Gå til innhold

KG kun for medlemmer?

Burde KG vært ett forum kun for medlemmer?  

1. 1. Burde KG vært ett forum kun for medlemmer?

• Ja - KG for medlemmer
      22
    • Nei - KG for alle
      48
    • vet ikke/ønsker ikke å svare
      1

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Kort tid etter at jeg ble medlem her, og KG ble min hobby, oppdaget jeg en "fiendlig" innstilling mot gjester i forumet fra medlemmer.

Dette pga gjester som lager tulle-tråder, gir useriøse svar, driver reklamering osv osv...

Derfor spør jeg de som er medlemmer her:

Burde KG vært ett forum kun for folk som velger og bli medlem?

Hvorfor? hvorfor ikke?

(Er det ingen av dere medlemmer som har behov for å være gjest av og til??..)

Clea - nysgjerrig...

Videoannonse
Annonse
Gjest Phair
Skrevet

KG skal selvfølgelig være for alle. Det vil alltid være så kalte "uro momenter", men man må ta det gode med det onde.

Skrevet

Jeg er for at KG skal være for alle!

Gjest Myumi
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg er mektig lei gjester med alle sine useriøse trådene om sex, kvinnehat, utroskap og såkalte vitenskapelige undersøkelser. Jeg er lei av at Kg i større og større grad fungerer som en lekeplass for menn som er ute etter å provosere.

KG skulle hatt ett eget forum hvor gjester kunne skrive men resten av forumet skulle hatt påkrevet registrering.

Skrevet

Som en innbitt forkjemper for ytringsfriheten er jeg opplagt for at KG skal være åpent for alle... selv om jeg irriterer meg grenseløst over enkelte "gjester"

Skrevet

Selv om jeg kan bli grundig irritert av gjester som poster her bare for å lage kvalm, så mener jeg at KG skal være for alle.

Det gir også en mulighet for medlemmer å poste anonymt noen ganger, og det kan jo være greit.

Skrevet
Selv om jeg kan bli grundig irritert av gjester som poster her bare for å lage kvalm, så mener jeg at KG skal være for alle.

Det gir også en mulighet for medlemmer å poste anonymt noen ganger, og det kan jo være greit.

Helt enig.

Skrevet

Synes ikke det betyr så mye for meg, men det hadde kanskje vært helt greit at alle måtte registrere seg, men at det fortsatt var mulig å poste anonymt... for hvis da et medlem (som det jo påstås at det ofte er) slenger veldig mye dritt som gjest.. kunne vedkommende utestenges.

Skrevet

For alle! Ellers hadde vi jo ikke hatt King James!

Skrevet
For alle! Ellers hadde vi jo ikke hatt King James!

.. men han kunne vel registrere seg ... har jo et navn allerede.. :sjarmor:

Skrevet

.. men han kunne vel registrere seg ... har jo et navn allerede.. :sjarmor:

Det vil han ikke. Han registrerer seg aldri på noe forum.

Skrevet

Helt enig jeg også.

Skrevet

KG for alle! Jeg har ingen problemer med å overse de som bare er her for å provosere, gjester eller ei.

Piglet

Skrevet

Jeg gidder ikke engasjere meg så veldig i det, men jeg synes forumet bør være åpent for gjester.

Dette fast bruker-snobberiet har jeg ikke helt sansen for.

Gjest Anonymous
Skrevet

Denne hetsen mot Gjester synes jeg egentlig er litt komisk. Gjest er blitt et skjellsord her på KG. Det hersker nesten en aggresiv holdning mot gjester, ihvertfall blant en del av brukerne, nesten et morsomt fenomen. Selv gidder jeg ikke registere meg, fordi jeg ikke har ønske om å knytte relasjoner til brukerne her inne. Liker å bevege meg rundt på flere diskusjonsfora. Er det en diskusjon jeg vil delta i, gjør jeg det, og det betyr ikke at jeg utnytter "friheten" til å slenge ekstra med leppa fordi jeg ikke trenger gjøre meg til kjenne. Tror Hege sa noe om at det var ganske 50/50 hvem som slang dritt, gjester eller registrerte brukere.

Skrevet

Gjester blir slått hardere ned på i fora som seksualitet og samliv enn i de andre. Det er nok flere som er ute etter å provosere der, naturlig nok.

Skrevet
Tror Hege sa noe om at det var ganske 50/50 hvem som slang dritt' date=' gjester eller registrerte brukere.[/quote']

Det tror jeg så gjerne.

Mye tull fra gjester, og mye tull fra registrerte.

Mye sutring fra gjester, men det er det fan meg fra registrerte brukere også.

Det blir litt komisk, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...