Skrevet

Bedre å få det ut fort som sist.

Hvis fortiden hennes ikke er ok for deg slipper hun å kaste bort mer energi på dere.

• Liker 1
Skrevet

Nervøs kanskje?

Jeg vet at jeg har klart å sagt dumme ting som "dette er ikke helt hva jeg er vant med" "jeg er ikke helt komfortabel med klining og usikker da en jeg holdte på med stakk tunga i halsen min til jeg brakk meg, sorry!"

Da jeg var mellom 16-19 så spurte mine "utvalgte" om hvor mange jeg hadde hatt sex med, dum som jeg var så svarte jeg åpent og ærlig.

Jeg skjemmes fortsatt, til tross for at det er mange år siden nå.

Anonymous poster hash: 27e39...fab
Gjest heihade
Skrevet

Hvis du vet med deg selv at dette ikke fungerer for deg foreslår jeg at du holder deg unna. Nå vet du det i alle fall og trenger ikke bruke tiden din på en person du vet har en fortid du ikke aksepterer. Skjønner ikke hva du lurer på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...