AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 Ok, noen spørsmål. 1. Han har ikke betalt telefonregningen for den måneden han var utro. Han har altså latt beløpet bli større og større og større, noe som ikke er likt han. Jeg har trodd på kontaktnivået og gitt han mulighet til å gi ærlig svar på det, men når jeg oppdager dette så blir jeg mistenksom og vil se "forbruket" for den måneden. Til det sier han (tror det er Talkmore eller Netcom) at han har snakket med de ang å få et utskrift av forbruket, men det kan man ikke få uten å ha betalt regningen. I tillegg er det mulig at man ikke får tak i oversikt over forbruket den måneden siden det har tatt såpass lang tid...... er dette sant? Ja, han lyver til meg. Men jeg vil gjerne være 100% sikker på at jeg har en sikker sak når jeg anklager han for å lyve. Noen som vet? Anonymous poster hash: c38f0...159
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #2 Skrevet 6. desember 2013 Klart du kan få utskrift av forbruket før du betaler. Hva er det han tuller med? Ring teleselskapet og still dette spørsmålet så får du sikker svar. Anonymous poster hash: e91a0...6bc 4
Gjest Skrevet 6. desember 2013 #3 Skrevet 6. desember 2013 Han bruker diverse taktikker for å unngå å legge fakta på bordet. Jeg har ett spørsmål til deg: hvorfor gidder du? Du vet han var utro, du vet at han lyver. Har du så lave tanker om deg selv at du synes dette er greit? 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #5 Skrevet 6. desember 2013 Blank løgn....... Anonymous poster hash: d0437...f67
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #6 Skrevet 6. desember 2013 Takk for svar. Kommer tilbake til dere med svar når jeg har fått gjort noe med dette. Han er så flink til å spinne løgner at jeg ikke vet hva jeg skal tenke på lenger. Han er alltid så utspekulert, langt i forveien. Jeg vil være i forveien denne gangen og tenke litt smart. Themis: Ja, jeg tror tankene om meg selv har fått seg en fullstendig knekk. Det er nok mye selvfornektelse som foregår på innsiden akkurat nå, og da er det vanskelig å ta de største beslutningene. Kroppen min vil ikke innse alt sammen på en gang og står opp i sjokket. Dog, det handler ikke om at jeg har såpass lave tanker om meg selv at jeg synes dette er all right, det handler mer om å lytte til kroppen min. Vi har kommet gjennom mye, men i enden av dette kapittelet kommer jeg til å pakke sakene mine. Anonymous poster hash: c38f0...159 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #7 Skrevet 6. desember 2013 Themis: Ja, jeg tror tankene om meg selv har fått seg en fullstendig knekk. Det er nok mye selvfornektelse som foregår på innsiden akkurat nå, og da er det vanskelig å ta de største beslutningene. Kroppen min vil ikke innse alt sammen på en gang og står opp i sjokket. Dog, det handler ikke om at jeg har såpass lave tanker om meg selv at jeg synes dette er all right, det handler mer om å lytte til kroppen min. Vi har kommet gjennom mye, men i enden av dette kapittelet kommer jeg til å pakke sakene mine. Anonymous poster hash: c38f0...159 Det er veldig lurt av deg å tenke på denne måten for av og til går vi i fornektelse fordi kroppen vår beskytter oss mens vi står i sjokk. Husker selv hvordan jeg holdt på i to år i strekk etter et veldig drøyt utroskap og svik, fikk diagnosen posttraumatisk stresslidelse en stund siden det varte så lenge. Har aldri i mitt liv levd i en så liten kullsvart eske. Var alltid positiv, glad og klarte meg bra. Fikk et voldsomt knekk, og nå reagerer kroppen min litt rarere i sjokksituasjoner. Ta ting steg for steg! Huff kjenner meg så godt igjen i det du skriver, for jeg opplevde også bare dritt og løgner. Hele forbanna veien. Dump fyren for godt når du er klar, ikke drøy altfor lenge! Vær din egen venn Anonymous poster hash: 10ada...fc4 3
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #8 Skrevet 6. desember 2013 Når var det? Teleselskapene lagrer nok ikke utskriftene i mer enn 3-5 mnd, etter regler fra Post- og Teletilsynet. Anonymous poster hash: 0d8a7...44d
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #9 Skrevet 6. desember 2013 Det er veldig lurt av deg å tenke på denne måten for av og til går vi i fornektelse fordi kroppen vår beskytter oss mens vi står i sjokk. Husker selv hvordan jeg holdt på i to år i strekk etter et veldig drøyt utroskap og svik, fikk diagnosen posttraumatisk stresslidelse en stund siden det varte så lenge. Har aldri i mitt liv levd i en så liten kullsvart eske. Var alltid positiv, glad og klarte meg bra. Fikk et voldsomt knekk, og nå reagerer kroppen min litt rarere i sjokksituasjoner. Ta ting steg for steg! Huff kjenner meg så godt igjen i det du skriver, for jeg opplevde også bare dritt og løgner. Hele forbanna veien. Dump fyren for godt når du er klar, ikke drøy altfor lenge! Vær din egen venn Anonymous poster hash: 10ada...fc4 Var hos legen og fikk sykemelding en periode og fikk henvisning til psykolog, det har hjulpet i stor grad og har ikke PTSD, men kunne like gjerne ha hatt det de første månedene. Er mer egentlig bare oppgitt og lei, skuffet og sur.. Men er tilbake i jobb og har sånn sett kommet meg på beina igjen. Anonymous poster hash: c38f0...159 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #10 Skrevet 6. desember 2013 Når var det? Teleselskapene lagrer nok ikke utskriftene i mer enn 3-5 mnd, etter regler fra Post- og Teletilsynet. Anonymous poster hash: 0d8a7...44d Sist jeg sjekket (har telefonnummer i to forskjellige selskap) var det mulighet å sjekke forbruk for flere år tilbake. Anonymous poster hash: 452dd...aef
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #11 Skrevet 6. desember 2013 Når var det? Teleselskapene lagrer nok ikke utskriftene i mer enn 3-5 mnd, etter regler fra Post- og Teletilsynet. Anonymous poster hash: 0d8a7...44d Det skjedde for 10 måneder siden Anonymous poster hash: c38f0...159
Chouchou Skrevet 6. desember 2013 #12 Skrevet 6. desember 2013 (endret) Åh herre... her stinker det løgn og bedrag. Uansett er det bare å få betalt den regningen, hvis han er ærlig? Jeg vet med sikkerhet at det kommer en utskrift over forbruket på faktura, eksempel: SMS: 50 stk, pluss beløpet tilsammen Samtaler i utland: 50 stk Samtaler: 50 stk Beløp på datatrafikk o.l Men er ikke sikker på om du får sett hvem man har ringt eller sendt sms`er til. Da må man ha tilgang til simkort, telefonnummer og "Min side/Min profil" tror jeg. Hvis han ikke har sim kan han bestille nytt sim med samme nr. Endret 6. desember 2013 av Chouchou
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #13 Skrevet 6. desember 2013 Åh herre... her stinker det løgn og bedrag. Uansett er det bare å få betalt den regningen, hvis han er ærlig? Jeg vet med sikkerhet at det kommer en utskrift over forbruket på faktura, eksempel: SMS: 50 stk, pluss beløpet tilsammen Samtaler i utland: 50 stk Samtaler: 50 stk Beløp på datatrafikk o.l Men er ikke sikker på om du får sett hvem man har ringt eller sendt sms`er til. Da må man ha tilgang til simkort, telefonnummer og "Min side/Min profil" tror jeg. Hvis han ikke har sim kan han bestille nytt sim med samme nr. Når du betaler med efaktura får du adgang til alle de opplysningene før du betaler. Anonymous poster hash: e91a0...6bc 1
Gjest Lille-pus Skrevet 6. desember 2013 #14 Skrevet 6. desember 2013 La meg stille deg et veldig direkte spørsmål, TS. Du trenger ikke svare åpent i en tråd på KG, men det svaret du selv kommer frem til kan være viktig for deg nå. Det er altså 10 mnd siden utroskapen. Hva skal du bruke nesten et år gammel informasjon knyttet til hans daværende utroskap til? 2
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #15 Skrevet 6. desember 2013 La meg stille deg et veldig direkte spørsmål, TS. Du trenger ikke svare åpent i en tråd på KG, men det svaret du selv kommer frem til kan være viktig for deg nå. Det er altså 10 mnd siden utroskapen. Hva skal du bruke nesten et år gammel informasjon knyttet til hans daværende utroskap til? Jeg er ikke ts men jeg tror jeg hadde brukt det som en endelig closure. Det er vanskelig når det foregår mistanke om utroskap og en ikke får det bekreftet. Da blir det masse tanker om at "herregud jeg må være gal, eller..?" Anonymous poster hash: e91a0...6bc 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #16 Skrevet 6. desember 2013 La meg stille deg et veldig direkte spørsmål, TS. Du trenger ikke svare åpent i en tråd på KG, men det svaret du selv kommer frem til kan være viktig for deg nå. Det er altså 10 mnd siden utroskapen. Hva skal du bruke nesten et år gammel informasjon knyttet til hans daværende utroskap til? Skal bare svare ærlig, har ikke så mye stolthet opp i denne situasjonen. Ganske langt unna min komfortsone for tiden. 10 måneder har gått fort, og jeg begynner å bli galere og galere siden løgnene dukker opp under teppet støtt og stadig. Det er vanskelig å komme seg videre når man har healet seg på løgner fra før, og må i tillegg føle seg lurt. Da føles det ikke lenger ut som en fæl situasjon, men mer en personlig sak. Man begynner å stole mindre på sin egen dømmekraft. Å avsløre løgnen selv føles litt som å ta "kontroll", i den forstand at jeg kan si til meg selv at jeg i det minste kan stole LITT på min egen dømmekraft fremover, for hittils har dømmekraften min og magefølelsen min virkelig blitt lekt med. Jeg ser for meg at det blir deilig å kunne si til seg selv at man ikke var så dum, at jeg ikke trodde på han, og at jeg hadde rett og hadde øynene åpne. Men jeg skal videre. Men jeg er veldig opptatt av å være gal på dette tidspunktet. Ts Anonymous poster hash: c38f0...159 5
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #17 Skrevet 6. desember 2013 Jeg er ikke ts men jeg tror jeg hadde brukt det som en endelig closure. Det er vanskelig når det foregår mistanke om utroskap og en ikke får det bekreftet. Da blir det masse tanker om at "herregud jeg må være gal, eller..?" Anonymous poster hash: e91a0...6bc Jeg svarte nesten det samme, bare i flere ord. Så ganske korrekt! Ts Anonymous poster hash: c38f0...159
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #18 Skrevet 6. desember 2013 Jeg svarte nesten det samme, bare i flere ord. Så ganske korrekt! Ts Anonymous poster hash: c38f0...159 Forstår godt din situasjon Det vil bli bedre Anonymous poster hash: e91a0...6bc 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #19 Skrevet 6. desember 2013 Skal bare svare ærlig, har ikke så mye stolthet opp i denne situasjonen. Ganske langt unna min komfortsone for tiden. 10 måneder har gått fort, og jeg begynner å bli galere og galere siden løgnene dukker opp under teppet støtt og stadig. Det er vanskelig å komme seg videre når man har healet seg på løgner fra før, og må i tillegg føle seg lurt. Da føles det ikke lenger ut som en fæl situasjon, men mer en personlig sak. Man begynner å stole mindre på sin egen dømmekraft. Å avsløre løgnen selv føles litt som å ta "kontroll", i den forstand at jeg kan si til meg selv at jeg i det minste kan stole LITT på min egen dømmekraft fremover, for hittils har dømmekraften min og magefølelsen min virkelig blitt lekt med. Jeg ser for meg at det blir deilig å kunne si til seg selv at man ikke var så dum, at jeg ikke trodde på han, og at jeg hadde rett og hadde øynene åpne. Men jeg skal videre. Men jeg er veldig opptatt av å være gal på dette tidspunktet. Ts Anonymous poster hash: c38f0...159 Men i alle dager. Dette er jo galskap. Ser du ikke det selv? Du kan ikke fortsette med denne fyren, han ødelegger deg. Han er først utro også fortsetter han å lyve. Det er så respektløst at jeg har ikke ord. Gjør det slutt. Gå videre, og finn en som gjør deg lykkelig. Du kommer til å angre på all den tiden du har kastet bort på denne mannen og dette tullet her. Ta ansvar for egen lykke og gjør det slutt. Anonymous poster hash: 212b4...573 1
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #20 Skrevet 6. desember 2013 Men i alle dager. Dette er jo galskap. Ser du ikke det selv? Du kan ikke fortsette med denne fyren, han ødelegger deg. Han er først utro også fortsetter han å lyve. Det er så respektløst at jeg har ikke ord. Gjør det slutt. Gå videre, og finn en som gjør deg lykkelig. Du kommer til å angre på all den tiden du har kastet bort på denne mannen og dette tullet her. Ta ansvar for egen lykke og gjør det slutt. Anonymous poster hash: 212b4...573 Jeg tror de fleste som har opplevd utroskap vet at det handler om mer enn akkurat det som du sier her. Man går gjennom mange forskjellige stadier når man opplever dette hardt på seg. Råd som dette er alltid godt ment og fornuftig, og selvsagt er det absolutt noe man bør gjøre i en fin verden; men å ta ansvar for sin egen lykke har forskjellige svar! Ts har sin egen individuelle årsak og ønske om hvordan hun skal ta tak i sin egen lykke. Å si at hun ikke gjør det er som å anklage noen for latskap. Ikke bra. Så poenget: Man tar ansvar for sin egen lykke på forskjellige måter i de situasjonene man står i. Å si at man ikke gjør det korrekt er faktisk ukorrekt. Måtte bare si det Anonymous poster hash: be3bd...788 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå