Gjest Anonymous Skrevet 18. mai 2004 #41 Del Skrevet 18. mai 2004 Jeg tror ikke denne mannen er særlig omtenksom og ærlig dersom han er imøtekommende ang. sex med deg så lenge han er gift med en annen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smil Skrevet 18. mai 2004 #42 Del Skrevet 18. mai 2004 Godt råd: Hold deg langt unna ham. Ikke tenkt på å være venner med ham en gang. Mener faktisk at en del av ansvaret ligger på deg også. Du vet at han er gift. Respekter det valget han har tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mannlig gjest Skrevet 19. mai 2004 #43 Del Skrevet 19. mai 2004 FYYYYYYYYYYY!!! Jeg innrømmer det blankt: ikke at det fins noe, men skulle det, så er det vi menn som er svake... Vi menn er dumme, manipulerbare og lettlurte. Vi har også en lei tendens til å ikke å se eller vurdere konsekvenser.. Vet jeg får reaksjoner nå men eg tror mange menn har endt opp som utro ikke fordi de i utgangspunktet ville det! ,men fordi de ble lokket :evil: Dere kvinner har i så måte mye makt over oss menn. Det kan jeg leve med, men da må dere kvinner ikke utnytte det. Har ikke vært utro selv (heldigvis) men har sett hva det gjør med folk. Til dere kvinner som finner gifte menn attraktive: - dere vil ha sex med dem, og det må jo skyldes (håper jeg) at det fins en attraksjon i selve personen og ikke bare i ringen på fingen. DVS at det er en dere liker. Hvordan kan dere med viten og vilje søke og utsette et annet menneske,som dere faktisk liker, for noe sånt?? -et knull? når prisen kan være så uendelig høy.. LIGG UNNA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. mai 2004 #44 Del Skrevet 19. mai 2004 Bare for å være "En GJEST" som svarer da; til siste innlegg: Ja, selvfølgelig er det personen man faller for, vil ha sex med, som man finner attraktiv! Om denne personen har kjæreste, er samboer eller gift er uvesentlig i det øyeblikket man treffer noen. (med unntak av ONS da, men regner ikke med at det er det man her er ute etter å diskutere). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Venus_venus Skrevet 20. mai 2004 #45 Del Skrevet 20. mai 2004 FYYYYYYYYYYY!!! Jeg innrømmer det blankt: ikke at det fins noe, men skulle det, så er det vi menn som er svake... Vi menn er dumme, manipulerbare og lettlurte. Vi har også en lei tendens til å ikke å se eller vurdere konsekvenser.. Vet jeg får reaksjoner nå men eg tror mange menn har endt opp som utro ikke fordi de i utgangspunktet ville det! ,men fordi de ble lokket :evil: Dere kvinner har i så måte mye makt over oss menn. Det kan jeg leve med, men da må dere kvinner ikke utnytte det. Har ikke vært utro selv (heldigvis) men har sett hva det gjør med folk. Til dere kvinner som finner gifte menn attraktive: - dere vil ha sex med dem, og det må jo skyldes (håper jeg) at det fins en attraksjon i selve personen og ikke bare i ringen på fingen. DVS at det er en dere liker. Hvordan kan dere med viten og vilje søke og utsette et annet menneske,som dere faktisk liker, for noe sånt?? -et knull? når prisen kan være så uendelig høy.. LIGG UNNA Så menn har intet ansvar for om de er utro fordi de ble jo lokket... Er menn virkelig så stakkarslige at de ikke kan tenke eller forutsi konsekvenser? Eller foreta selvstendige valg? Ja, ja, det er godt at det er en mann som nedvurderer menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå