Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten betrodde seg til meg her om dagen, og innrømmet at hun tidligere har arbeidet som kokk. Jeg dømmer henne så klart ikke for det, siden det var noe som skjedde lenge før jeg kom inn i bildet. Allikevel syns jeg det er litt vanskelig å tenke på at hun tatt seg betalt for å lage mat til andre menn. For meg er det å "ta seg av hverandre" noe som hører hjemme i nære relasjoner, og ikke noe man bare selger til høystbydende. Jeg har ikke noe imot at hun har laget mat til ex-kjærester og sånt, og det plager meg heller ikke at hun noen ganger har laget frokost til en ONS. Men det er akkurat det med å ta seg betalt for å lage mat til helt fremmede menn jeg finner litt suspekt.

En annen ting som plager meg er at her i huset går det stort sett i posemat og halvferdige produkter fra Findus. Men samtidig vet jeg jo at til andre menn har hun laget alt fra de nydeligste biffer til middelhavsdelikatesser, så lenge de bare har betalt godt nok. Føles som at hun har en vill gourmet-fortid med de tidligere kundene sine, mens jeg bare blir avspist med fiskepinner og posemat.

Hvordan skal jeg forholde meg til det her? Er det noen andre her som har erfaringer med å være i forhold med noen som tidligere har arbeidet som kokk?

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjæresten betrodde seg til meg her om dagen, og innrømmet at hun tidligere har arbeidet som kokk. Jeg dømmer henne så klart ikke for det, siden det var noe som skjedde lenge før jeg kom inn i bildet. Allikevel syns jeg det er litt vanskelig å tenke på at hun tatt seg betalt for å lage mat til andre menn. For meg er det å "ta seg av hverandre" noe som hører hjemme i nære relasjoner, og ikke noe man bare selger til høystbydende. Jeg har ikke noe imot at hun har laget mat til ex-kjærester og sånt, og det plager meg heller ikke at hun noen ganger har laget frokost til en ONS. Men det er akkurat det med å ta seg betalt for å lage mat til helt fremmede menn jeg finner litt suspekt.

En annen ting som plager meg er at her i huset går det stort sett i posemat og halvferdige produkter fra Findus. Men samtidig vet jeg jo at til andre menn har hun laget alt fra de nydeligste biffer til middelhavsdelikatesser, så lenge de bare har betalt godt nok. Føles som at hun har en vill gourmet-fortid med de tidligere kundene sine, mens jeg bare blir avspist med fiskepinner og posemat.

Hvordan skal jeg forholde meg til det her? Er det noen andre her som har erfaringer med å være i forhold med noen som tidligere har arbeidet som kokk?

.....Jeg regner med at dette er tull?????? :P

Kokk og prostituert er noe helt forskjellig. Herlighet, jeg føler da null og nada for koken som lager mat for meg og kjæresten på egon, herlighet :P Og folk ser som oftest ikke engang ansiktet på koken, og neimen om de bryr seg :P

Anonymous poster hash: d7645...d6c

• Liker 1
Skrevet

Var ikke du singel sånn senest i går da trapp?

Men du får dumpe henne da om du ikke ser forskjellen på det å være kokk og prostituert. Men da er det din feil selvsagt.

Anonymous poster hash: 55cef...328
  • Liker 1
Skrevet

Syns det er dårlig gjort å ikke lage like god mat til deg som exer og sånn. Hvorfor får du posemat når hun er så flink å lage mat at hun kunne laget noe bedre? Hadde jeg kunnet lage gode biffer hadde jeg gjort det! Du kan jo ta det opp med henne? :)

Anonymous poster hash: b0553...927

• Liker 1
Skrevet

Kokker er faktisk det yrke hvor det er høyest andel psykopater :)

Anonymous poster hash: 15207...340
  • Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Dump henne !

Hun har jobbet for noen som har tjent penger på å selge hennes tjenester, disse tjenestene har gitt andre menn enn deg nytelse.

:ironi:

• Liker 2
Skrevet

Dagens beste :rulle:

Kokk og prostituert er noe helt forskjellig. Herlighet, jeg føler da null og nada for koken som lager mat for meg og kjæresten på egon, herlighet :P Og folk ser som oftest ikke engang ansiktet på koken, og neimen om de bryr seg :P

Sist jeg var ute og spiste var hvorvidt man kunne gå ut på kjøkkenet og fri til kokken, evnt bare kidnappe ham med seg hjem en stadig tilbakevendende fantasi. Det var dog adskillig bedre mat enn det Egon har å by på...

• Liker 1
Skrevet

Hahaha :laugh:

Anonymous poster hash: 513c4...a80
  • Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke dette var så gøy skal jeg være ærlig. Jeg forstår at det er en form for ironi eller satire, jeg synes bare ikke det var noe morsomt.

Anonymous poster hash: 377fc...ff5
  • Liker 2
Skrevet

Jeg synes ikke dette var så gøy skal jeg være ærlig. Jeg forstår at det er en form for ironi eller satire, jeg synes bare ikke det var noe morsomt.

Anonymous poster hash: 377fc...ff5

Jeg forstår at innlegget ditt er ment som satire og ironisering over folk med kronisk suretryne, og i så måte var det også ganske morsomt. :D Bra jobba!

Gjest Summers
Skrevet

Selv har jeg aldri sett ned på kokker, det er bakmennnene og kundene jeg har problemer med. Mange tror også at de fleste kokker har det bra bare fordi de har hilst på sjefen på kjøkkenet, men sannheten er jo at det er få yrker som er mer belastende enn det å lage mat og mange blir lurt inn i yrket gjennom kokkeprogrammer som fremstiller matlaging som en hobby.

• Liker 1
Skrevet

Greit nok at hun har lagd mat til andre menn, det får du bare godta.

Men jeg kan nesten garantere at hun har lagd mat til BARN også, og det er langt over streken for meg.

Anonymous poster hash: 2cd64...8c1
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...