AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 Er det greit å tulle litt med kvinner på samme måte som jeg gjør med kompiser? Eller må man ta i dem med silkehansker? Anonymous poster hash: b2212...9b6
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #2 Skrevet 6. desember 2013 De fleste kvinner har blitt lært opp til fra fødsel å ta seg nær av ting. Menn er blitt herdet fra fødselen av. Kommer veldig an på kvinnen selv da.Anonymous poster hash: 58242...3f4 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #3 Skrevet 6. desember 2013 Så lyst som jeg har til å svare; selvsagt kan du det! Men tja... kommer an på damen det. Tror man bare må prøve seg frem. Jeg er en sånn person man kan tulle meg om ALT, og jeg og samboeren min har sagt så mange stygge ting til hverandre at du aner ikke Men det er jo bare på tull, og begge har samme type humor, og det er vel noe med det også; humor. Alle ler jo ikke av det samme. De fleste kvinner har blitt lært opp til fra fødsel å ta seg nær av ting. Menn er blitt herdet fra fødselen av. Kommer veldig an på kvinnen selv da.Anonymous poster hash: 58242...3f4 Dog er dette det teiteste jeg har hørt. Kjenner langt flere menn med puter sydd under armene og rævva enn kvinner. Anonymous poster hash: 1cad8...9b9 4
Gjest Katten. Skrevet 6. desember 2013 #4 Skrevet 6. desember 2013 If you can't take a joke, then fuck you. Det er min holdning til det meste. 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #5 Skrevet 6. desember 2013 Vet noen gutter som tar seg veldig lett nær av ting også, det spørs på hvilken type kompisgjeng du er i. Jeg har vokst opp med brødre og naboer som er gutter, og blitt veldig herdet, mens andre har kanskje ikke.. Tror nok du må se det an på det ny bekjentskapet. Både jenter og gutter. Anonymous poster hash: bb901...11e
nawuraM Skrevet 6. desember 2013 #6 Skrevet 6. desember 2013 (endret) Er det greit å tulle litt med kvinner på samme måte som jeg gjør med kompiser? Eller må man ta i dem med silkehansker? Anonymous poster hash: b2212...9b6 En mellomting er nok det beste i de fleste tilfeller. Man er selvsagt ikke like åpen med jentevenner som det man er med kompiser. Kanskje pynter man litt på ting, eller er i overkant diplomatisk, for ikke å såre følelsene deres. Jeg regner med at også kvinner behandler sine mannlige venner på akkurat samme måten. Det er ikke alt det motsatte kjønn behøver å vite. F.eks. kommenterer jeg ikke andre pene jenter når jeg er med jentevenner, og snakker nok mindre om irritasjonsmomenter som alle kvinner har til felles (siden det mest sannsynlig også gjelder de jeg henger med). Endret 6. desember 2013 av nawuraM
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #7 Skrevet 6. desember 2013 De fleste kvinner har blitt lært opp til fra fødsel å ta seg nær av ting. Menn er blitt herdet fra fødselen av. Kommer veldig an på kvinnen selv da.Anonymous poster hash: 58242...3f4 Uhm, er de? Jeg er ihvertfall ikke blitt lært opp til å ta meg nær av ting, og vet ikke om andre som har blitt det heller. Anonymous poster hash: 0007c...454 2
Cuddlegirl Skrevet 6. desember 2013 #8 Skrevet 6. desember 2013 Uhm, er de? Jeg er ihvertfall ikke blitt lært opp til å ta meg nær av ting, og vet ikke om andre som har blitt det heller. Anonymous poster hash: 0007c...454 Og der ble den anonym..
spinnwild Skrevet 6. desember 2013 #9 Skrevet 6. desember 2013 Jeg regner med disse kvinnene du vil behandle som kamerater er venner av deg. Da bør du kjenne de godt nok til å vite om de tåler å bli behandlet slik eller ikke. Ev. trial and error - finner raskt ut hva de tolererer og ikke. Alle kvinner, som menn, er ikke like. Noen tåler mer enn andre. Noen er pysete, andre er kjempetøffe. Du kan jo spørre disse kvinnene om du kan behandle de slik du behandler dine mannlige venner.
Gjest Kasøblå Skrevet 6. desember 2013 #10 Skrevet 6. desember 2013 Er det greit å tulle med menn sånn som jeg gjør med venninner? Eller må jeg ta i dem med silkehansker?
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #11 Skrevet 6. desember 2013 Er det greit å tulle litt med kvinner på samme måte som jeg gjør med kompiser? Eller må man ta i dem med silkehansker? Anonymous poster hash: b2212...9b6 Jeg tror det er du som kanskje trenger silkehansker Sosial intelligens, sanseinntrykk, språklig intelligens? Noe er det. Anonymous poster hash: 5dde1...d87
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #12 Skrevet 6. desember 2013 Jeg har faktisk møtt flest menn med altfor stor stortå. Svigerfaren min var veldig sta på at alt skulle foregå på hans måte, ellers var det bare sutring. Pappan min ville alltid ha viljen sin og gjorde stort sett hva han ville. Ingen av disse to mennene (både jeg, typen, brødre, søstre, mammaer er enige) gir den samme friheten til andre, som de gir til seg selv. Jeg opplever menn generelt som litt lett fornærma. Synes faktisk kvinner er mer positiv på dette området. Jeg behøver mange ganger silkehansker når jeg snakker med menn. Anonymous poster hash: 5dde1...d87 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå