AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 Har aldri visst at sex liksom skal ventes med av div. vage grunner. Har aldri ventet selv og begge ble jeg sammen med Anonymous poster hash: 061d0...c6c
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #3 Skrevet 6. desember 2013 De fleste oppfordrer jenter til å vente og hvis det ikke blir forhold så får hun typisk skylda siden hun ga bort gullerota med en gang. Mitt inntrykk er at det er uavhengig av når en hadde sex om det blir forhold eller ikke. Vi er liksom så frigjorte, så hvorfor skal en som jente vente..Anonymous poster hash: 061d0...c6c 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #4 Skrevet 6. desember 2013 Jeg vet ikke hva det er med andre, men selv ønsker jeg å bli kjent med vedkommende først. Og som regel tar det lengre tid enn et par dater. Anonymous poster hash: b4dee...ffc 8
spinnwild Skrevet 6. desember 2013 #5 Skrevet 6. desember 2013 Det er vel for å test om det er en person man faktisk vil ha sex/forhold med, personlighetsmessig. 3
Gjest Katten. Skrevet 6. desember 2013 #6 Skrevet 6. desember 2013 Aner ikke. Det er idioti i mitt hode. "La oss vente med noe begge vil nyte, for å finne ut av intensjonene til motparten." Det er som om sex er noe galt, eller noe hellig. Usj og isj.
Gjest Gjest Skrevet 6. desember 2013 #7 Skrevet 6. desember 2013 De fleste oppfordrer jenter til å vente og hvis det ikke blir forhold så får hun typisk skylda siden hun ga bort gullerota med en gang. Mitt inntrykk er at det er uavhengig av når en hadde sex om det blir forhold eller ikke. Vi er liksom så frigjorte, så hvorfor skal en som jente vente..Anonymous poster hash: 061d0...c6c Nja, jeg vet om fyrer som prøver seg første kvelden og hvis damen da blir med på sexen så vil han ikke treffe henne mer, pga han regner med at hun har gitt etter for fort for andre menn også. 4
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #8 Skrevet 6. desember 2013 Da jeg datet, i starten av 20-åra, skjønt ejeg heller ikke noe av dette. Hvis jeg var på date med en fyr jeg syntes var dritkjekk og hadde det kult med, vi tok et par øl eller så og så kunne vi evt dra hjem til en av oss om kjemien stemte- og da kunne det skje at jeg hadde sex på første date. Jeg liker sex og var sikkert like lysten som gutta på det, og jeg kan ikke se at det skulle forandre noe? Er tanken at en gutt kan trekke seg etter at han har fått jenta på rygg, liksom? I så fall kan da det like godt skje etter date nr 3 eller 5?? Men- nå er jeg 36 og har vært i forhold i 13 år, og har nok en annen tilnærming til dette- HVIS jeg skulle blitt single nå og startet dating.. Tror rett og slett jeg hadde hatt bedre tid og hadde hatt mer lyst til å komme i dybden og bli kjent med personen. Kjapp sex er ikke like viktig etter så mange år med god sex det er rett og slett den mellommenneskelige relasjonen. Er bare mitt fokus som har endret seg tror jeg, jeg synes fremdeles ikke det er kjipt. Anonymous poster hash: e7e75...667 1
Gjest Awzm me Skrevet 6. desember 2013 #9 Skrevet 6. desember 2013 Det er ikke alle som bare ligger rundt med hvem som helst, bare de får litt kjemi første gang de møtes. 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #10 Skrevet 6. desember 2013 Eneste jeg venta med var min første kjæreste. Var jo jomfru. I ettertid har jeg havnet rett til sengs med mine to neste kjærester og min nåværende kjæreste. Kun med sex som hovedmål. Man skal jo ikke forvente noe mer etter sex, gjøre det kun for nytelsens skyld. Har jo endt opp i etterkant til å bli noe mer, skal ikke klage på det akkurat! Jeg tror det er litt som det sies over her - hvis vi gir gulerota fra oss for tidlig, så er det liksom "vår" feil (jenter) hvis det ikke blir noe mer. Jeg tror det blir noe mer uavhengig av om man har sex eller ikke. En gutt som liker deg bryr seg vel ikke om du gir det opp tidlig eller seint. Sånn egentlig. Hvis du bare kan stå inne for at "Hei, jeg er et selvstendig vesen som gjør hva jeg vil" - og ikke ender opp med å være det stakkars kvinnemennesket som tror det automatisk blir noe mer når en gutt stapper kuken i hølet. Ja, jeg opplever at kvinnelige bekjente kommer med den der "Ja, men vi hadde jo sex, trodde det var noe mer jeg" - sex er sex, personlig match er noe annet. Blir litt lei av å høre det. Mitt syn er jo at man har sex for å nyte. Og sex med noen man er glad i er alltid bedre, men dette "bli glad i" kommer jo ikke med en gang uansett. Anonymous poster hash: 4dce4...980 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #11 Skrevet 6. desember 2013 Har hatt sex med flere menn og har jo visst at dette ikke betyr noe mer, og de harjjeg heller ikke følt at har vært kjærestepotensiale. Eneste som såra var at han jeg mistet jomfrudommen til da jeg var 16 ikke ville noe mer... men i ettertid har jeg et veldig avslappet forhold til sex. Kan si jeg har hatt den beste sexen med kjæresten da. Har også opplevd at en mann trodde vi var på gli fordi vi hadde hatt sex. Anonymous poster hash: 061d0...c6c
Gjest SweetSunshine Skrevet 6. desember 2013 #12 Skrevet 6. desember 2013 Nei, hva kan det grunnes tro? Kanskje at man ikke alltid føler for å blotte seg for fremmede og ha en utrolig intim opplevelse med vedkommende? Folk er forskjellige. Så enkelt og så vanskelig er det.
Gjest Crazycatlady Skrevet 6. desember 2013 #13 Skrevet 6. desember 2013 Det er vel individuelt. Ikke alle føler seg komfortabel nok til å gjøre det med en gang. Men at det er en regel på at man ikke skal det forstår ikke jeg. Er vel opp til hver enkelt hva som føles greit. For min del vil jeg bli kjent og føle meg trygg, så det kan jo ta en stund.
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #14 Skrevet 7. desember 2013 Jeg er kvinne, 21 år. Og jeg kan ha sex på første date eller så venter jeg. Det kommer an på mannen, hvor godt jeg liker han, hva vi har snakket om på forhånd osv. For litt over en mnd siden snakka jeg med en fyr i et par uker. Og vi snakket også en god del om sex og jeg "visste" at hvis vi fant tonen irl også så ville vi ha sex på første date. Og det hadde vi. Vi hadde også en andre date, men var ikke helt klaff likevel. Nå dater jeg en ny fyr. En jeg liker mye bedre! Og vi hadde ikke sex på første date fordi jeg sa nei. Ville vente... Men vi rota litt likevel. Kyssing og klåing. Nå har vi hatt vår andre date og da hadde vi sex. Så jeg er litt spent på om det blir noe tredje. Håper da det, liker han godt :-) er ikke noen følelser inni bildet ennå, men det KAN komme. For min del har det mye å si på personen man møter.Anonymous poster hash: 586ed...a43
Gjest Morgun Skrevet 7. desember 2013 #15 Skrevet 7. desember 2013 Jeg har ikke sex med en mann jeg ikke har følelser for. Derfor.. 1
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #16 Skrevet 7. desember 2013 Jeg liker fyren super godt hvis jeg har sex med han. Jeg har prøvd begge deler, vente og å ikke vente. Hva funket best? Jeg vil si at med han jeg ventet med var det slik at da vi havnet i senga så følte jeg at jeg ikke skulle vært der med han. Jeg følte han og var glad i han som en god venn. Mes neste gikk jeg fort til sengs og det var herlig å føle at tiltrekningen var der. Men personlighetskjemien er ikke så bra der. Men jeg må eie tiltrekning for å gå til sengs med en mann. Men det som kan skje når en ikke kjenner hverandre er at fyren lettere stikker, en vet ikke alt om personen, og sykdommer må man passe seg for. Skjærer det seg gang på gang, slik det har gjort mye for meg kan en før eller siden få en kjedelig smitte på seg. Heldigvis er jeg frisk men jeg vet jeg må passe meg bedre enn jeg har gjort. Anonymous poster hash: e6bfe...7a7
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #17 Skrevet 7. desember 2013 Vel, det er flere grunner Ved å gå til sengs med en hun ikke kjenner og en hun som enda ikke er "investert" i henne indikerer hun at hun ikke er spesielt selektiv. Menn vil ha en kvinne som er selektiv - det reflekterer også tilbake på dem som attraktive menn. Uavhengig av om man liker det eller ikke, så vet de fleste at man må jobbe litt for alt av verdi. En "alle skal få" kvinne sender motsatt signal. Sekundært så har mange menn en holdning til kvinner som er slik at det er mange der ute som er attraktive og potensielt kjærestemateriale. Han har hatt sex med en kvinne på første date og nettopp møtt en som er litt heitere. Ja den første kan være en bra kjæreste, men statistisk sett er hun antakeligvis en av mange, og siden han har fått det han vil ha kan han like godt legge inn efforten hos neste og droppe denne. Jeg kjenner kvinner som har hatt sex på første date og det har blitt til forhold. Likevel; de hadde ikke tapt noe om de hadde ventet. Og sekundært er nesten alle med menn som er under deres liga. De sier ja til forhold uansett ettersom de ikke har all verdens muligheter, i hvert fall ikke med attraktive kvinner. Statistisk sett er det de mindre attraktive kvinnene som har casual sex. Dersom man er en attraktiv kvinne som dater menn av samme nivå eller over, tenker man rett og slett mer strategisk. Fordi menn i ens liga har gode muligheter både for sex utenfor forhold og forhold, og man skal være mer enn bare et lett og bra knull for at det skal bli noe mer. Han skal vite at sex med henne er ikke noe for enhver mann i gata og han skal bli investert og interessert i hennes personlighet først. De fleste menn er klar over at det som kommer lett er ikke det beste, om enn underbevisst. Uavhengig av om det er politisk korrekt å tenke slik. Anonymous poster hash: 1c151...36c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå