Gjest Morgun Skrevet 6. desember 2013 #1 Del Skrevet 6. desember 2013 Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i store suppeskåler/boller? Dype, runde og med god plass? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 6. desember 2013 #2 Del Skrevet 6. desember 2013 Vet at Puillivuyt har en del suppeboller, både store til å ha suppen i, og vanlige suppetallerkener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morgun Skrevet 6. desember 2013 #3 Del Skrevet 6. desember 2013 Vet at Puillivuyt har en del suppeboller, både store til å ha suppen i, og vanlige suppetallerkener. Det er suppeskåler til å spise av jeg er ute etter, men de må altså være ganske store og bolle-formet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 6. desember 2013 #4 Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) Det er suppeskåler til å spise av jeg er ute etter, men de må altså være ganske store og bolle-formet. Det har de på puillivuyt pillivuyt, det spørs jo selvfølgelig hvor store de skal være, men de vi har på butikken er relativt store, og du vil få plass til en hel del suppe oppi der Endret 6. desember 2013 av missdior Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morgun Skrevet 6. desember 2013 #5 Del Skrevet 6. desember 2013 Det har de på puillivuyt pillivuyt, det spørs jo selvfølgelig hvor store de skal være, men de vi har på butikken er relativt store, og du vil få plass til en hel del suppe oppi der Hvilke butikker i Oslo selger det merket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 6. desember 2013 #6 Del Skrevet 6. desember 2013 Hvilke butikker i Oslo selger det merket? Åh, det vet jeg ikke... Men Traktøren Bodø har det inne, så skader jo ikke å sjekke Traktøren i oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morgun Skrevet 6. desember 2013 #7 Del Skrevet 6. desember 2013 (endret) Åh, det vet jeg ikke... Men Traktøren Bodø har det inne, så skader jo ikke å sjekke Traktøren i oslo Takk for det! Tror jeg skal ta meg en tur på Galligani og se der. Endret 6. desember 2013 av Morgun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2013 #8 Del Skrevet 6. desember 2013 Billig alternativ er ikea sine suppeboller i den hvite hverdagsserien de har, dype gode suppeboller i hvert fall Anonymous poster hash: 06d70...89b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morgun Skrevet 7. desember 2013 #9 Del Skrevet 7. desember 2013 Billig alternativ er ikea sine suppeboller i den hvite hverdagsserien de har, dype gode suppeboller i hvert fall Anonymous poster hash: 06d70...89b De er ikke store nok, i følge ønskeren, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lille-pus Skrevet 7. desember 2013 #10 Del Skrevet 7. desember 2013 Tips: Royal Design har en aldeles utmerket nettbutikk med gode priser og bra tilbud. Her er utvalget deres av suppeskåler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morgun Skrevet 7. desember 2013 #11 Del Skrevet 7. desember 2013 Tips: Royal Design har en aldeles utmerket nettbutikk med gode priser og bra tilbud. Her er utvalget deres av suppeskåler. Takk, men ting som dette vil jeg gjerne se før jeg kjøper. Dessuten er det gave og det er lettere å bytte når de er kjøpt i fysisk butikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå