anoniman Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 (endret) Hei! Jeg har fått problemer med Playstation 3. Når jeg setter inn en disk, blir skjermen helt svart, og det er umulig å bruke maskinen. Alle knapper slutter å fungere, og jeg blir nødt til å koble strømmen av og på, for å få noe til å fungere igjen. Nå har jeg forsøkt en god del løsninger for å finne ut av hva jeg kan gjøre. Hva er vitsen med en playstation som ikke vil spille av noe? Har dere noen tips til hva jeg kan gjøre? Hjelp tas imot med stor takk! Endret 7. desember 2013 av anoniman
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #2 Skrevet 6. desember 2013 Har det vært slik lenge? Jeg antar at PS3 har fungert før? Skjer det med hvilke som helst disk du putter i den? Playstation 3, uten mellomrom.. Anonymous poster hash: 28d2e...222
anoniman Skrevet 7. desember 2013 Forfatter #3 Skrevet 7. desember 2013 Har det vært slik lenge? Jeg antar at PS3 har fungert før? Skjer det med hvilke som helst disk du putter i den? Playstation 3, uten mellomrom.. Anonymous poster hash: 28d2e...222 Da har jeg redigert det jeg fikk til å endre. Takk for påminnelsen:) PS3 funket supert i to år, men det siste året har den ikke godtatt noen disker i det hele tatt. Jeg har virkelig ingen anelse om hvordan jeg skal fikse det. Ikke spill, ikke CDer, ikke DVDer. Ingen ting..
Sillicious Skrevet 7. desember 2013 #4 Skrevet 7. desember 2013 Og det er bare når du setter inn disk? Fungerer om du spiller et spill du har lastet ned og sånn? 1
TheHairyToothfairy Skrevet 7. desember 2013 #5 Skrevet 7. desember 2013 Hvis det er kun når du forsøker kjøre disk, så er problemet isolert til laserhodet eller hw til denne. Men har du merket om det er forskjell om du kjører vanlig audio-cd eller spill/bluray?
anoniman Skrevet 7. desember 2013 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2013 Hvis det er kun når du forsøker kjøre disk, så er problemet isolert til laserhodet eller hw til denne. Men har du merket om det er forskjell om du kjører vanlig audio-cd eller spill/bluray? Og det er bare når du setter inn disk? Fungerer om du spiller et spill du har lastet ned og sånn? Det gjelder bare ved innsetting av disk. CD er jeg litt usikker på, men gjelder alt mulig av andre plater, iallfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå