Wayah Skrevet 11. mai 2004 #1 Skrevet 11. mai 2004 Satt her og leste på Samliv-temaet da det plutselig slo meg at jeg lurer på hvor dere traff ham/henne dere skal gifte/har giftet dere med! Meg først: Jeg traff min på trening, han var instruktør for min gruppe, og jeg tror faktisk han falt for meg før jeg falt for ham . Uansett tok det meg en god stund å tro på at han faktisk var interessert i ei lita høne som var nesten 6 år yngre enn ham, men det var han! Og den lille høna var så klart interessert i den høye, kjekke, mørkhårede, blåøyde instruktøren... *Forelska i læræ'n ooooh, forelska i læræ'n...* Såh, hvordan skjedde det med dere?
Ingeborg Skrevet 11. mai 2004 #2 Skrevet 11. mai 2004 Vi møttes først gjennom korpsbevegelsen, så vi visste av hverandre - men jeg var et år eldre og tenkte egentlig ikke så mye over denne vesle spjælingen av en fyr. Var egentlig mye mer opptatt av hans litt eldre bror, jeg... Men så reiste jeg til USA som utvekslingselev, og da jeg kom tilbake, gikk han plutselig i parallellklassen og hadde masse venner i min klasse. Så begynte vi å prate masse sammen og ble gode venner, til vi til slutt (etter å ha brukt halve høsten på å avvise at det var noe mellom oss overfor alle andre) innså at vi var blitt veldig glade i hverandre. Og det er vi stadig!
jea Skrevet 11. mai 2004 #3 Skrevet 11. mai 2004 Vi møttes på fest nyttårsaften 2000 ..Det var kjærlighet ved første blikk..Og etter det har vi holdt sammen..
Apalonia Skrevet 11. mai 2004 #4 Skrevet 11. mai 2004 Jeg gikk på skole og skulle lese til eksamen, da en av mine skolevenninner introduserte meg for chatting - og hvordan gikk det? Jo her sitter jeg 5 år etter og skal gifte meg med drømmemannen fra nettet Synes selv ikke det høres så kult ut, og forteller det ikke veldig gjerne, men siden du spør
Isiselin Skrevet 11. mai 2004 #5 Skrevet 11. mai 2004 Var 16 år og ble spurt av min tante som skulle gifte seg i romjula om ikke jeg kunne synge i kirken. Hun kjente en ordentlig fin gutt som var ferdig på musikklinja som kunne spille sammen med meg. Jeg svarte ja, men gruet meg noe helt sinnsykt da jeg så for meg en hoven, påståelig, jegerbedreennalleandregitarist fra musikklinja. Dagen før bryllupet møttes vi og jeg ble helt vanvittig betatt og dagen etterpå gikk sangen helt perfekt og kvelden etterpå var ikke akkurat mindre perfekt da det plutselig gikk opp for meg at han likte meg også... Nå skal vi gifte oss i samme kirken som vi sang i den gangen og ha selskapet på samme festhus som vi ble kjærester utenfor!
Glossy Skrevet 11. mai 2004 #6 Skrevet 11. mai 2004 Vi møttes i syden....Skikkelig harry, men sånn var det. Etter vi kom tilbake fra tur hadde jeg ingen kontakt med ham før en uke ette da han stod forran meg på utestedet "mitt". Siden har det vært oss to! Skjønte fort at han var " mannen i mitt liv".
Arkana Skrevet 11. mai 2004 #8 Skrevet 11. mai 2004 Jeg "traff" ham på internet mens jeg studerte i England. Ingen av oss var på jakt etter kjærester akkurat. For min del var jeg der kun for å "snakke" norsk og kaste bort litt tid. En mnd senere eller så skulle jeg tilfeldigvis til Oslo og samtidig skulle det være et treff for alle som var på det chatte-stedet, og der møttes vi for første gang (hadde sett bilde av hverandre før da). Etter treffet holdt vi kontakten og ble et par kort tid etter. Jeg fullførte mitt siste studieår i England og vi flyttet sammen rett etterpå. Nå har vi vært sammen 5 år, samboere i 4 og forlovet i 2.
Gjest Pet Skrevet 11. mai 2004 #9 Skrevet 11. mai 2004 Var 16 år og ble spurt av min tante som skulle gifte seg i romjula om ikke jeg kunne synge i kirken. Hun kjente en ordentlig fin gutt som var ferdig på musikklinja som kunne spille sammen med meg. Jeg svarte ja, men gruet meg noe helt sinnsykt da jeg så for meg en hoven, påståelig, jegerbedreennalleandregitarist fra musikklinja. Dagen før bryllupet møttes vi og jeg ble helt vanvittig betatt og dagen etterpå gikk sangen helt perfekt og kvelden etterpå var ikke akkurat mindre perfekt da det plutselig gikk opp for meg at han likte meg også... Nå skal vi gifte oss i samme kirken som vi sang i den gangen og ha selskapet på samme festhus som vi ble kjærester utenfor! Det var en utrolig romantisk historie! Møttes på en pub, vi. Jeg temmelig brisen og han edru. Jeg skravlet i vei og ga ham telefonnummeret mitt da jeg måtte gå for jeg var ikke helt ferdigskravla. Tenkte ikke så mye mer på det, men så ringte han to uker senere og så møttes vi gjen og siden har det vært oss to.
Seterjenta Skrevet 11. mai 2004 #10 Skrevet 11. mai 2004 Vi 'møttes' også på nettet... på cyou faktisk. Han var en av de jeg hadde høyest score på, og han hadde lagt inn bilde, så jeg nølte ikke, og har ikke angret siden! Lørdag 8.mai, var det 1 år siden jeg sendte første mail! 23.mai kan vi feire 1års dag for første gang vi møttes! Han kjørte nesten 50 mil for å treffe meg, og 22.4. i år kjørte jeg og datteren min nesten 50 mil med flyttelass! Synes også det er litt småflaut å si at vi 'fant' hverandre på nettet, men...
jea Skrevet 11. mai 2004 #11 Skrevet 11. mai 2004 Så mange som har møtt hverandre på nett..Sikkelig artig er det ..
Gjest Xavia Skrevet 11. mai 2004 #12 Skrevet 11. mai 2004 :o Er helt overraska jeg, over at så mange av dere har møtt kjæresten på nettet!!
Alida Skrevet 11. mai 2004 #14 Skrevet 11. mai 2004 Jeg møtte min kjære på byen- i jakkelappkøen når jeg skulle hjem...
'Lilly' Skrevet 11. mai 2004 #15 Skrevet 11. mai 2004 Jeg traff min kjære på lærerskolen. Vi havnet i samme klasse, og i samme vennegjeng!
Martha Stewart Skrevet 11. mai 2004 #16 Skrevet 11. mai 2004 Jeg møtte kjæresten min på jobb. Etter noen ukers flørting, inviterte han meg med på konsert og siden har vi vært uatskillelige. Hva jeg falt for: At han er kjekk selvsagt, og at han fra første stund fikk meg til å le så jeg fikk vondt i magen. Nå, vel to år etter, ler og tuller vi fremdeles masse...
Tari Skrevet 11. mai 2004 #17 Skrevet 11. mai 2004 Jeg møtte han på nett faktisk. Det er helt sprøtt, det hele startet som en spøk da vi gikk på skolen (chattet mange inne på samme chatrom) og plutselig var han der...Veldig flaks egentlig for han pleide visst ikke å være inne på chat han heller...Sa han da Syns ikke historien er pinlig i det hele tatt, like stor sjanse for å møte en ok fyr på nett som på byen.
Lullu Skrevet 11. mai 2004 #18 Skrevet 11. mai 2004 Min kjære og jeg var først bestevenner. Vanket i samme gjeng. Han var den jeg ringte når jeg hadde problemer med kjæresten. Det ble slutt med meg og min eks, og vennskapet til min kjære uviklet seg til kjærlighet. Ble helt paffe første gang vi kysset. Veldig merkelig følelse egentlig Jeg jobbet dag og natt for å overbevise han om at jeg var den rette. Han ville ha kjæreste, "men ikke meg" sa han :o Tror ikke han helt kunne se for seg oss sammen som kjærester. Fikk til slutt temmet han, og vi har det fantastisk fint sammen!! Flere i gjengen vår som syntes vi er det perfekte par, og som alltid husker min heftige kamp for å fange han Vi er rett og slett bestevenner, og har like meninger om mye. Egentlig litt gøy å ha sett hvordan han er også uten kjæreste, og vite hvilke meninger han har om div. ting. Jeg er sikker på at han er alt jeg vil ha, og at jeg er alt han vil ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå