AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #1 Del Skrevet 6. desember 2013 Hei. Er det noen som vet hva jobbene heter der man kjører rundt og leverer ting? Slik som aviser til butikker, frukt, blader og slike ting? Har førerkort klasse B. Og syntes det virker som en grei jobb ved siden av studiene, da jeg liker å kjøre. Og hva man evt. må søke på google for å finne stillingene? Aner ikke hva de heter. Anonymous poster hash: 97dab...9c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #2 Del Skrevet 6. desember 2013 Det er lastebiler som leverer varer til butikken. Du har billappen, så da vil du ikke få jobb som det. Men du kan få jobb gjennom bring vet jeg, for det er noen der som kjører bil og ikke lastebil. Anonymous poster hash: ff66f...02a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #3 Del Skrevet 6. desember 2013 Du kan jo jobbe som pizzabud for eksempel? Anonymous poster hash: 26740...5f6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #4 Del Skrevet 6. desember 2013 Se om det er noen budfirmaer der du bor? Anonymous poster hash: 5a95a...a42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 6. desember 2013 #5 Del Skrevet 6. desember 2013 Problemet er kanskje at dette er jobber som gjøres på dagtid... Inntil jeg så at du studerer så tenkte jeg på DHL. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan1 Skrevet 7. desember 2013 #6 Del Skrevet 7. desember 2013 Budbilsjåfør, avisbud, reklamebud, pizzabud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2013 #7 Del Skrevet 7. desember 2013 Bud/sjåfør. Finnes jobber både på dag, kveld, helg og natt. Bare styr unna jobber hvor du må opprette eget firma og stille med egen bil, risikoen er for stor slik bransjen er nå. Men hvis du får lønn og arbeidsgiver stiller med bil er dette fine jobber så lenge du trives i trafikken og har god fysikk. Anonymous poster hash: 619b3...d33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MalloryK Skrevet 7. desember 2013 #8 Del Skrevet 7. desember 2013 (endret) http://www.retail24.no/nb/ Sjekk ut salgsfremmer. Da kjører du rundt til butikkene og plasserer varer i hyller Endret 7. desember 2013 av MalloryK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå