Gå til innhold

Spiser 800kcal dagen men går ikke ned

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger virkelig hjelp for jeg blir rett og slett gal her :(

Har spist i over 6 mnd bare 800 kcal hver dag, og skeiet ut hver lørdag med god mat og godterier. Men jeg går ikke ned, enda jeg går over 8 kilometer hver dag med hunden min. Om jeg går ned er det bare 500 gram og da kan jeg plutselig legge på meg igjen neste helg jeg veier meg. Skjønner det ikke? Kan jeg virkelig ikke skeie ut når jeg spiser bare 800 kcal ellers?

Hvor lite må jeg spise for å gå ned når jeg skeier ut en dag i uken. Ikke be meg om å ikke skeie ut for det greier jeg ikke

Anonymous poster hash: e54da...ed2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da spiser du for mye. Dere som starter tråder der dere ikke kan fatte og begripe at dere går ned i vekt; slutt å lure dere selv.

Herregud.

Anonymous poster hash: c1a5b...273
  • Liker 7
Skrevet

Du får i deg for lite kalorier så kroppen går på sparebluss. Hvis du spiser oftere men lite så vil forbrenninga bli bedre og du går ned i vekt på en sunn måte.

Anonymous poster hash: cfa11...838
  • Liker 3
Skrevet

Hvor mye spiser du i helgen, da? Godt mulig du inntar mye mer enn du tror.

• Liker 3
Skrevet

Du spiser for lite

Anonymous poster hash: 93f6a...1a9
  • Liker 3
Skrevet

Vekt og høyde?

Anonymous poster hash: 7981f...b7a
Skrevet

Da spiser du for mye. Dere som starter tråder der dere ikke kan fatte og begripe at dere går ned i vekt; slutt å lure dere selv.

Herregud.

For mye når hun spiser kun 800 kcal hver dag? Det er lite sannsynlig.

Tenker som en annen her, mulig kroppen din går på sparebluss!

• Liker 9
Skrevet

Herregud.

Kanskje du skal få deg litt mer kunnskap før du skriver sånt som dette? ;)

• Liker 7
Skrevet

Hvor mye skeier du ut i helgene da? Om du virkelig ikke går ned i vekt, så spiser du for mye i helgene..... Og 800 kalorier for dagen? Virkelig? Dette burde du slutte med.

Du kommer til å bli dvask og slapp. Musklene kommer til å forsvinne, og du ser gjerne verre ut før du begynte på denne "kuren"

Anonymous poster hash: c2a59...8fc
  • Liker 5
Skrevet

Du får i deg for lite kalorier så kroppen går på sparebluss. Hvis du spiser oftere men lite så vil forbrenninga bli bedre og du går ned i vekt på en sunn måte.

Sparebluss i 6 mnd? Javel. Merkelig at jødene under krigen så ut som levende skjeletter etter krigen. De burde i hvertfall gått i "sparebluss".

• Liker 8
Skrevet

800 kalorier om dagen er for lite. Når du spist så lite, niholder kroppen på fettet. Den går på sparemodus. Spis mer grønt og frukt. Drikk ikke annet enn vann. Drikk ca 3liter om dagen. Da vil du gå ned.

• Liker 2
Skrevet

For mye når hun spiser kun 800 kcal hver dag? Det er lite sannsynlig.

Tenker som en annen her, mulig kroppen din går på sparebluss!

Du har ingen garanti for at hun faktisk spiser 800 kcal. Det er fort gjort å glemme at smør, oljer, sauser og lignende inneholder mye kalorier. Dessuten skeier hun ut i helgene. Hva hun definerer som å "skeie" ut kan være alt fra et eple til chips og sjokolade ala 10.000 kcal.

• Liker 10
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvis du skal gå ned i vekt ville jeg heller begynt å trene.. 800 kcal om dagen høres veldig lite og ikke spesielt sunt ut..

Skrevet

Kanskje du skal få deg litt mer kunnskap før du skriver sånt som dette? ;)

Utdyp gjerne. Det er ingenting som tilsier at man ikke skal gå ned i vekt når man har inntatt fuckings 800 kcal daglig i 6 mnd. Det er umulig.

• Liker 7
Skrevet

Du har ingen garanti for at hun faktisk spiser 800 kcal. Det er fort gjort å glemme at smør, oljer, sauser og lignende inneholder mye kalorier. Dessuten skeier hun ut i helgene. Hva hun definerer som å "skeie" ut kan være alt fra et eple til chips og sjokolade ala 10.000 kcal.

Altså. Jeg aner jo ikke hva hun spiser, så må jo ta utgangspunkt i at det hun skriver her er sant ;) Men ja, mulig hun skeier ut helt vilt i helgene, men tror vi kan være enige i at det her ikke høres særlig sunt ut!

Skrevet

Spis masse mat med negative kalorier:)

Eg. Grapefrukt, brokkoli, blomkål osv.

Skrevet

Altså. Jeg aner jo ikke hva hun spiser, så må jo ta utgangspunkt i at det hun skriver her er sant ;) Men ja, mulig hun skeier ut helt vilt i helgene, men tror vi kan være enige i at det her ikke høres særlig sunt ut!

Hun hadde vel strengt talt ikke opprettet tråden hvis ikke hun ønsket forslag på hva som kan være galt. Noe er åpenbart galt når hun spiser 800 kcal på daglig basis gjennom 6 mnd uten å gå ned i vekt, og det med mosjon i tillegg.

Folk må slutte å lure seg selv. Det er naturlig for mennesket å handle utifra det som er mest tilfredsstillende. Å spise 800 kcal daglig, er verken tilfredsstillende eller sunt. Muskelmasse forsvinner, og det massive inntaket av skvip i helgene bidrar til at vekten ikke reduseres.

• Liker 4
Skrevet

Ok takk for svar. Får forsøke å spise oftere :)

Skrevet

TS veier sannsynligvis 49kg og ønsker segned til 45. Kroppen vil ikke det. Det er et tegn om at du har en helt fin vekt nå. Kanskje til og med for tynn.

Anonymous poster hash: 9ef63...b78
  • Liker 11
Skrevet

Vekt og høyde?

Anonymous poster hash: 7981f...b7a

174cm og 79 kg

Hvor mye skeier du ut i helgene da? Om du virkelig ikke går ned i vekt, så spiser du for mye i helgene..... Og 800 kalorier for dagen? Virkelig? Dette burde du slutte med.

Du kommer til å bli dvask og slapp. Musklene kommer til å forsvinne, og du ser gjerne verre ut før du begynte på denne "kuren"

Anonymous poster hash: c2a59...8fc

Skeier ut ganske mye med smågodter og usunn mat. Kankje jeg burde kutte mer ned på det

800 kalorier om dagen er for lite. Når du spist så lite, niholder kroppen på fettet. Den går på sparemodus. Spis mer grønt og frukt. Drikk ikke annet enn vann. Drikk ca 3liter om dagen. Da vil du gå ned.

Takk jeg drikker mest usukret saft og pepsi max. Skal forsøke med bare vann

Spis masse mat med negative kalorier:)

Eg. Grapefrukt, brokkoli, blomkål osv.

spiser masse egg, brokkoli og kjøtt og blomkål

Hun hadde vel strengt talt ikke opprettet tråden hvis ikke hun ønsket forslag på hva som kan være galt. Noe er åpenbart galt når hun spiser 800 kcal på daglig basis gjennom 6 mnd uten å gå ned i vekt, og det med mosjon i tillegg.

Folk må slutte å lure seg selv. Det er naturlig for mennesket å handle utifra det som er mest tilfredsstillende. Å spise 800 kcal daglig, er verken tilfredsstillende eller sunt. Muskelmasse forsvinner, og det massive inntaket av skvip i helgene bidrar til at vekten ikke reduseres.

Takk for svar, tror du har rett. jeg ser nesten verre ut nå enn før. føler brystene er blitt mer slappe selv om jeg veier det samme :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...