Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hopp!

Til jul har samboer og jeg planer om å lage små kurver med hjemmelagede sukkertøy, småkaker o.l. til familie og venner.

Jeg er dog litt usikker på hva som kan/ikke kan oppbevares i romtemperatur eller ei, og hvor lenge ting holder seg. Også hadde det vært flott om noen har noen ideer til noe mer vi kan fylle kurvene med, spiselig eller ikke.

Tenkte å lage sukkertøy/drops i ulike smaker og fasonger og ha i små poser, kanskje noen julesmåkaker som holder seg en stund (kokosmakroner?)

Lurer også litt på cakepops, men disse må vel i så fall lages bare noen dager i forveien?

Noen som har tips og råd? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i gang med et par sånne kurver i disse dager. Innholdet blir hjemmelaget musli på 1liters "norgesglass", hjemmelagde knekkebrød i blikkbokser fra Søstrene Grene, hjemmelagde kryddernøtter på små "norgesglass". I tillegg putter jeg i en flaske rødvin og en flaske eplemost fra Polet, en pose Anthon Berg-konfekt (kjøpt på Nille-kampanje til 39,-), en god julete, en juleengel i glass (59,- på Tilbords) og et par hjemmestrikkede ullsokker. Pakker i pappeske jeg har kledd i gråpapir, med cellofan rundt.

Anonymous poster hash: e6a30...446

Skrevet

Jeg kjøper forskjellige typer krydder i store poser fra Iherb og fordeler disse i små krukker

Skrevet

Åh, gode tips, takk skal dere ha! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...