Gjest birti Skrevet 11. mai 2004 #21 Skrevet 11. mai 2004 Det tror jeg ingen gjør Nei, jeg hater meg selv når jeg gjør det!
Gjest Madley Skrevet 11. mai 2004 #22 Skrevet 11. mai 2004 Ikke akkurat noe å skryte av at du passer som elskerinne spør du meg... Er man interessert i et gift menneske, så er man interessert. MEn det er rimelig stor forskjell på å være interessert og la det bli med det, til å gå videre for bevisst å ødelegge et ekteskap.. Så mitt råd og tips å la det forbipassere i stillhet
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2004 #23 Skrevet 11. mai 2004 Ikke akkurat noe å skryte av at du passer som elskerinne spør du meg... Er man interessert i et gift menneske, så er man interessert. MEn det er rimelig stor forskjell på å være interessert og la det bli med det, til å gå videre for bevisst å ødelegge et ekteskap.. Så mitt råd og tips å la det forbipassere i stillhet Jeg skryter ikke.
Gjest Føniks Skrevet 11. mai 2004 #24 Skrevet 11. mai 2004 Det manglar ein variant her: Det finst faktisk ein del opne ekteskap. Kona mi og eg har eit fantastisk godt ekteskap - også med sex. Og vi veit at sjalusi eller å bli begeistra for andre ikkje kan øydeleggje noko for oss. Det vi har saman - m.a. den gode samtalen - kan ingen ta ifrå oss. Ho har ein elskar, og det er i orden for meg. Når ho kjem heim etter å ha vore på hotell med han, er ho meir en vanleg tent på meg. Snakk om å skjerpe apetitten borte og eta heime?? Vi har altså avtale på at vi kan bli begeistra og liggje med andre, og det gjeld båe to. Men vi triksar ikkje med løgn og bedrag - det berre skjer. Og vi spør og grafsar ikkje kvarandres private liv. Slike forhold finst altså, sjølv om eg ikkje trur dei er mange. Det er jo ikkje noko for nybyrjarar - slikt kjem berre etter ein lang prosess. Dersom trådstartaren har truffe ein slik mann, er det vel ikkje så ille???
MsOphelia Skrevet 11. mai 2004 #25 Skrevet 11. mai 2004 Det manglar ein variant her: Det finst faktisk ein del opne ekteskap. Kona mi og eg har eit fantastisk godt ekteskap - også med sex. Og vi veit at sjalusi eller å bli begeistra for andre ikkje kan øydeleggje noko for oss. Det vi har saman - m.a. den gode samtalen - kan ingen ta ifrå oss. Ho har ein elskar, og det er i orden for meg. Når ho kjem heim etter å ha vore på hotell med han, er ho meir en vanleg tent på meg. Snakk om å skjerpe apetitten borte og eta heime?? Vi har altså avtale på at vi kan bli begeistra og liggje med andre, og det gjeld båe to. Men vi triksar ikkje med løgn og bedrag - det berre skjer. Og vi spør og grafsar ikkje kvarandres private liv. Slike forhold finst altså, sjølv om eg ikkje trur dei er mange. Det er jo ikkje noko for nybyrjarar - slikt kjem berre etter ein lang prosess. Dersom trådstartaren har truffe ein slik mann, er det vel ikkje så ille??? Det høres flott ut, Føniks!
Gjest Tidligere den andre Skrevet 12. mai 2004 #26 Skrevet 12. mai 2004 Det er jo ikke akkurat tragisk da, å ha lyst på noen - alternativet er så mye verre.......... Og hvorfor skal gifte menn være fredet ??? Hvis noen tror at de tilhører en gruppe som ikke føler noe for andre enn kona si, og som er av en ekstraordinær utgave av mannekjønnet som det bare går an å være kamerat med så høres det litt gammeldags ut for meg. Til og med gifte menn er mennesker med fri vilje og muligheter til både og utvikle seg og forandre på livet sitt. Tro det eller ei... Hva mener du egentlig? Er du bare ute etter litt fullstendig umoralsk sex eller er du på vei til å føle noe mer? Hold deg unna. Hvis du er på vei til å føle noe mer, så bør du holde seg spesielt langt unna. Det er ikke å anbefale!!!!! Hvor mange går fra kona, hvis det er det du legger i utvikle seg og forandre på livet -?
Gjest Lompa Skrevet 12. mai 2004 #27 Skrevet 12. mai 2004 Så lenge det er slik som Føniks beskriver, blir det noe ganske annet, selv om det er uaktuelt for meg og min kjære. Vi har snakket om det og det blir like feil for oss begge to. Om det endrer seg, at vi blir mer åpne for det etterhvert, slik som Føniks og kona; hvem vet? Det er en bøyg vi får ta når/hvis vi kommer dit. Men generelt er gifte mennesker forbudt område! Man går ikke inn og ødelegger andres liv, selv ikke om de lever i et ekteskap som hangler, i den tro at man kan "redde" dem over til noe bedre. Mitt råd til trådstarter er: LIGG UNNA!Gå ut og kos deg,nyt våren og sommeren, og flørt av hjertens lyst.Forhåpentlig treffer du en eller annen flott SINGLE mann du kan elske og begjære åpent, så du forstår og verdsetter de grensene et fast forhold og ekteskap har.
Gjest Phair Skrevet 12. mai 2004 #28 Skrevet 12. mai 2004 Det manglar ein variant her: Det finst faktisk ein del opne ekteskap. Kona mi og eg har eit fantastisk godt ekteskap - også med sex. Og vi veit at sjalusi eller å bli begeistra for andre ikkje kan øydeleggje noko for oss. Det vi har saman - m.a. den gode samtalen - kan ingen ta ifrå oss. Ho har ein elskar, og det er i orden for meg. Når ho kjem heim etter å ha vore på hotell med han, er ho meir en vanleg tent på meg. Snakk om å skjerpe apetitten borte og eta heime?? Vi har altså avtale på at vi kan bli begeistra og liggje med andre, og det gjeld båe to. Men vi triksar ikkje med løgn og bedrag - det berre skjer. Og vi spør og grafsar ikkje kvarandres private liv. Slike forhold finst altså, sjølv om eg ikkje trur dei er mange. Det er jo ikkje noko for nybyrjarar - slikt kjem berre etter ein lang prosess. Dersom trådstartaren har truffe ein slik mann, er det vel ikkje så ille??? Hvis det var slik hadde det ikke vært noen grunn til å skrive inn her hadde det ? Da kunne man jo bare kjørt på da.
Nøste Skrevet 12. mai 2004 #29 Skrevet 12. mai 2004 Nei hold deg til single menn og ikke øddeleg for de som er gift . Jeg lurer bare på hva som er så spessielt med han ?
Mel-anie Skrevet 12. mai 2004 #30 Skrevet 12. mai 2004 Deter nok INGENTING som kommer ut av å ha et forhold til en gift mann. Tenk etter hva du ville følt hvis din mann (hvis du gifter deg eller bor sammen med en)hadde gått bak ryggen din og vært utro. Du skal ikke gjøre mot andre enn det du vil andre skal gjøre mot deg!!!
Suzy Skrevet 12. mai 2004 #31 Skrevet 12. mai 2004 Jeg kjenner en hyggelig, søt, morsom, omtenksom , sexy, ærlig og imøtekommende gift mann. Jeg er singel og har lyst til å ha sex med ham. Noen som har noen gode eller dårlige råd i den forbindelse ?? Ikke noen dårlige råd - men ett godt: Ikke gjør det
Gjest Mogens (unplugged) Skrevet 13. mai 2004 #32 Skrevet 13. mai 2004 Mennesker som ligger med gifte menn/kvinner, bør tenke seg om èn gang til! Tenk deg hvis du var gift selv, og ei dame skulle gjøre det samme med din mann....... Utroskap og gifte menn :-) er no faenskap! Mogens
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2004 #33 Skrevet 13. mai 2004 Mezzaluna klarte det igjen: "dette kunne bare komme fra en gjest". Betyr det at hver gang jeg leser noe "dumt" fra en registrert bruker så skal jeg svare med "typisk en registrert bruker å si noe slikt"..? Trådstarter "Gobi": du spør om råd om hav du bør og ikke bør gjøre: 1) Du bør: ringe på døren hjemme ho sdem og si til konen hans: "Hei, jeg synes mannen din er veldig sexy, kan han kan komme ut for å leke med meg?" Så får du jo se hva hun svarer på det. 2) Du bør ikke: ha sex med ham før du har spurt konen hans i en vennlig tone. Da har du gjort ditt: spurt først, fått avslag, og holder deg følgelig langt unna paret. Så kan du være på utkikk etter flotte, kjekke, sexy, SINGLE, ledige menn!
Gjest Ikke pålogget Skrevet 13. mai 2004 #34 Skrevet 13. mai 2004 Hva om dere ender opp med å elske hverandre? Jeg mener ikke bare blir forelsket, for det antar jeg at du er allerede siden du har så strekt ønske om å ligge med ham. Nei, jeg mener at du begynner å virkelig elske ham slik at du ikke ser for deg muligheten av noen gang å finne en singel mann å dele livet ditt og skape en familie med. Ikke noen ønskesituasjon egentlig. Selvom det sikkert er hardt nå, så blir det garantert verre da, enten du får beholde ham til låns av og til eller dere bryter.
Gjest Anonymous Skrevet 13. mai 2004 #35 Skrevet 13. mai 2004 pass deg for gifte menn, du kan gå på en smell der.
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2004 #36 Skrevet 15. mai 2004 Jeg har aldri hatt et bedre forhold enn jeg nå har til en gift mann :oops: MEN - dette er ingen ønskesituasjon og vi vet at dette kun er midlertidig og umulig kan vare.. MITT RÅD: Hold deg til fantasiene dine og ikke legg an på han.. Dette sier jeg utifra fornuftige og moralske grunner. LYKKE TIL!!
Gjest Pterodactylkake Skrevet 15. mai 2004 #37 Skrevet 15. mai 2004 herregud så mange hjernedøde folk det finnes. At noen er gift betyr at det er DE TO som er bundet til hverandre for resten av livet, ikke med de to og deg! Fjott!
:-) anna Skrevet 15. mai 2004 #38 Skrevet 15. mai 2004 Hmm... jeg blir faktisk litt paff her. Det høres ut som om gifte menn ikke har egen fri vilje men derimot er noe som kan tas av andre kvinner om de ønsker det. Jeg er gift selv, og faktisk så hadde jeg ikke følt meg dolket i ryggen om noen prøvde seg på mannen min. Men jeg hadde følt meg dolket i ryggen om mannen min lot seg sjekke opp. Det betyr ikke jeg hadde likt at noen prøvde å sjekke ham opp. Men ansvaret overfor meg hadde i mine øyne vært hans alene. Slik jeg ser det er det den som er i et forhold som har ansvar for å sette sine egne grenser.
Gjest gjest1 Skrevet 15. mai 2004 #39 Skrevet 15. mai 2004 Dårleg råd: kontakt han, sei du har lyst på han, kos deg - men ta konsekvensane av det dersom du øydelegg et ekteskap. Godt råd: hold deg langt unna gifte menn, det fins plenty av kjekke mannfolk som er single også.
Gjest sexysadie Skrevet 18. mai 2004 #40 Skrevet 18. mai 2004 Jeg kjenner en hyggelig, søt, morsom, omtenksom , sexy, ærlig og imøtekommende gift mann. Jeg er singel og har lyst til å ha sex med ham. Noen som har noen gode eller dårlige råd i den forbindelse ?? Tror du skal prøve å sette deg inn i konas situasjon; hvordan ville du syntes det hadde været hvis din mann var utro mot deg? Finn deg heller en singel elsker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå