Gå til innhold

Mistenker at jeg er blitt voldtatt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på fest med venner for ikke så lenge siden.

Vi drakk og kosa oss utover hele kvelden, etterhvert gikk vi til nachspiel hos en av partene. Guttene bor i kollektiv sammen så det var naturlig at vi tilbragte natten der, og la meg understreke, dette var bare folk jeg er godt kjent med.

Jeg merket fred og ingen fare og gikk å la meg til en av gulvmadrassene (stort hus, var sånn 10-12 stykker der som sov over).

Vel, det endte som det endte måtte. Jeg våknet opp i bare trusen og kjente at det var noe som foregikk der nede. Så jeg gikk på dass å sjekket det og da lukter jeg snerten av en kondom! Pluss at jeg ser i trusa at det har vært noe aktivitet over natten. Jeg kjenner kroppen min og vet at noen har pult meg.

Spurte de 3 andre jentene som sov over om de har sett noe, ingen har sett noe sier de.

Nå sitter jeg her med den værste skyldfølelse. Vet at noen på festen har hatt seg med meg, men vet ikke hvem... Føler meg så brukt og forlatt å vet ikke hvem jeg kan stole på lenger.

Når jeg tok det opp med guttene kastet de meg på dør fordi jeg bynte å skrike til slutt. Alle guttene nektet for å ha noe med det å gjøre. Og jentene tror ikke på meg.

Føler meg så alene nå. Hvordan skal jeg takle dette?

Anonymous poster hash: 5436f...a57
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå videre og ikke drikk deg full med fremmede igjen.

Anonymous poster hash: 395b2...4b8

• Liker 10
Skrevet

Fy faen dette er hjerterått!

Har den dypeste sympati med deg, men før vi begynner å kaste beskyldninger rundt oss; Er du helt sikker på at noen har tatt seg til rette med deg?

​Det holder ikke å bare kjenne lukten av kondom.

• Liker 5
Skrevet

Det var jo ikke fremmede, les teksten. Og uansett, det er jo ikke greit at noen voldtar en bevisløs jente!

Men TS, rett etter de kasta deg ut skulle du ha gått til voldtektsmottaket.. er jo forseint å ta noen tester nå, men du burde fortsatt gå ned der å prate med dem, de vet hva de snakker om og kan hjelpe.

Anonymous poster hash: 75f20...875

• Liker 3
Skrevet

Det er vanskelig å gå videre, fordi dette er omtrent hele omgangskretsen min dette gjelder.

Har snakket med noen av guttevennene men de vet som sagt ikke hvem det er som ev. har gjort dette.

Har heller ingenting utestående med noen av disse, ingen av dem jeg har vært i noe tidligere forhold eller noe sånt. Som sagt vi er bare en jovial og grei vennegjeng som bruker å henge sammen.

Men føler jo at det er noen jeg ikke kan stole på som det jeg kunne før og vet ikke om jeg tør å gå på flere fester sammen med dem.

Føler meg så brukt og forlatt. Hele min verden har brent opp under mine føtter.

Skrevet

Vel, nachspielvoldtekter er de vanligste voldtektene. Og de fyrene vet godt hvem det er, men du får aldri noen av dem til å slarve på en kamerat. Du får bare passe på at du ikke drikker deg full med noen av dem igjen. :klem:

• Liker 8
Skrevet

Vel, nachspielvoldtekter er de vanligste voldtektene. Og de fyrene vet godt hvem det er, men du får aldri noen av dem til å slarve på en kamerat. Du får bare passe på at du ikke drikker deg full med noen av dem igjen. :klem:

Huff... Ja...

Trenger virkelig nye venner nå.

Skrevet

Huff... Ja...

Trenger virkelig nye venner nå.

Du må regne med at det ikke er første eller siste gang den her fyren har utført noe, hvis du tenker deg om så er det vel ei og annen venninne som du ikke mer ser..

• Liker 1
Skrevet

Det er bare å gå videre. Litt dumt at sånt skjer, men nachspiel er altså farlige uansett hvem du henger med.

​Alkoholen flyter, man mister hemningene, og vips, så er det gjort. Uheldig at det skulle være så mange involvert da, men du må bare finne deg nye venner.

​Du får nok ikke gjort så mye mtp. politiet og anmeldelse så da anbefaler jeg som over her å ta kontakt med voldtektsmottaket.

• Liker 1
Gjest Katten.
Skrevet

Oppsøk krisesenter/voldtektsmottak uansett. Det er for sent til å ta tester for å finne ut av hvem som har gjort det, men de kan tilby en fantastisk hjelp for deg videre :)

• Liker 9
Skrevet

Oppsøk krisesenter/voldtektsmottak uansett. Det er for sent til å ta tester for å finne ut av hvem som har gjort det, men de kan tilby en fantastisk hjelp for deg videre :)

Er litt redd for å ta kontakt med voldtektsmottaket... Vet ikke om det finnes noe sånt her i nærheten en gang.Tenker jeg har opplevd nok traume for i år, å kanskje bare skal la voldtektsmottaket ligge.

Gjest Katten.
Skrevet

Er litt redd for å ta kontakt med voldtektsmottaket... Vet ikke om det finnes noe sånt her i nærheten en gang.Tenker jeg har opplevd nok traume for i år, å kanskje bare skal la voldtektsmottaket ligge.

Det er nettopp traumer de hjelper deg med. Det er en masse støtteordninger for å hjelpe deg - psykisk - gjennom dette. :)

Skrevet

Er usikker på om jeg skal ta kontakt med voldtektsmottaket... Burde jeg ta kontakt med dem?

Gjest Blomst83
Skrevet

Kjære ts.

Du har vel en legevakt i nærheten av deg. De skal ha et voldtaksmottak. Å gå med det det alene er ikke bra for meg. Håper du samler opp nok mot tll å oppsøke hjelp for å få pratet om hendelsen,og fått bearbeidet den sånn godt du kan.

Skrevet

De hjelper deg komme over disse traumene, og selvom du føler nå at du bare vil legge det bak deg, så vil du aldri legge det helt bak deg om du holder alt for deg selv, det vet jeg.

Anonymous poster hash: 75f20...875

Skrevet

Vi må være såpass ærlige med oss selv og innrømme at dette er noe du aldri helt og holdent vil greie å legge bak deg. Du må få hjelp til å bearbeide følelsene, smake, virkelig kjenne på dem, slik at du kan komme tilbake til et normalt og meningsfullt liv.

Skrevet

Når jeg tok det opp med guttene kastet de meg på dør fordi jeg bynte å skrike til slutt. Alle guttene nektet for å ha noe med det å gjøre.

De kastet deg på dør fremfor å ta hånd om deg som ekte venner? Der er innrømmelse nr. 1

Alle guttene nektet? Vel, da er alle delaktige på et eller annet vis. Det er jo lett å tenke det værste.

Det er vanskelig å hjelpe deg over tekst på et nettforum. Det er på en måte så veldig begrenset hva man kan gjøre her, du få på en måte mange mer eller mindre kalde ord fra oss andre. Jeg skulle gjerne kunne gjort mer for deg.

Det kan jeg forsøke å formidle, er at en voldtekt er ikke og å ikke bli en del av deg eller din identitet. Du er ikke "Mari - som ble voldtatt", men "Mari". Det er den du er, og bare det. Prøv å skille deg, og personen du kjenner deg selv som, fra ugjerningen som har skjedd.

Du kan vurdere å anmelde det. Mest sannsynlig vil ingenting komme ut av det, fordi gjerningspersonen er ukjent. I 7 av 10 anmeldte saker om festrelatert voldtekt er fatkisk gjerningsmannen ukjent. Kanskje en anmeldelse vil få noen til å innrømme noe, likevel?

Anonymous poster hash: c87f9...f76

• Liker 3
Skrevet

De kastet deg på dør fremfor å ta hånd om deg som ekte venner? Der er innrømmelse nr. 1

Alle guttene nektet? Vel, da er alle delaktige på et eller annet vis. Det er jo lett å tenke det værste.

Det er vanskelig å hjelpe deg over tekst på et nettforum. Det er på en måte så veldig begrenset hva man kan gjøre her, du få på en måte mange mer eller mindre kalde ord fra oss andre. Jeg skulle gjerne kunne gjort mer for deg.

Det kan jeg forsøke å formidle, er at en voldtekt er ikke og å ikke bli en del av deg eller din identitet. Du er ikke "Mari - som ble voldtatt", men "Mari". Det er den du er, og bare det. Prøv å skille deg, og personen du kjenner deg selv som, fra ugjerningen som har skjedd.

Du kan vurdere å anmelde det. Mest sannsynlig vil ingenting komme ut av det, fordi gjerningspersonen er ukjent. I 7 av 10 anmeldte saker om festrelatert voldtekt er fatkisk gjerningsmannen ukjent. Kanskje en anmeldelse vil få noen til å innrømme noe, likevel?

Anonymous poster hash: c87f9...f76

Jeg håper det.

Sendte melding til en av guttene om at jeg ikke bryr meg om hvem eller hvor mange som pulte meg den natten. Jeg vil bare vite sannheten om hva som har foregått.

Det driver meg til vanvidd å ikke få ut en konklusjon. Føler meg usikker på om den jeg prater med om å gå på lunsj sammen faktisk er en av de som har brukt meg mens jeg lå der bevistløs, kald og alene.

Gjest Katten.
Skrevet

Jeg håper det.

Sendte melding til en av guttene om at jeg ikke bryr meg om hvem eller hvor mange som pulte meg den natten. Jeg vil bare vite sannheten om hva som har foregått.

Det driver meg til vanvidd å ikke få ut en konklusjon. Føler meg usikker på om den jeg prater med om å gå på lunsj sammen faktisk er en av de som har brukt meg mens jeg lå der bevistløs, kald og alene.

*klem*

Som sagt, du må få utløp for dette. Helst blant folk som har litt erfaring på dette området.

Skrevet

Men er en nødtelefon du kan ringe, døgnåpent.

Anonymous poster hash: 842cc...389

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...