HappyFace Skrevet 6. desember 2013 #1 Skrevet 6. desember 2013 hei Vi er en vennegjeng som har vært på festival to somre på rad, og vil ELSKER det! Derfor lurte jeg på om dere har tips til gode festivaler? I Norge er ikke utvalget så stort, så helst i Europa et eller annet sted, men er også åpne for resten av verden... Vi er en god blanding av gutter og jenter, og vi er mellom 20 og 25 år. Vi har også forskjellige musikksmaker, alt fra house, pop, hip hop,rock osv.. Men vi liker kanskje litt "mainstream" musikk, så viktig at musikken som spilles ikke er for sær, men er musikk som vi har hørt om før. Forslag til bra musikk som er et pluss å høre på festival for oss er feks : calvin harris, the killers, beyonce osvosv… dere skjønner Vet at de fleste festivaler ikke har slipt så mange på line-upen enda, men visst dere har erfaring fra en bra festival fra ifjor, såååå hyl ut
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #2 Skrevet 6. desember 2013 hei Vi er en vennegjeng som har vært på festival to somre på rad, og vil ELSKER det! Derfor lurte jeg på om dere har tips til gode festivaler? I Norge er ikke utvalget så stort, så helst i Europa et eller annet sted, men er også åpne for resten av verden... Vi er en god blanding av gutter og jenter, og vi er mellom 20 og 25 år. Vi har også forskjellige musikksmaker, alt fra house, pop, hip hop,rock osv.. Men vi liker kanskje litt "mainstream" musikk, så viktig at musikken som spilles ikke er for sær, men er musikk som vi har hørt om før. Forslag til bra musikk som er et pluss å høre på festival for oss er feks : calvin harris, the killers, beyonce osvosv… dere skjønner Vet at de fleste festivaler ikke har slipt så mange på line-upen enda, men visst dere har erfaring fra en bra festival fra ifjor, såååå hyl ut TOMORROWLAND 2014 !!!!!!!!! Anonymous poster hash: 7b471...939
missdior Skrevet 6. desember 2013 #3 Skrevet 6. desember 2013 TOMORROWLAND 2014 !!!!!!!!! Anonymous poster hash: 7b471...939 Vel, Tomorrowland er vel ikke en festival for de som liker "mainstream" musikk og som nevner The Killers og Beyonce i beskrivelsen av hva de liker? ---- Reading festival har veldig mye forskjellig. Reading er lokalisert sånn ca 1 time utenfor London med tog, så det er enkelt å komme seg dit. Dette er en svææææær festival med noe for enhver smak. De siste årene har de hatt f.eks Green Day, Foo Fighters, Paramore osv. Til neste år er foreløpig bare en artist sluppet, og det er Blink 182, og DIIIIIT skal vi Bare et forslag
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #4 Skrevet 6. desember 2013 Vel, Tomorrowland er vel ikke en festival for de som liker "mainstream" musikk og som nevner The Killers og Beyonce i beskrivelsen av hva de liker? ---- Reading festival har veldig mye forskjellig. Reading er lokalisert sånn ca 1 time utenfor London med tog, så det er enkelt å komme seg dit. Dette er en svææææær festival med noe for enhver smak. De siste årene har de hatt f.eks Green Day, Foo Fighters, Paramore osv. Til neste år er foreløpig bare en artist sluppet, og det er Blink 182, og DIIIIIT skal vi Bare et forslag Men hun nevnte jo også House :D Anonymous poster hash: 7b471...939
missdior Skrevet 6. desember 2013 #5 Skrevet 6. desember 2013 Men hun nevnte jo også House :D Anonymous poster hash: 7b471...939 Jojo, men at en av dem liker house veier liksom ikke opp for at resten av gjengen må høre på syre i flere dager til enda Fått med deg at det er TO helger i år??
HappyFace Skrevet 7. desember 2013 Forfatter #6 Skrevet 7. desember 2013 TOMORROWLAND 2014 !!!!!!!!! Anonymous poster hash: 7b471...939 Jeg elsker house, og om det hadde vært opp til meg å bestemme så hadde vi dratt til tomorrowland. (eller vertfall prøvd å få billetter, har hørt det blir ganske fort utsolgt) Jeg har syyyykt lyst dit. men tror ikke de andre har så lyst dit har du vært der?
Gjest smooch Skrevet 5. februar 2014 #8 Skrevet 5. februar 2014 Glastonbury? Selv om den nok er utsolgt allerede.. Jeg har hvertfall en drøm om å være der en gang i løpet av livet!
HappyFace Skrevet 25. februar 2014 Forfatter #9 Skrevet 25. februar 2014 noen andre som har forslag? nå som artistene begynner å bli lansert
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå