ThisIsMe Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 Har truffet en super fyr, men selvfølgelig er det humper i vegen. Det er ikke så veldig lenge siden det ble slutt mellom ham og x'en (i sommer), og han har bestemt seg for at han ikke skal ha ny dame på lenge. Vi møttes tilfeldig, og er hatt det utrolig hyggelig. Han oppfører seg som om han er forelsket, men har vanskelig for å sette ord på hva han vil. Sier at han skal være singel ett år, men vil samtidig fortsette å møtes. Sier at jeg på mange måter er drømmedama hans, og jeg liker ham veeeldig godt! I det siste opplever jeg at han har trukket seg litt mer tilbake, og jeg blir stressa. Ender opp med å være redd for å bli oppfattet som needy og masete, og blir redd for at han ikke skal ønske mer kontakt med meg. Hvordan i all verden skal jeg forholde meg til dette? Håper noen kan gi meg noen hode råd :-)
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #2 Skrevet 6. desember 2013 Hvor sikker er du på at det han sier er sant? Vedr brudd med dame. Anonymous poster hash: f233b...578
QueenOfTheSidewalk Skrevet 6. desember 2013 #3 Skrevet 6. desember 2013 Han har fortalt deg at han ikke vil bli sammen med deg. Da er det ikke annet å gjøre enn å gå videre 2
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #4 Skrevet 7. desember 2013 Høres ut som om han bruker deg for å føle seg bedre. Pose og sekk... tryggheten av noen som venter samtidig som han har friheten til å ha seg med hvem han vil. Var i samme situasjon nylig. Tvang meg selv til å gå videre, og begynte å holde på med en annen. Får sikkert følelser for han etter hvert, og så er han første glemt. Anonymous poster hash: fbdb0...8f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå