Gå til innhold

gift mann

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg kjenner en hyggelig, søt, morsom, omtenksom , sexy, ærlig og imøtekommende gift mann.

Jeg er singel og har lyst til å ha sex med ham.

Noen som har noen gode eller dårlige råd i den forbindelse ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Det er jo ikke akkurat tragisk da, å ha lyst på noen - alternativet er så mye verre..........

Og hvorfor skal gifte menn være fredet ???

Hvis noen tror at de tilhører en gruppe som ikke føler noe for andre enn kona si, og som er av en ekstraordinær utgave av mannekjønnet som det bare går an å være kamerat med så høres det litt gammeldags ut for meg.

Til og med gifte menn er mennesker med fri vilje og muligheter til både og utvikle seg og forandre på livet sitt. Tro det eller ei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Myumi
Det er jo ikke akkurat tragisk da, å ha lyst på noen - alternativet er så mye verre..........

Hvis noen tror at de tilhører en gruppe som ikke føler noe for andre enn kona si, og som er av en ekstraordinær utgave av mannekjønnet som det bare går an å være kamerat med så høres det litt gammeldags ut for meg.

Til og med gifte menn er mennesker med fri vilje og muligheter til både og utvikle seg og forandre på livet sitt. Tro det eller ei...

Herregud så latterlig, dette kunne bare kommet fra en gjest :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Estrela

:wink: Tviler ikke på dette, jeg.

Det koker vel ned til hvor mye moral fyren har, og om han er villig til å bedra sin kone for deg.

Håper du holder deg for god til å legge deg etter ham.

Hvorfor/hvordan mener du at å ligge med deg ville utvikle livet hans? Og forandring, jeg ser egentlig bare negative... på sikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xavia

Ja, henger meg på kommentaren, om at her kommer du til å få mange gode råd. He he! Kos deg! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du var gift og elsket mannen din, og han kommuniserte at det var gjensidig.. Ville du ønsket at han var "fredet" da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var ærlig og omtenksom, sa du? Tro om kona hans ville sagt det samme.

Finn deg en singel mann! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gobi: du fortsetter å fantasere om han og gjør ingenting med han (eller om du har guts, så spør du kona hans om å få låne han, du kan jo være heldig...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Enig i at uttalelsen var dum, men like teit er den hetsen du driver mot gjester....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gitte

Hva gir deg rett til å angripe gjester ved alle mulige anledninger?

Gobi, om de ikke er fredet burde de være det. De er gift fordi de har funnet et person de ønsker å dele livet med. La dem dele det, og finn deg en som er ledig.

Spar både deg selv og ham for unødvendig trøbbel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest birti

Tenk gjennom om du tåler å dele ham med henne.

Tenk gjennom om du tåler folkesnakket om dere blir oppdaget (er han en kollega, venn, nabo...?)

Tenk gjennom om du tåler å forelske deg i ham og han velger å ikke forlate sin kone.

Tenk gjennom om du tåler å forelske deg i ham og han velger å forlate sin kone.

Vil du ønske å være stemor for barna hans, om han har noen?

Det er sikkert mange spørsmål. Kanskje passer du som elskerinne, kanskje ikke. Jeg gjør. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Myumi

Hva gir deg rett til å angripe gjester ved alle mulige anledninger?

En reg. bruker ville aldri finne på å lire av seg ett såpass latterlig og uintelligent innlegg, ganske enkelt fordi personen aldri ville bli tatt alvorlig noe mer.

Jeg angriper både faste brukere og gjester når de skriver med det de sitter på, dvs. rompa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gitte
En reg. bruker ville aldri finne på å lire av seg ett såpass latterlig og uintelligent innlegg

Vet ikke det. Hva med dine egne innlegg når du angriper gjester?

Men nå sporer vi av, så jeg stikker før Hege tar meg :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Det er sikkert mange spørsmål. Kanskje passer du som elskerinne, kanskje ikke. Jeg gjør. :wink:

Det tror jeg ingen gjør :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...