AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 Hei... Jeg ville bare få lufte litt, å få ut litt frustrasjon... Nå sitter jeg altså hjemme å sulter... ja, sulter.. Jeg og min samboer har ingen penger, ingen mat hjemme, og TUSEN utgifter... jeg vet ikke hva jeg skal gjøre... de fleste utgiftene er hans.. jeg har telefon, halvparten av maten, halvparten av husleia, og forsikring... hva skal vi gjøre? Jeg kan jo ikke bare forlate han fordi han har drit dårlig økonomisk sans, men vi kan heller ikke sitte å sulte.... Ikke har vi råd til "julefeiring" heller... aaah.... sukk... Anonymous poster hash: f8dac...000
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #2 Skrevet 6. desember 2013 Jeg hadde ikke bodd med ham. I hvert fall ikke hatt noen utgifter som var avhengig av at han betalte sin del.Anonymous poster hash: 2938b...355 5
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #3 Skrevet 6. desember 2013 Jeg har forlatt han glatt. Livet er for kort til å være ulykkelig pga dårlig økonomi. Anonymous poster hash: 079ce...883 5
kaffekjærring Skrevet 6. desember 2013 #4 Skrevet 6. desember 2013 men enn hvis jeg ikke kan forlate han? Æ synes at folk fortjener sjanser selvom de fucker det til..... hva skal jeg gjøre i mellomtiden da?
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #5 Skrevet 6. desember 2013 Skal du ødelegge din økonomi for å gi ham en sjanse til? Er det prisen du er villig til å betale?Anonymous poster hash: 2938b...355 2
kaffekjærring Skrevet 6. desember 2013 #6 Skrevet 6. desember 2013 Altså... Jeg er villig til å betale mye, som jeg jo allerede har gjort... Men... Jeg vet ikke hvordan jeg kan nå frem til han, få han til å forstå at det faktisk er ting han kan gjøre for å forhindre at jeg sulter... greit for han i og med at han får mat på jobb men det gjør ikke jeg... i og med at jeg ikke har jobb for tiden..
kaffekjærring Skrevet 6. desember 2013 #7 Skrevet 6. desember 2013 Jeg har også vurdert å prostituere meg for å komme litt ovenpå men har ikke klart å finne ut hvordan man starter enda.
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #8 Skrevet 6. desember 2013 Altså... Jeg er villig til å betale mye, som jeg jo allerede har gjort... Men... Jeg vet ikke hvordan jeg kan nå frem til han, få han til å forstå at det faktisk er ting han kan gjøre for å forhindre at jeg sulter... greit for han i og med at han får mat på jobb men det gjør ikke jeg... i og med at jeg ikke har jobb for tiden.. Så flytt. Han utnytter din godhet og tenker ikke på deg. Ikke noe å kaste bort tiden på. Reis. Anonymous poster hash: 079ce...883
Nordvesta Skrevet 6. desember 2013 #9 Skrevet 6. desember 2013 Du vil heller selge sex enn å dra fra en fyr som ikke klarer å holde orden på økonomien sin og som lar deg, og magen din, ta støyten? Veldaså..... 5
kaffekjærring Skrevet 6. desember 2013 #10 Skrevet 6. desember 2013 Jeg kan jo komme i pluss dersom jeg blir prostituert for eksempel? Det er jo ikke noe jeg trenger å holde på med hele mitt liv.
LittDiva Skrevet 6. desember 2013 #11 Skrevet 6. desember 2013 Forstår jeg det riktig ? At du heller sulter og / eller prostituerer deg enn å forlate en fyr som ikke eier økonomisk vett ? Som kan spise på jobb , mens du sulter ? Høres ikke ut som noe fremtid og se frem til . Virker heller ikke som om han bryr seg nevneverdig om deg og dine behov. Se for deg hva du vil gjøre om ti år , og hva er sannsynligheten for at det blir sant om du blir med han. 1
Sophia Skrevet 6. desember 2013 #12 Skrevet 6. desember 2013 Flytt fra han i det minste. Si at du ikke kan bo med han når han ikke kan styre sin økonomi. Trenger ikke slå opp. Hvis han bryr seg om deg tar han nok tak i ting da, forhåpentligvis forstår han alvoret. Har du sagt til han at du har tenkt på å prostituere deg pga dette? Hva er hans reaksjon på det i såfall? 1
kaffekjærring Skrevet 6. desember 2013 #13 Skrevet 6. desember 2013 Ja jeg fortalte det til han, at tanken har streifet meg, men jeg tror han tenkte at jeg tulla...
-Jiinxs- Skrevet 6. desember 2013 #14 Skrevet 6. desember 2013 Hvor lenge har dere vært sammen og hvor lenge har det stått så dårlig an med økonomien "deres".
kaffekjærring Skrevet 6. desember 2013 #15 Skrevet 6. desember 2013 jeg har dessverre ingen plasser jeg kan flytte til i mellomtiden, hvis vi skulle tatt oss "en pause".
kaffekjærring Skrevet 6. desember 2013 #16 Skrevet 6. desember 2013 vi har vært sammen i snart 3 år... den har vært dårlig det siste året
kaffekjærring Skrevet 6. desember 2013 #17 Skrevet 6. desember 2013 han har støttet meg kjempemasse oppigjennom årene, både når jeg har hatt personlige psykiske problemer, og når jeg har hatt fysiske problemer. Og vi har det utrolig morsomt sammen når vi er sammen og ikke tenker på det økonomiske, men jeg tror jeg tenker mer på det enn han gjør og det er det som irriterer meg for jeg skjønner at det kan være ett ydmykende tema å ta taki men det er alvorlig og det trengs å taes tak i... Dette tror ikke jeg at han skjønner...
Sophia Skrevet 6. desember 2013 #18 Skrevet 6. desember 2013 Ikke så rart at du tenker mer på det, det er jo du som er sulten, mens han spiser og koser seg på jobb 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #19 Skrevet 6. desember 2013 Man må ikke bo sammen for å være sammen. Jeg er sammen med en som ikke eier økonomisk sans, han har gjeld oppetter ørene. Vi bodde sammen men jeg måtte til slutt be han flytte fordi hans problemer gikk såpass mye utover oss begge at jeg var på nippet til å måtte ta opp lån for å få ting til å gå rundt. Men det nekter jeg plent å gjøre. Hjelper ingenting om begge er i økonomisk uføre. Vi er fortsatt sammen, men i hver vår leilighet. Han er som regel her for frokost, middag og lunsj fordi han ikke klarer å ta seg råd til egen mat. (Men PS4 hadde han visst råd til) Flott mann på mange måter, elsker å tilbringe tid med han, men om jeg fortsetter å hjelpe han ut av kniper så kommer han aldri til å lære å få ting til å gå rundt på egenhånd. Anonymous poster hash: 703c4...f53
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #20 Skrevet 6. desember 2013 Første bud er at du ikke betaler for hans utgifter. Hold deg til halv strøm og halv husleie og kjøp kun mat til deg selv. Det er noe med at han må innse at du ikke redder ham hver måned og at ting får konsekvenser. Ha gjerne en backup plan i tilfelle han driter ser helt ut som i at du kan skaffe deg bosted på egenhånd. Anonymous poster hash: 4c9f6...59f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå