AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 Jono Lancaster er nå den kuleste personen jeg vet om! I wish him all the best! http://tv.nrk.no/serie/elsk-meg-som-eg-er Anonymous poster hash: f8ce8...d08 3
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #3 Skrevet 7. desember 2013 Han er så herlig! Og dama også! Og fostermora! Herlig humor! Anonymous poster hash: ea137...3b8 1
Magnifique Skrevet 23. desember 2013 #4 Skrevet 23. desember 2013 Er det noen av dere som vet hvordan det går med han idag? 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #5 Skrevet 23. desember 2013 https://www.facebook.com/pages/Jono-Lancaster/179404148779245 Han er på facebook Anonymous poster hash: ea137...3b8 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #6 Skrevet 23. desember 2013 Og twitter! https://twitter.com/Jono_Lancaster Anonymous poster hash: ea137...3b8
Djungelvrål Skrevet 23. desember 2013 #7 Skrevet 23. desember 2013 Hvorfor er han kul? Ikke sett dokumentaren.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #8 Skrevet 23. desember 2013 Han har en kromosonfeil som gjør at ansiktet hans er deformert, mangler kinnben, dårlig hørsel osv. Han ble satt bort som barn, og istedenfor å falle utenfor alt så fokuserer han på å gjøre det beste ut av det han har, trener osv og er talsperson for en forening for andre barn og voksne som har den samme kromosonfeilen, treacher collins syndromet. Du må nesten se dokumentaren, du finner sikkert noe på youtube også. Anonymous poster hash: ea137...3b8
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2013 #9 Skrevet 23. desember 2013 Glemte å si at han i dokumentaren prøver å få kontakt med foreldrene sine som satte han bort som nyfødt. De sa nei til å møte han. Noe jeg syns er utrolig dumt når jeg tenker på hvordan han har valgt å styrke seg selv. Anonymous poster hash: ea137...3b8
radioactive Skrevet 24. desember 2013 #10 Skrevet 24. desember 2013 Åå har virkelig sansen for han der:) skulle hatt flere som han. 1
Magnifique Skrevet 26. desember 2013 #11 Skrevet 26. desember 2013 Han har en kromosonfeil som gjør at ansiktet hans er deformert, mangler kinnben, dårlig hørsel osv. Han ble satt bort som barn, og istedenfor å falle utenfor alt så fokuserer han på å gjøre det beste ut av det han har, trener osv og er talsperson for en forening for andre barn og voksne som har den samme kromosonfeilen, treacher collins syndromet. Du må nesten se dokumentaren, du finner sikkert noe på youtube også. Anonymous poster hash: ea137...3b8 Hei. Jeg har sett 2 dokumentarer om han, men de er over 2 år gamle, tror jeg. Derfor var det jeg lurte Men okay, skal sjekke ut Facebooken hans. Takk til AB som sendte den linken!
julia83 Skrevet 27. desember 2013 #12 Skrevet 27. desember 2013 Tøff fyr ja. Må likevel si jeg håper barnet blir født frisk (sorry)
Silfen Skrevet 27. desember 2013 #13 Skrevet 27. desember 2013 Tøff fyr ja. Må likevel si jeg håper barnet blir født frisk (sorry) Har de valgt å få barn uten pgd? Det anser jeg i så fall som særs ansvarsløst.
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #14 Skrevet 27. desember 2013 Har de valgt å få barn uten pgd? Det anser jeg i så fall som særs ansvarsløst. Å? Slike barn har like stor rett til å leve som Downs barn har det. Anonymous poster hash: ea137...3b8
Silfen Skrevet 27. desember 2013 #15 Skrevet 27. desember 2013 Å? Slike barn har like stor rett til å leve som Downs barn har det. Anonymous poster hash: ea137...3b8 Det er stor forskjell på å fjerne et barn som er blitt til og det å planlegge et barn med et så til dels ødeleggende syndrom som treacher collins er. TC har en tendens til å bli verre og verre for hver generasjon som får det og ergo så velger de altså å muligens sette til verden, med vitende vilje, et barn som kan få et liv med operasjoner, smerter, mobbing og i det hele tatt. Med VILJE. Det er altså ikke snakk i det hele tatt om å ikke la et barn allerede unnfanget med TC leve eller ikke, men å frivillig vite at man lager et barn med et grusomt syndrom i utgangspunktet! 4
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #16 Skrevet 27. desember 2013 Det er stor forskjell på å fjerne et barn som er blitt til og det å planlegge et barn med et så til dels ødeleggende syndrom som treacher collins er. TC har en tendens til å bli verre og verre for hver generasjon som får det og ergo så velger de altså å muligens sette til verden, med vitende vilje, et barn som kan få et liv med operasjoner, smerter, mobbing og i det hele tatt. Med VILJE. Det er altså ikke snakk i det hele tatt om å ikke la et barn allerede unnfanget med TC leve eller ikke, men å frivillig vite at man lager et barn med et grusomt syndrom i utgangspunktet! Jeg tror nok at disse som har dette syndromet klarer fint å ta dette valget selv uten at du skal sitte her i Norge og dømme en person du ikke vet hvem er for å være ansvarsløs. Anonymous poster hash: ea137...3b8 1
Silfen Skrevet 27. desember 2013 #17 Skrevet 27. desember 2013 Jeg tror nok at disse som har dette syndromet klarer fint å ta dette valget selv uten at du skal sitte her i Norge og dømme en person du ikke vet hvem er for å være ansvarsløs. Anonymous poster hash: ea137...3b8 Å velge å unnfange alvorlig syke barn ser jeg på min rett til å dømme nord og ned. 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2013 #18 Skrevet 27. desember 2013 Å velge å unnfange alvorlig syke barn ser jeg på min rett til å dømme nord og ned. Nettopp, spesielt når det er hele 50% sjanse for at ungen får TC. Han vet jo selv hvor hardt det er å leve med det, så jeg kan ikke tenke meg at han vil utsette sitt eget barn for noe så jævlig. Anonymous poster hash: cb763...25c 1
Djungelvrål Skrevet 27. desember 2013 #19 Skrevet 27. desember 2013 Å? Slike barn har like stor rett til å leve som Downs barn har det. Anonymous poster hash: ea137...3b8 Så hvis en med downs ville hatt barn så hadde det vært greit om barnet hadde si 50 % sjanse til å få downs? Ville du selv blitt født med slike odds?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå