Gå til innhold

KG kun for medlemmer?

Burde KG vært ett forum kun for medlemmer?  

1. 1. Burde KG vært ett forum kun for medlemmer?

• Ja - KG for medlemmer
      22
    • Nei - KG for alle
      48
    • vet ikke/ønsker ikke å svare
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes KG skal være for alle!

Videoannonse
Annonse
Gjest Emina
Skrevet
Selv om jeg kan bli grundig irritert av gjester som poster her bare for å lage kvalm, så mener jeg at KG skal være for alle.

Det gir også en mulighet for medlemmer å poste anonymt noen ganger, og det kan jo være greit.

:Nikke:

Gjest Anonymous
Skrevet
Selv om jeg kan bli grundig irritert av gjester som poster her bare for å lage kvalm, så mener jeg at KG skal være for alle.

Det gir også en mulighet for medlemmer å poste anonymt noen ganger, og det kan jo være greit.

Kanskje de fleste gjesteinnleggene som er ufine egentlig er skrevet av registrerte brukere??

:ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Gjester må gjerne være her- jeg er ganske sikker på som Hege også har sagt er det noen faste brukere som logger seg av og skriver idiotiske innelgg som gjester også.

Det eneste som er slitsom med at vi har gjester er i debatter som virkerlig tar av. Da er det ofte 10 gjeste innlegg, hvor en skriver ;

Jeg er uneig med gjest, men det gjest skriver er et godt poeng :roll:

Jeg skulle ønske agt man måtte logge seg på med et gjeste nick så det gikk ann og skille gjestene.

Skrevet

Klart kg skal være for alle.

Selv beg. jeg som gjest og nå er jeg snart "bosatt" her.

Alle må jo beg. et sted.

Heia alle!!! :P

Gjest Virvar
Skrevet

Kunne ikke sagt det bedre selv :)

Skrevet

KG for alle! :) Og så hjertens enig med Lilleputt: Noen ganger er det godt å kunne være anonym. :P

Skrevet

KG skal og må selvsagt være åpent for alle! Tror også det var Gry's intensjoner da hun startet Kvinneguiden! Selv registrerte jeg meg allerede andre eller tredje gang jeg skrev innlegg her for noen år siden.

Men det må da være lov å snuse på godsakene før man spiser? :ler:

Bruk av nick hadde imidlertid vært greit, da det hadde vært lettere å holde styr på de ulike gjestene i en og samme diskusjon!

Gjest Virvar
Skrevet

Går det ikke an å oppfordra gjester å gidde å skrive inn noei ruten for nick, annet enn det automatiske "Gjest" som kommer frem om man lar være? For når det er 4 forskjellige som diskuterer i en tråd og alle blir hetende "Gjest" så er det umulig å koble det som skrives til hver og en.

Om de gadd skrive inn noe, enten et nummer bak, eller "gjesten" , "en som lurer", "debatanten" eller et eller annet, og brukt det i tråden så ville det jo blitt tydeligere.

Men så spørst det om de kommer på det da - eller om de gidder - for det tar jo såååååå langt tid å skrive inn noe i den ruten :roll:

Skrevet

Personlig synes jeg at folk burde tørre og stå for det de mener. Og selv om du er medlem her kan du jo holde deg forholdsvis anonym. Derfor synes jeg det kun burde være for medlemmer.

Skrevet

For alle! Hvordan skulle det ellers komme inn nye medlemmer? :wink:

Amarone

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...