Gå til innhold

Eldre gutter som flørter med yngre jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om en gutt/mann mellom 24-28 år tar mye kontakt med ei jente på 18-20 år, spør om å finne på noe, gir komplimenter osv.. Hva betyr det?

Er det den type gutt som ikke vil binde seg? Vil de ikke ha seriøse forhold der det er snakk om barn, forlovelse osv? Eller kan de ville ha et seriøst forhold?

Jeg er 19 år, og det er en gutt jeg flørter med og har vært med noen ganger. Han er veldig kjekk, morsom, snill og jeg føler jeg kan være meg selv med han. Men det er liksom noe som skurrer. Hvorfor er han interessert i MEG? Jeg er jo en del år yngre enn han.

Jeg er kanskje litt voksen for alderen, og er ikke en slik som fester hver helg osv, men jeg føler meg ikke voksen heller. Føler meg som en 19 åring, hverken mer eller mindre.

Oh det er ikke snakk om en "taper" heller. Han er en veldig sosial gutt, har god jobb, eget hus, masse venner og virker populær blant jentene. Så jeg VET at han kunne fått seg noen på sin "egen alder". Er bare redd for å bli brukt, og kommer heller ikke til å ha sex med han med det første. Skjønner bare ikke om gutter på den alderen vil ha seriøse forhold til noen på min alder, eller om de bare vil ha det "gøy"..

Vi kjenner ikke hverandre godt nok til at jeg kan spørre om han vil noe seriøst eller ikke heller, vi har bare vært med hverandre tre-fire ganger. Så er ikke helt "der" enda.

Han virker veldig snill og omtenksom, men kommer med masse komplimenter og "store" ord, som gjør at jeg blir usikker.. Han har hilst på foreldrene mine en gang når han var på besøk, og var veldig hyggelig mot de og de likte han. Første gangen magefølelsen min forteller meg to ting!! :(

Anonymous poster hash: f5772...2d4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må det bety noe mer enn at han liker deg og driter i alderen? Hva er noen år fra eller til?

Overanalyseringen til damer er så sjukt turn off. Skulle ønske jeg var homse noenganger.

• Liker 1
Skrevet

codeman, ingen stopper deg.

Skrevet

Tror ikke det er så stor forskjell på gutter på 26 og 20 i motiver når de kontakter jenter, noen er seriøse andre ikke.

For alt vi vet, tenker han kanskje ikke over at du er en del år yngre.

Hilsen Mann26

Anonymous poster hash: 5dfb4...c08
Skrevet

Ikke akkurat så veldig mye yngre jenter det der da...

Skrevet

Det var ikke noe forskjell. Det er når du er under 18 eller fyren nærmer seg alderen til faren din du skal reagere.

Anonymous poster hash: 287e3...912

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...