Gå til innhold

Skuffet på daten min som ser ut til å drite i meg... Hvordan glemme dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er skuffet på daten min...

Nå sier han mindre og mindre, og i dag har han ikke sagt et ord. Han skrev i går at han skulle jobbe i helgen, men jeg føler det bare er unnskyldninger. Kanskje han har en annen dame....

Vi har møttes minst 10 ganger. Og vi har hatt sex. Burde ikke hatt sex så tidlig... men men gjort er gjort.

Jeg blir så deppa av dette. Føler meg som en dritt. Føler jeg ikke betyr noe.

Ville dere blitt såret når en date oppfører seg slik?

Orker ikke å bare sørge... og vente på han.... Hva ville dere gjort? Bare kost dere, og prøvd å gi blaffen....?

Anonymous poster hash: ff588...b5d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde kost meg og gitt blaffen i han.

Ikke ta mer kontakt, la heller han komme til deg.

Vær litt hard to get.

Skrevet

Orker ikke å bare sørge... og vente på han....Hva ville dere gjort? Bare kost dere, og prøvd å gi blaffen....?

Jepp. Forhåpentligvis. I sånne situasjoner er jeg veldig glad for at jeg har egne interesser, som f.eks. dataspill, film og Tv-serier. Så kan man underholde seg selv, i stedet for å "vente på" eller "sørge over" et annet menneske.

Skrevet

Jaa, kos deg og gi blaffen! Det er ikke så enkelt med en gang, men går så fint etter hvert atte :) Synd å kaste bort for mye tid på en sånn fyr når det finnes så mange andre fine fyrer som vil gi deg en mye bedre følelse og hyggeligere, tryggere tilværelse.

Kos deg!

Anonymous poster hash: 7ab20...638
Skrevet

ja, livet er for kort på å sitte på vent..... og for kort til å sørge....

Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre, og i dag bør jeg kose meg på fridagen min..... jeg vil ikke bruke en fridag fra jobb til å bare sørge hele tiden......

Jeg får bare konsentrere meg om å ikke sørge, og ikke vente og bare drite i hele fyren.... Gjøre andre ting.

Jeg synes at sånne typer som dater, har sex og så bare forsvinner er noen svimete idioter.... Kan ikke for det, for de bruker så mye unødvendig tid og energi i livet mitt. Har møtt mange som er sånn, og nå gidder jeg ikke å SØRGE!

Skrevet

Kos deg, i vår tid er vi så heldige å ha internett, mulighetene er uendelige. Sett på noe fet musikk, se fail-videoer på youtube :)

Og så kan du jo bare ta en tur ut på byen med venninner? Det er jo trossalt fredag...

Gi F i daten, og kos deg, så svarer du ikke på meldinger når han kontakter deg :)

Skrevet

Skaff deg et liv så går sånt som det her hurtig over.

Skrevet

ja , jeg skal kose meg og svarer han ikke på meldinger dersom han skriver...Svarer han kun hvis han kan forklare seg og vise full interesse på melding,, gjør han ikke det.. er han fullstendig ut! .

Værste er at jeg tror at han før eller siden kommer til å skrive noe... men jeg er helt stille og lever videre. Jeg tror at han har noe på gang med en annen, og at det er derfor han driter plutselig i meg... det er noe jeg ofte opplever... og det er sårende hver gang.. men nå prøver jeg å gjøre aktiviteter istedet for å sitte å vente og tenke....

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Må man ha kontakt hver eneste dag med folk for at de skal vite hva en føler om dem?

Om du vil meg noe, finner du meg i fortet mitt. Det er ikke telefondekning der.

Skrevet

jeg mener at en kan avtale et nytt møte om man var interessert.... Han kan umulig være interessert slik som han oppfører seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...